Hiç yorum okuyamıyorum acaba neden?
Yamuk yumuk konuşan sekreteri anlamak için epey çaba harcadım ama değdi ve bu öğleden sonra bay uyuz ve müstehcen adamla, görüşmeye gidecektik.
İhsanın ağzı kulaklarındaydı ve bana sürekli,
"Harika bir iş başardın, bu adamdan randevu almak için bir aydan fazla beklemek gerekli diyorlardı. Bu iş olunca babama söyleyeceğim bize iyi bir ikramiye versinler."
( Babası şirketin ortaklarındandı)
"Ben gelmesem, siz ekiple gitseniz de bende İran dan gelen şu iki teklifi incelesem. Nasıl olsa iş oldu sayılır."
"Sahi, birde o iş var değil mi? Görüşmeyi kabul edersek ne zaman gelecekler?"
"Bize bağlı. Sizin ajandanıza göre hareket edeceğim."
"Gizem, gerçekten harika bir iş insanısın ve beni çok rahatlatıyorsun. Keşke hayatımı da senin kadar rahatlatacak birisi olsa.
Neden beni istemiyorsun. Aşık olduğun birisi mi var?"
"Ben işimin başına döneyim."
O böyle söze başladığı her seferde ki, bunu şu aralar daha sık yapmaya başladı, yüzüne kusmak istiyorum. Aslında içlerinde en masum olanıydı.
Gerçi benim için fark etmez. O da, pislikle birlikte değil miydi ve engellemedi. Belki cezası daha hafif olur!
Camlı bölmede Çiğdemin bağladığı telefonla konuşurken dışarı çıkıp Çiğdemden İranlıların dosyasını istedim.
Tuvalete gittim. Ben içerideyken gelen kızların benden bahsettiğini duyduğumda çıkmadım.
Birinci ses, "O Tanju alçağı kızı kafalamış diyorlar. Geçen aylarda bana asılıyordu şerefsiz."
İkinci ses," Gizem o salağa bakar mı? Aybüke'nin söylediğine göre, D.D nin patronu toplantıda kızı gözüyle becermiş ve onlar çıktıktan sonra onunla odada yalnız kalmış.
Üçüncü ses." Baksana hemen randevu almış. Bu gün görüşmeye gidiyorlar."
Birinci ses," Helal olsun Gizeme, bir kere çok akıllı ve çalışkan ayrıca çok şık ve seksi giyiniyor. Kızın bacak boyu benim boyum kadar neredeyse!"
İkinci ses, "O adamı kafalarsa bu dünyada sırtı yere gelmez. Adam ayrıldığı sevgililerine bile tazminat veriyormuş."
Üçüncü ses," Kızım bence sırtı yerden kalkmaz, adam tam damızlık,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
MaceraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.