78

191 13 0
                                    


Emre, kuzenim. O gece ekip sizin evi aradıklarında,  senin çekilmiş CD kayıtlarını buldu. Sırf bunun için bile içeriden çıkamaz kocan.

Belki onları ileride sana koz olarak kullanacaktı. Neyse şimdi bunlar mühim değil. Devlet seni koruyacak."

Çağla, gözlerini açmış bana bakıyordu. Sahile geldiğimizde Emre, Çağlayı kendi aracına aldı.

"Çağla hanım, telefon yok. Sizin yanınızda gece gündüz bir hemşire kalacak.

Özel birimden bir arkadaş size eşlik edecek. Sakın endişelenmeyin.

Benim eşimde hamile, sizlerin ruh halini az çok biliyorum.

Bebeğiniz sağlıkla doğuracak ve güvenli bir hayat yaşayacaksınız. Kimse için endişelenmeyin."

Sarıldık. "Güven bize. Sana daha sonra anlatacağım ve senin bilmediğin daha çok şey var. Sonra. Bebeği sallarken anlatırım."

İçimde bir hüzün vardı. Çağla için üzgündüm. Onun yaşadıkları beni yaraladı.

Öğleden sonra odamdan çıkmadım. Akşam üstü Çiğdem elinde kahvelerle geldi.

"Canını sıkan nedir. Anlatırsan dinlerim."

"Bir arkadaşım için üzgünüm. Geçer. Sen ne yaptın?"

"Gizem, Çetin emekliliğini isteyecekmiş. Benim yüzümden işini bırakırsa kendimi suçlu hissedeceğim. Bunu ona da söyledim."

"Ne dedi?"

"Beni sevdiğini, işinden daha önemli olduğumu ve beni kaybederse hayatının önemi kalmayacağını söyledi."

"O zaman sorun yok. Emre de ayrıldı ve bazen ondan yardım istiyorlar. Böylece hem sevdiğine kavuştu, hem arada işini yaparak özlem gideriyor.

Çiğdem, onları her zaman kullanacaklar canım. Fakat düzgün bir hayat yaşamalarına da izin verecekler.

Asıl sen Çetini seviyor musun bundan emin olman lazım. Tanıdığım kadarıyla çok düzgün, yakışıklı ve iyi birisi."

"Teşekkür ederim içimi rahatlattın. Gizem hayatımda ilk defa içimde kelebekler uçuyor.

Daha önce aşık olduğumu sandığım kişiye karşı bu kadar heyecan ve cinsel çekicilik yaşamadım.

Evet, ben Çetini tüm kalbimle seviyorum."

"İhsan beni hiç sordu mu?"

"Hayır neden?"

"Sen Şuleyi ara odasındaysa onunla konuşmam lazım."

İhsan odasındaymış ve beni bekliyormuş. Yanından geçerken Şule tedirgindi.

"Selam beni aramadın! Benimde işlerim çok yoğundu gelemedim. İhsan sen Cumartesi gecesi olanları anladın mı?"

"Sorma ya. En çok da Çağla için üzüldüm. Savaşın işleri işte!  O adamları ben çağırmadım diyor, ama adamlarda tam tersini söylüyor."

"Adam resmen Çağlaya sarktı. Rusça bilmediğim için ne dediğini de anlamadım. Bir de Arap mı ne o adam! Çağla onları görünce yaprak gibi titredi sancısı başladı.  Belli ki adamlardan korkmuş!"

"Ortadan kayboldu iyi ki, yoksa orada doğururdu. Şulede çok korktu. "

"Arka kapıdan, resmen kaçırdım kızı. Erkek kardeşi ve nişanlısı da yanımızdaydı. Emre'yi aradım, arabayla hemen hastaneye gittik. Savaş ne yaptı?"

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin