BİRAZ HIZLANMAK GEREK 35

343 16 6
                                    


Çağlayı arayıp öğlen yemeği teklifimi yineledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağlayı arayıp öğlen yemeği teklifimi yineledim. Kocası nihayet izin verdi, ama onun belirlediği bir restorana gittik.

Beni görünce yıllardır görmediği bir akrabası veya arkadaşıymışım gibi sıkıca sarıldı. 

"Çok teşekkür ederi Gizem. Birisiyle konuşmazsam kafayı yiyeceğim."

"Çağla, senin için üzüldüm, endişelendim. Kocanın bu kadar korumacı olması normal gelmedi."

"Kocam normal değil Gizem."

"Neden ayrılmıyorsun o zaman? Çok mu seviyorsun? Kaç yıl oldu evleneli?"

" Şu garson gitsin ve gülerek konuşalım."

"Yok artık!"

Güldü. Gülüşünde bile hüzün vardı. Siparişlerimizi verdik. Garson gitti. 

"Gizem biliyorsun belki, iki yıl önce bir güzellik yarışmasında ikinci oldum. Ve bir ay sonra takı fuarı için ajans beni aradı. Savaş özellikle istemiş.

Ailem yoksul, kıt kanaat geçiniyoruz. Liseyi güçlükle bitirdim. Erkek kardeşim bitiremedi. Annem gündeliğe gider, babam ne iş olsa çalışır.

Beni bu yarışmaya resim öğretmenim teşvik etti. Savaş bunları biliyormuş. Yani beni araştırmış. 

Fuarda bana kur yaptı. Benden  on yaş büyük ve biliyorsun pek yakışıklı veya hoş birisi değil. "

"Zengin ama!"

"Evet. Abisi ve ablası bununla konuşmuyorlar. Nedenini bana söylemedi, sadece babası ve annesi. Onları da sadece nikahta gördüm. Araları iyi değil. "

Yemeklerimiz geldi, garson geldiğinde Çağla,

"Ben genellikle kocamla alış verişe gitmeyi seviyorum. Savaş çok zevkli bir insan."

"Bana belki yardımcı olursun, Savaş bey izin verir her halde."

Bende ona uymuştum. Garson başka bir isteğimizin olup olmadığını sordu,  başımızı olumsuz anlamda salladığımızda gitti.

"Babama ve Abime iş verdi. Aileme ev aldı. Ben onun vitrini olacaktım ve yanından ayrılmayacaktım. Evliliğimizin ilk altı ayı sorunsuz ve huzurlu geçti.

Her gittiğimiz yerde, kendi tasarladığı takıları taşıyordum. Gerçekten orijinal ve güzeller.

Büyük bir atölyesi var. Ev de de özel bir odası. Orada çizimler yapıyor.

En çok Rus ve Araplardan talep var. Birlikte Moskova ya ve Dubai'ye gidiyor lüks otellerde kalıyorduk. Ben çocuk istemediğim için ondan habersiz ilaç kullanıyorum.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin