"Evet şimdi otelimize girdik. Birazdan Çiğdemle dışarı çıkacağız yarın sabah dokuza kadar boşuz."
"Seni özledim. Elif seni sayıkladı tüm gün, sana anlatacakları varmış."
"Bak sen şirin cüceye ne anlatacakmış?"
"Kız kızaymış öyle söyledi."
"Bakıcısı bu gün gelecek değil mi?"
"Evet, hatta birazdan gelir. Kreşe ben götüreceğim. Sabah erken saate toplantı koydurmuyorum.
O yüzden rahatça götüre bilirim kızımı. Gizem, inan evde daha mutlu, odasından ve bebek evinden ayrılamıyor.
Senin sayende biliyor musun. Ben kızımı hiç zaman ayırmıyormuşum. Bana ihtiyacı olduğunu düşünemedim.
Bencillik ettim. Gözümü açtın sen bize iyi geldin be sevgilim. Bizden hiç gitme."
"Derman seni seviyorum, şirin cüceyi seviyorum. Kendine haksızlık etme. Sadece babalar anneler gibi veya kadınlar gibi diyelim, bazı şeyleri düşünemiyor. Kapı çalıyor Çiğdem geldi sanırım. Öpüyorum ikinizi de."
"Sana devamlı mesaj atacağım boşluklarda cevap yaz."
Gözlerimi devirdim iyi ki görmüyor.
"Ahlaksızlara cevap vermem. Sen beni utandırmayı ne kadar seviyorsun."
Kahkaha attı. Eridim.
"Hey keyfin yerinde. Derman beyle mi konuşuyorsun?"
"Çiğdem, ben bu adamı seviyorum. Senin dediğin gibi nereye kadarsa oraya kadar."
İki saat gezdik ve dünyanın en muhteşem orkide bahçesini gördük. Tam hakkını vererek gezemedik, ama orkideyi ne kadar sevdiğim düşünülürse burayı gidene kadar her fırsatta bir daha görmeye geleceğim.
Hediyelik eşya satan yerleri tespit ettik. Otele döndüğümüzde yorgun ve mutluyduk. Avrupa'nın bir çok yerini görmüştüm, ama burası bir başka.
Rüya gibi. Hemen her yerde Singapur'un simgesi üst tarafı aslan altı balık heykeller var. Kimisinden sular akıyor, kimisi gece ışıklandırılıyormuş.
Çiğdemle otelin restoranında yemek yerken ekip arkadaşlarımız geldi. Çiğdem ayarlamış. Yemekte biraz yarınki toplantıyı ve sunumu konuştuk. Karı ve zararı zaten uzmanlarımız çıkartmıştı."
Bu işi alırsak arkadaşlar hepinize prim var ." Finans müdürümüzün gözleri parıldadı.
"Gerçekten mi? Yakında evleniyorum bu bana ilaç gibi gelir."
"Bu ihaleyi biz kazanacağız arkadaşlar. Beyler, şimdi gidip dinlenelim ve yarın sabah insanları kendimize ve şirketimize hayran bırakalım. Bu çetin bir savaş olacak."
Ful moral odalarımıza çıktık. Dermandan on iki mesaj gelmişti. Duşa girip yatağa uzandığımda açtım. Birde sırıtık resmini koymuş uyuz.
Çok yakışıklı. Biliyorum, ben sevdiğim için bana en yakışıklı geliyor, ama gören herkes ne kadar yakışıklı olduğunu söylüyor.
"Bu adam beni korkutuyor. Bakışları kızgın, konuşması azarlar gibi, ama Gizemcim çok karizmatik bee."
Bu sözler Doğaya ait. Çiğdem ve İlter de onu destekliyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.