Şimdi ben mi ağlattım onu! Sıçayım inadına.
"Gizem rahat gittiniz mi?"
"Evet, şimdi Gülin le yemek yiyiyoruz."
"Sen ağlıyor musun?"
"Dinlediğim şarkı beni mutlu etti. Gerçekten sende böyle mi düşünüyorsun?"
"Daha fazlasını, ama ben bu adam gibi ifade edemiyorum. Bak seni ağlattım.
Gizem, şimdi yola çıksam gece yarında orada olurum. Kollarımın arasında uyursun. Seni koklayarak uyurum."
"Derman, lütfen bunu konuşmuştuk. Pazar döneceğiz ."
"Tamam senin dediğin gibi olsun. Gizem, ablam pazar sabahı bizi kahvaltıya çağırdı.
Bir nevi özür dileme. Can abi, çok üzgün olduğunu belirtti. Bu durumda gidemeyiz zaten ben sen olmadan gitmem.
Elif seni sordu bu gün ben eve gelince. Yok deyince biraz bozuldu."
"Gelince ikinizin de gönlünü alırım. Derman, seni çok seviyorum bunu unutma lütfen. Sen benim ilk ve tek aşkımsın."
"Sende öyle bal peteği gözlüm, seksi popolu kadınım."
"Gülin, selam söylüyor o da Emre ile konuşuyor."
Onlar dönene kadar içim rahat etmeyecek. Neyse, iyi giden ise, binaların tamamlanıyor olması ablama doğum günü hediyesi olacak.
Tabi açılmayacak, henüz iki yılı var. Her şey tam olmadan çevre düzenlemesi dahil, açılış yapmayacağım.
Ertesi gün Gültekin beni aradığında heyecanlıydı.
"Derman bey mezarlığa geldi üç kadın. Hepsi ağlıyor, ama Gizem hanım bayılacak gibi. Yaşlı kadın onun koluna girdi. Burası bir aile mezarlığı.
Adnan Kamalı. Huriye Kamalı. Çiçek Kamalı yazılı. On yıl önce ölmüşler. Çiçek Kamalı daha on iki yaşındaymış! Ne yapayım?"
"Tamam durum anlaşılmıştır. Sen otelin önüne dön."
Kafam karıştı. Gizemin soyadı Çetin. Gülin'in de öyle! Bu Emre'nin soyadı ne acaba!
Karışık durum. Pazartesi İlyas'ı arar bir soruşturturum. Bakalım Kamalı ailesi hakkında ne bulabilecek!
&&&
Kafalar iyi otele döndük. Yengeme iyi geceler dileyip hemen yattık. İkimizde sızmışız. Sabah erkenden uyandım. Gülin uyuyordu. Not yazıp kordona indim.
Denizden gelen kokuyu ciğerlerime çekip rahatlamaya çalıştım. Gümrüğe kadar yürüdüm.
İkinci kordona gidip ev yapımı börek satan Ayşe teyzeden kıymalı ıspanaklı ve peynirli börek alıp bir güzel paket ettirdim. Belki yarın sabah gelemem diye.
Otele döndüğümde Gülin duştaydı. Çıkınca bende girdim ve elimdekileri salladım.
"Hadi ya! Emre deli olacak bunları görünce."
"Gülin, google'da arasana Kemeraltının girişinde lokma döktürmek istiyorum."
"Aa valla iyi fikir hemen hallederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
PertualanganZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.