39

205 15 2
                                    


"Ne zamana ?

"Haziran da."

"Açık hava mı, salon mu?"

Bunu hiç sormamıştım Gülin de bahsetmemişti.

"Fark eder mi?"

"Hem de nasıl!"

Kredi kartımı uzattığımda kapıda bir gürültü duydum. İçeri Doğa ve İlter çığlık çığlığa girdiler. Koşarak gelip bana sarıldılar.

"Duyduklarım doğrumu?" Doğa ağzı kulaklarında vereceğim cevabı bekliyordu.

"Ne duyduğunuza ve kimden duyduğunuza bağlı," dedim gülerek.

"Hadi ama çatlatma." dedi İlter.

"Evet doğru."

Üçü birden bana sarıldı, dükkanın ortasında dönmeye başladık.

"Kızlar durun ayıp ya!"

"Haydi yemeğe gidiyoruz ve her şeyi anlatıyorsun."

Çiğdeme bakıp sağ elimin işaret parmağını salladım.

"Senin yüzünden."

Çiğdem omuz silkti.

"Nereye gidiyoruz?"

İlter, Çiğdeme bakıp,

"Sevgilim kapıda bekliyor, o nereyi uygun bulursa oraya tabi," dediğinde Doğadan bir şaplak yedi.

"Sevgilisiymiş, benim kardeşim o. Yanımda sevgilim diye bahsedersen seni tepelerim!"

İlter, gülerek Doğaya sarıldı yanaklarından öptü.

"Kaynanam karışmıyor, sana ne oluyor görümceciğim."

Tüm yaşadığım şeyleri unutup bu üç güzel kızın neşesine ortak oldum. Gözde bizi uğurladı.

Çiğdem ve Doğa benim arabama bindik.

"Sevgilileri baş başa bırakalım."

Doğu'yu takip ederek devam ettim. İstiklal caddesine yakın park edip, arka sokaklardan birine daldık. Kocaman kapılı, eski bir binanın önünde durduk.

"Kızlar iki saat sonra gelirim. Size afiyet olsun."

"Yaa üç saat olsun. Gelince içeri gir, sana da limonata ısmarlayalım."

"Doğa, başlarım limonatandan. Afiyet olsun, gelince ararım, zaten park etmek sorun bekletmeyin."

Çiğdeme anlattıklarımı kızlara da anlattım. İhsanın yaptığını Çiğdem anlattı.

"Göt herif. Sakın onun yüzünden istifa etme."

Hepimiz İlter'e dönüp ağzımız açık baktık. Bunu Doğa söylese haydi, Çiğdem de söylese şaşırmazdık, ama İlter, içimizde en kibar en naif olanımız söyleyince şaşırdık.

"Bakmayın öyle çok kızdım. Gizem, lütfen bir çılgınlık yapma."

Telefonum çaldı, Uyuz.

Kızlara susun dedim.

"Efendim."

"Işıkların yanmıyor? İyi misin? "

"Evet İstiklalde kızlarla yemekteyim."

"Elifle eve geldik, seni özlemiş. Bu gece bende kalacak. Yarın sabah bize kahvaltıya gelir misin?"

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin