68

222 14 0
                                    


Beni görünce ayağa kalkıp alkışlamaya başladılar.

"Efendiler, büyük patron nihayet teşrif etti, yer açın ayağa kalkın, eğilin, kimse gözlerine bakmasın aşk bulaşıcıdır aman, sakın beyler gözlere dikkat."

"Zevzek senide gördük. Kesin şamatayı canım sıkkın." 

Derman Cahit'i azarlamıştı. Kimse aldırmadı tabi ki.

Yıllardır, haftanın iki günü -eğer seyahatte değilsek- buluşuruz. Aramızda evli olanlarda var. Onlara toleranslı davranıyoruz.

Tahmin etmediğim se benim başıma da gelebileceğiydi. Arkadaşlarım Elifin annesiyle yaşadıklarımı ve sonrasını biliyorlar. Olaylar sırasında bana manevi olarak destek olmuşlardı.

"Hayrola, gerçekten sinirli ve üzgün görünüyorsun!"

"Bir kadeh bir şey alayım anlatırım. Fırat. Şuraya oturayım hele."

 Garsona seslendim her zamankinden.

Meltemin davranışlarını ve Gizemin ona yaklaşımını anlattığımda hepsi susmuştu. Ablama olan düşkünlüğümü bilirler.

"Sen olmuşsun abi! Gizem hanımla tanışmak için can atıyorum. Saygılı ve akıllı. Üstelik kariyer sahibi.

Oğlum ben o şirkete iş kabul ettirmek için iki yıl önceydi galiba, Frankfurt'u bizim mahalleye kattım."

"Bence Meltem hanım biraz haksızlık ediyor. Elif bile hemen kabullenmiş. Çocukların altıncı hissi kuvvetli oğlum.

Benim oğlan gelen bakıcıları yıldırıp kaçırdı, ama bu Nurhan ablasını kuzu kuzu kabullendi. Biz kadın haftaya gider diyorduk iki yıldır bizde."

"Bir çıkar yol bulamıyorum canım çok sıkılıyor Ömür. Gizemde üzülüyor ve bana belli etmemeye çalışıyor. İki arada bir derede kaldım."

"Derman, ben Leyla ile evlene bilmek için neler yaşadım hepiniz biliyorsunuz. Hem benim ailem hem onun ailesi bizi ayırmak için her şeyi yaptı.

Ne oldu, şimdi iki tarafta torun sevmek, bize şirin görünmek için yapmadıkları kalmıyor. Biz ne yapıyoruz, hiç bir şey olmamış gibi davranıyoruz.

Çünkü büyüklerimiz. Fakat yaptıklarını hiç bir zaman unutmuyor ona göre davranıyoruz. Diyeceğim şu ki arkadaş, zaman bırak ve düşünme.

Sende aşıklar kervanına hoş geldim."

 Atakan gülerek Dermanın sırtına vurdu.

"Oğlum, insanın karşısına seveceği mutlu olacağı kişi bir kere çıkar. Ama ben kesinlikle evlenmem, bekarlık sultanlık ya. Şu yaşadıklarınıza bak. "

"Kalkın iki el çevirip gidelim."

"Ben biraz oturup gideceğim. Elif evde beni bekler ,Fırat."

"Derman, saat bire geliyor bu saatte çocuk ayakta olur mu!"

"Olsun ben bir kadeh daha içip gidiyorum oyun için hiç havamda değilim."

"Kafan iyi, nasıl gideceksin? Ben bırakırım seni."

"Yok Cahit, Üzeyir kapıda bekliyor. Size iyi oyunlar."

"Üzeyir, bilmem gereken bir şey var mı?"

Aslında Gizemin arayıp aramadığını bilmek istiyordum.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin