76

185 13 1
                                    


İhsanın defteri bir Enter tuşuna kalmıştı, ama Savaşı halletmeden ona bir şey yapmayacaktım.

Eylül yaklaşmıştı ve biz hala tatil yapmamıştık. On gün sonrası için bir hafta izin almak istedim.

Bunu önce Dermanla konuşmalı ve ne yapacağıma ona göre karar vermeliyim. Belki onun başka programı var. O zaman ben tur ile bir yerlere giderim.

"Derman, ne yapıyorsunuz?"

"Elif sana gelmek için tutturdu konuşacakları varmış. Sanırım yine erkek meselesi, bu kız beni öldürecek veya çocuk katili yapacak!"

"Yemek yediniz mi?"

"Evet, sen yemedin mi? Geç gelince yediğini düşündüm."

"Haydi gelin. Bir arkadaşımla buluştum. Hamile, bebeği için bir şeyler baktık. Geç kalmamak için yemedim.

Neyse siz gelin, karnımı dünden kalanlarla doyururum. Seninle konuşacaklarım var!"

"Gizem bana evlenme mi teklif edeceksin?"

Kahkaha atıp telefonu kapattım.

Baba kız kapıda el ele tutuşmuş bana bakıyorlardı.

"Safiy geldik, dizem abla. Evde misin?"

"Ev de zaten, uygun musun diye sormalısın."

" Uyguy musun?"

"Evet hoş geldiniz çok mutlu oldum. Kız ben seni yerim ya."

"Babası da seni yese?"

Gözlerimi devirdim. Elifi kucağımdan bırakmadan salona gittim.

"Kızım git oyuncaklarını al. Seni özlemişlerdir."

Elif içeri koştu Derman dudaklarıma yapıştı.

"Seni şuracıkta becermek istiyorum. Gizem, bu hasreti bitirelim artık."

"Bende seni istiyorum, biraz daha sevgilim."

"Dizem abla konuşalım mı?"

"Evet cüce şirin, nedir mesele?"

"Şey, Keyem Can'ın doğum günü ne giyeyim acaba?"

Gülmemek için dudaklarımı bir birine bastırdım. Derman açık açık gülüyordu.

"Baba gülme şuya da konuşuyos."

"Kızım, telefonda komik bir şey okudum ona güldüm. Ben sizi dinlemiyorum ki!"

"İyi."

"Ne zaman doğum günü?"

"Yayın."

"Sizinle ben de geleyim giysilerine bakalım. Sana ne yakışıyor ona göre karar veririz. Saçlarını Seher ablan örsün sana çok yakışıyor."

"Olmas. Keyem Can açık seviyomuş."

Yine dudaklarımı bir birine bastırdım. Başımı salladım. Elimi tuttu.

"Bise gidelim kıyafetlerime bakalım."

"Ama daha yeni geldiniz, hem size henüz bir şey ikram etmedim!"

"Bisde ikram var, ben ederim."

Elimi tutu ve onlara gittik. Doğruca dolabını açıp kıyafetlerini çıkarttı.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin