28

212 16 1
                                    

                                        Yorum göremiyorum arkadaşlar, huu sesimi duyan var mı?


Güzel yüzünü bana çevirdi ve hayretle gözlerime baktı. Benden böyle bir şey beklemediğini açıkça belli oluyordu.

"Savaş beye çok mu aşık oldun? Gördüğüm kadarıyla sana pek iyi davranmıyor. Sende mutlu görünmüyorsun!

Kusura bakma bunları sorduğum için. Sadece, mademki bundan sonra sıkça karşılaşacağız arkadaş olmak istedim.

Biliyorsun yeni geldim ve fazla arkadaşım yok. Ayrıca iyi bir dinleyiciyim. Nazikeyle daha eski tanışıklığın var, ama samimi görünmüyorsunuz!"

Bir süre düşündü. Elimi tuttu.

"Benimde bir arkadaşa öyle çok ihtiyacım var ki. Fakat herkese güvenemiyorum. Savaştan çok korkuyorum. Yanımıza geliyor. Konuyu değiştirelim."

"Selam Gizem hanım, görüyorum ki sevgili karımı konuşturmayı başarmışsınız!"

Bu ne şimdi salak ben sorgu memurumuyum!

"Savaş bey, cenaze evinde ne konuşulur. Fikret beyin ailesi için ölümünün çok ani ve dramatik olduğundan bahsediyorduk.

Açıkçası birazda Çağla hanımla arkadaş olmaya çalışıyorum. Biliyorsunuz yeni geldim ve sizlerden başka tanıdığım yok.

 Bazen kız kıza sohbet etmek veya alış verişe gitmek istiyor insan. "

"Karıcım ne dersin?"

"İzin verirsen neden olmasın! Gizem hanım istedikten sonra. Zaten benim de arkadaşım yok."

"Ne demek izin, sadece dışarı çıkarsanız haberim olsun yeter.

Gizem hanım, ben biraz, nasıl desem sevdiğini herkesten esirgeyen biriyim. Gördüğünüz gibi karım çok güzel ve ona benden başka göz değmesin istiyorum"

"Ah Çağla, ne kadar şanslısın, insanı böyle seven bir kocası olduktan sonra daha ne ister!

Ah ah, beni de böyle seven birisi olsa ama yok. Ben tam bir iş koliğim Savaş bey.

Hayatım kariyer. O nedenden hayatımda kimseyi istemiyorum."

"Erkek arkadaşınız yok mu? Buna inanmam! Ayrıca, İhsan sizi çok beğeniyor ve her fırsatta sizden övgüyle bahsediyor."

"İhsan beyi arkadaş olarak bende seviyorum. Çalışkan ve sözüne güvenilir biri. "

"Karıcım, hep yalnızım derdin işte bir arkadaş buldun. Gizem hanım,  sizi bizde ağırlamaktan mutlu oluruz."

"Bende sevinirim."

Geri zekalı! bu kızı çözeyim sen gör sizde ağırlamak nasıl oluyor. Pislik herkesi kendi gibi tecavüzcü sanıyor.

"Gidiyoruz karıcım."

Çağla gözlerime yardım ister gibi baktı ama yapabileceğim bir şey yoktu. Telefon numaralarımızı aldık.

Bir süre sonra bende gitmek için izin isteyip kalktım. Bu gün çok verimli geçmişti.

                                                    &&&

"Gizem, İran dosyası için toplanalım. Saat on bir gibi ekibi toplantı odasında topla."

Çiğdemi arayıp gerekli talimatı verdim. Haftanın son günü. Bu akşam dayımı göreceğim. Sabah inmiş işlerini halledip bana gelecek.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin