BENİM GÜZEL PİSİCİĞİM
"Seni bir dostumla tanıştırmak istiyorum," dedi.
Şakakları hafif beyazlanmış saçlarını, ensesinde at kuyruğu yapılmış.
Adamın top sakalı, yayvan burnunu gizlemiş. Yuvarlak ve bir birine yakın maymun gözlerini andıran gözlerini bana dikmişti.
Orta boylu ve fit bir adam. İçimden nihayet karşılaştık Fikret Akça adisi diye geçirsem de bu ukala gülüşü, yüzünden silmek istesem de, yüzüme yerleştirdiğim sahte tebessümle uzanan küt parmaklı eli sıktım.
Adamı tek tek incelediğinde gerçekten çirkin ve iğrenç bir adamdı. Karşısındaki kadını gözünle soyduğunu gizleme gereği bile duymuyordu.
"Brayn (İhsan), sen böyle bir güzellikle mi çalışıyorsun!? Seni şanslı piç!"
"Hey, Gizemi başkalarıyla karıştırma sakın, Gizem benim iş arkadaşım ve işinde çok başarılı.
Gizem, bu adam çocukluk arkadaşım. Kendisinin Türkiye'nin büyük illerinde restoranlar zinciri var. Bu arada çok iyi bir aşçıdır. "
"Dans ederken de ben kendimi anlatabilirim sevgili arkadaşım."
Adam belimden tutup beni resmen piste itti.
"Konuşmayı pek sevmiyorsunuz anladığım kadarıyla. Oysa bir çok kadın arkadaşım yanımda bülbül gibi şakır."
"Fikret bey, gerekmedikçe konuşmayı sevmem, ayrıca sizin arkadaşınız değilim. Şimdi izninizle arkadaşlarımın yanına gideceğim."
Adamı pistin ortasında, sap gibi bırakıp Mia ve Vedat'ın yanına gittim.
"Kim o adam hiç sevmedim. Gözleri maymun gibi fıldır fıldır etrafta geziyor."
"Miacım bende yeni tanıştım. Brayn'ın arkadaşıymış ve bende sevmedim."
"Gizem, Adam, Brayn'a* bu kızı istiyorum,* diyordu. Brayn da,* ben iki yıldır uğraşıyorum ama boşuna,* dedi.
Bu kız dedikleri sen oluyorsun anlaşılan. Neyse biz eğlenmemize bakalım."
"Arkadaşlar, ben eve gitsem tadım kaçtı. Size mutlu Noeller. "
Şans bu kez yüzüme güldü ve el kaldırdığım ilk taksi durdu. Güvenli ve huzur dolu evimin içine kendimi attım.
Yok olmuyor ne yaparsam yapayım bu pislikleri gördüğümde kendimi çok kötü hissediyorum ve bir açık vereceğim diye ödüm kopuyor.
Ne kadar rahatlar sanki hayatları karartan küçük bir çocuğa ve annesine kocasının gözü önünde tecavüz edip öldüren onlar değil. Hiç bir bedel ödemediler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AdventureZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.