"Derman eğer bu ilişkiyi bitirmek istersen seni anlarım. Fakat böyle belirsiz tavırlar sergilemen beni deli ediyor. Bitti demen yeterli."
"Gizem sen ne saçmalıyorsun. Sen bitti desende bu birliktelik bitmez. Bunu kafandan çıkart. Sana olan aşkım benim hayatım. Elif ve sen geri kalan her şey benim için boş.
Sana söyledim beni hayatına almadığın için tüm sıkıntım. Kaçıp gidecekmişsin gibi tedirginim.
Sen arkadaşına gittiğin gün, tek başıma kalınca hem sana, hem ablama çok sinirlendim. Bana nasıl söylemezsin böyle bir şeyi!
Ablam, kızımın tertemiz beynine kötülük ve şüphe tohumları serpiyor. Kreşe tembih ettim artık Elifi orada da göremeyecek. "
" Derman, böyle kestirip atma lütfen!"
"Bana yine aile diye başlama Gizem. Hatice ablaya telefon edip benim ve Elifin orada ne kadar eşyası varsa hepsini hazırlamasını gelip alacağımı söyledim.
Üzeyir, beni götürdü arabadan inmedim. Üzeyir gidip aldı ama Meltem hanım dururmu arabaya gelip bütün kirlerini döktü.
Cevap vermedim başımı koltuğun arkasına yaslayıp gözlerimi kapattım. İnan ne söylediğini hatırlamıyorum."
"Şimdi ipleri koparttın mı yani!?"
"Tamamen."
"Derman, bunlar benim yüzümden oldu. Şimdi bana ne kadar kızıyordur!"
"Çok ta dert! Seninle tanıştıktan sonra ihmal ettiğim arkadaşlarımı görmeye kulübe gittim.
Genç iş adamlarının toplandığı bir kulüp. Senden sonra, sen seyahatteyken iki kez gitmiştim.
İçki içip yemek yiyiyoruz. İki el poker, bolca sohbet ve dertleşme. Kızlar gecesi gibi düşün. Dişi sinek bile giremiyor.
Biraz dertleştik. Seni biliyorlar ve tanışmak için sabırsızlanıyorlar. Bizim durumumuza benzer şeyleri Ömürde yaşamış eşiyle.
Telefonum Üzeyirdeydi. Gece bire gelirken eve geldim. Kafam iyiydi."
"Derman, seni çok seviyorum ve seni görmeyince özlüyorum. Elifi özlüyorum. Elif benim ilacım.
Onun sıcaklığı ve sevgisi bana iyi geliyor. Fakat bu durumda yani birilerini üzerek ne kadar mutlu olabiliriz!"
"Sen iste cennette yaşayalım. Çok mutlu olacağız. O birileri bizim hayatımızı yaşayamaz.
Biz kendi hayatımızı yaşayacağız. Tam bir aile olacağız. Bunu sakın aklından çıkartma."
"Baba sıkıldım."
"Eve gidelim mi?"
"Hayıy Dizem abla, kek yapalım mı?"
"Güzel fikir. Sen şuradan kek kalıbını çıkart, bende yumurtaları ve diğer malzemeleri çıkartayım. Babanda burada Efe bebekle bizi seyretsin."
"Yaşaaa çikolatalı yapalım mı?"
&&&
Yavaş yavaş hayatım yoluna girdi. Gülin ve Emre hafta sonu dönüyorlar ve biz onları yemeğe davet ettik. Yengem ve amcam döndüler. Derman, bazı geceler bende kalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.