Sabah terlemiş olarak uyandım. Oh ne güzel. Derman ortamıza Elifi almış ,Elif bana sarılmış, Derman kızına sarılmış, ama bacağının biri benim bacağımın üzerinde.
Ay daral geldi, alışık değilim böyle sarmaş dolaş yatmaya. Hoşuma gitmedi de değil hani!
Kalktım banyoya girdim. İşimi bitirip çıktığımda, Derman kapımda gözlerini ovuşturuyordu.
Adam uykudan uyanınca bile seksi.
"Günaydın, hain adam! Terden patladım. Sana yan odaya yatak açtım değil mi?"
"Oldu canım. İki güzel burada uyusun beni orada uyku tutmasın. Yok öyle, terlediysen çıkart geceliğini."
Gülerek bunları söyleyip sarıldı.
"Elif uyanacak yapma." Bırakma daha sıkı sarıl.
Güldü banyoya girdi. Elifi kaldırdım.
"Dizem seninle uyumak çok yahat. Hep seninle uyuyayım mı?"
"Elif, hep olmaz ,arada belki. Gel bir sarılayım. Fırından çıkmış taze ekmek gibisin. Yerim seni ben."
Yumurmaya başladığımda kıkırdamaya daha sonra kahkaha atmaya başladık.
Kahvaltımız da neşe içinde geçti. Dermanın dairesi tam karşıma denk geliyordu. Ayarlasam böyle olmazdı.
Bizim dairelerin aksine o tüm katı kendine yaptırmıştı. Çünkü bu lüks siteyi onun şirketi yaptırmış.
Ev üç yüz metre kare. Kocaman ve bu eve girdiğinde bekar bir erkeğin yaşadığını anımsatacak her şey mevcut.
Oyun konsolu. CD dolabı ve eski DVD ler den oluşan bir koleksiyon.
Gramofon, plaklar. Arka tarafta spor salonunda olan pek çok alet.
Yatak odası, benim evimin üçte ikisi kadar. İçinde banyosu ve jakuzi yan tarafında küçük bir sauna.
Arka odalar ormana, ön taraf denize bakıyor. Uzaktan görüyor, ama sonuçta deniz görüyor.
Mutfak benim salonum kadar. Şık bir tezgah ve üzerinde teknolojinin mutfak için ürettiği tüm aletler var. Mutfağa girince ıslık çaldım. Baba kız bana bakıp güldüler.
Elif, ona aldığım önlüğü takmış babasına yardım ediyordu. Onun için güvenli bir basamak vardı. Tezgahın üzerindeki, babasının çıkarttığı domates ve salatalıkları yıkıyordu.
Beni mutfakta ki, altı kişilik yemek masasının rahat sandalyesine oturtup,
"Kımıldamak yok. Sen misafirsin." dediler.
Bu eve gelen aile dışındaki ilk dişi olduğumu da belirtti. Gri gözlü testosteron küpü.
Kahvaltı sonrası, akşam için hazırlanmam gerektiğini bahane ederek evime gittim. Gitmeden dün gece arabada bıraktığım kıyafetlerimi aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.