HALA BİR BEĞENİ (OY) HALA BİR YORUM YOK!
"Gizem hanım, rica etsem parfümünüzün adı. İnanın çok hoşuma gitti ve bu güne kadar hiç koklamadığım koku. İnsanın içini, nasıl desem neyse!"
Tabi beni koklayacaksın ya sapık herif. Ondan değil mi?
Söyle kurtul Zerrin. "Chanel 5 klasik"
"Teşekkür ederim. İlk kez bir bayana, bir koku bu kadar yakışıyor!"
"Derman bey, yalnız ben baymıyorum hatırlatırım. "
Kahkahasını beklemiyordum şaşırdım. Ne güzel gülüyor adam.
Ayrıca sizde çok güzel kokuyorsunuz demeyecektim.
Gözleri çizgi haline geldi göz çevresi hafif kırıştı. Hımm yaşı otur beş, kırk arası olmalı daha tam kırışmamış. Biraz şakakları beyazlamış o kadar.
Salak sen ne düşünüyorsun!
"Af edersiniz nasıl hitap etmeliyim sizce?"
Şimdi de dalga geçiyordu, sapık, uyuz, pislik.
"Kadın, sadece kadın demeniz yeterli."
"Hımm, aklımda tutacağım kadın."
Yeniden bildiğim Almanca bir iki küfür salladım ağzımın içinden.
"Gizem kadın, Almancam iyidir. Ayrıca İngilizce ve İtalyancayı da akıcı bir şekilde konuşuyorum bilesiniz istedim."
Yüzüne baktım gayet ciddi görünüyordu. Cevap veremeden, şirketin önüne gelmiştik.
"Teşekkür ederim zahmet verdim BAY Dorukkaya."
Koşarak binaya girdim. Salak, Bayan diyor, asıl sen bayıyorsun, bay!
Hemen üzerimi değiştirdim. Çiğdem, kahvemi getirdiğinde yüzüme bakıp çığlık attı.
"Ne yaptın kendine!?"
"Ne yapmışım!?"
"Gizem, al şu aynayı kendine bir bak!" Koşarak masasından getirdiği aynayı bana uzattı.
Gerçekten dünkü ağlama krizinin üzerine birde soğuk gelince gözlerim kan çanağı halinde birer fincana dönmüştü. Dudaklarım şişmişti.
Allah kahretsin adam beni böyle gördü. Ne kadar iğrenç görünüyorum. Başım çatlıyor. Çiğdem yeniden koşarak odama dalıp elindeki buz dolu poşeti gözlerimin üzerine yaydı.
"Evli olsan kocadan sıkı bir dayak yemiş diye dedikodunu yaparlardı ne oldu sana arkadaşım!?"
"Dün gece biraz ıslandım ve pek iyi uyuyamadım sabah da taksi beklerken üşüdüm sanırım soğuğa karşı alerjim var. Çiğdem başım çatlıyor ağrı kesici var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
Phiêu lưuZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.