Öğlen arası çoğunlukla yaptığım gibi, ayaklarımı masama kaldırıp, evden getirdiğim sandviçimi yerken bir yandan da kitabımı okuyordum.
Bu kez Peride Celal hanımefendinin üç yirmi dört saatiydi okuduğum ve çok beğenmiştim. Bunu bana Gülincim yeni yıl hediyesi olarak getirmişti. Kitabı yarıladığımda gidip yazarın diğer kitaplarını da almıştım.
Özel telefonum çaldı. İşe geldiğimde onu genellikle çekmecemdeki çantamın içinde tutardım. İş telefonum hep masamın üzerinde.
Gülindir diye heyecanla elime aldım tanımadığım bir numara! kapattım bir kaç dakika sonra mesaj geldi.
"Telefonunu aç, ben bir şey olog Freman hani hayati tehlike oluşturduğun adam."
Güldüm. Numarayı aradım.
"Selam kusura bakma, tanımadığım bir numara olunca açmak istemedim."
"Ya bir müşteriyse arayan!?"
"Bu benim özel telefonum sadece dostlarım ve ailem için."
Sabah koşacak mısın?"
"Neden sordunuz?"
"Kahve getirecektim de, nasıl içersin diye soracaktım."
İçeri giren Mia ellerini kaldırıp özür diler gibi çıkmaya davranınca elimle telefonu kapatıp "gitme" dedim.
"Siz kafanıza göre takılın aslında koşarken kahve içme alışkanlığım yok."
"Benimde yok maksat muhabbet olsun o zaman yarın öğlen yemeği desem itiraz etmezsin değil mi?"
"Düşünmem lazım sabah cevap versem olur mu?"
"Tamam o zaman sabah görüşürüz."
" Yüzün güldüğüne göre sevgili konuşması mıydı!?"
Gülerek Mia'ya sabah olanları anlatınca o da güldü.
"Sizinki de bizimki kadar garip. Ben de akşam birlikte bir şeyler yapalım mı diye soracaktım."
"Olur ne gibi planın var?"
"Vedat bir yer biliyormuş Grosse Bockenheimer meydanında, bira ve sosis ne dersin? Sonrada bir yerde eğleniriz."
"Bana uyar, konum atın geleyim."
"Olmaz siz misafir oyle mı yapıyonus?"
Berbat Türkçesiyle gülerek sordu.
"Tamam saat dokuzda evin önünde olurum," dedim bende Türkçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AdventureZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.