75

170 11 1
                                    


Zaman hızla geçiyor ve ben sabırla bekliyorum. Gülin hamile sevinçten uçuyoruz. Derman onun teyzem, Hakanın dayım olduğunu öğrendiğinde çok şaşırdı.

"Bende amca çocukları nasıl evleniyor. Üstelik bu kadar bilinçli insanlar demiştim. bazen ağzından kaçırıyordun, ama kızınca dediğin için sana inanmıştım!"

Çağlanın hamileliği sorunsuz devam ediyor. Savaş, oğlu olacağını öğrendiğinde Çağlanın üzerine daha bir düşer olmuş.

Çiğdem ve Çetin tüm hızla aşka yürüyor. Tek dertleri daha önce söylediğim gibi Çetinin uzun süre göreve gitmesi.

"İzin alırsam emekliliğimi isteyeceğim, "demiş. Çiğdemi biraz rahatlatmış.

Ziya, ve Doğa arkadaş olarak kaldılar. Doğa'nın birisine aşık olacağını sanmıyorum. Eğlenceyi çok seviyor. 

Doğu ve İlter seneye Haziransa evlenecekler. Bu duruma Doğu bozulsa da İlter'in annesi son sözü söylemişti.

Beklediğim telefon bu sabah geldi.

"Zerrin, bir şekilde bu Savaşın evine girip kamera kayıtlarını almalıyız. Orada daha önce yaptıkları kayıtlıdır. Kamera odasının ve kayıtları nerede tutulduğunun bilgisi lazım.

Bu Savaş denen adam Rus mafyasıyla da iş yapıyor.  Bir de Suudilerle değerli taş işi yapıyor ki, bu legal yollardan olmuyor. 

Bunları zor saptadık. Adam öyle disiplinli ve gizli saklıyor ki, normal bir araştırmadan süt kadar ak çıkar. "

Uzun zamandır, Çetin Emre ve Ziya - tanıdıklarım- bir kaç arkadaşları daha,  Savaşı araştırıyorlardı.

"Bunu nasıl yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok!"

"Yarın oraya geleceğim, o zaman kadar bir şeyler düşünürüz sende tabi."

Tüm bunlardan Çiğdemi uzak tutuyorduk. Dermanı da tabi. Çağladan yardım almalıyım. Ona bazı şeyleri anlatmam lazım da.. Tepkisini bilemiyorum!

Çetinle konuşmam bitince Çağlayı aradım hal hatır, 

"Yarın çarşıya çıkalım mı? İş çıkışı. Kardeşim hamile onun için bir şeyler alırken sende oğluna bir şey alırsın? Savaş beye söyle beni ara."

"Savaşa söylemem gerek yok. Nerede buluşalım?"

Şaşırdım, ama belli etmedim.

"Bana yakın nazar AVM de buluşalım mı?"

"Tamam, taksiyle gelirim Savaş eve dönerken beni alır."

Günüm çok yoğundu ve Çağlaya nasıl anlatacağımı düşünemedim. Bu arada İhsana bir kaç fotoğraf daha gönderip onu iyice huzursuz ettim. 

AVM de buluştuk karnı iyice belirginleşmiş ve daha da güzelleşmişti.

"Sana hamilelik çok yakıştı. Hemen bir tane daha doğur. Savaş beyle aranda iyi. Kocana aşık oldun sanırım!?"

Güldü. 

"Gizem, açık konuşmam gerekirse ki, senden gizlim saklım yok. Nefret ediyorum. Fakat alıştım. Şimdi bebeğim için yaşayacağım. Doğumdan sonra şimdiki Savaş olacağını sanmıyorum. 

Adamlar arayıp sıkıştırıyorlar. Geçen gece beni uyuyor sandı. Telefonda adamlara bağırıyordu. 

Rusça konuştuğu için ne dediğini anlamadım, ama büyük ihtimal benden bahsediyorlardı. Adım sıkça geçti.

 Suudi adam, kapımıza geldi. Beni görünce ağzının suyu aktı sapık iğrenç adamın 

" Maşallah maşallah ,"

demez mi boğacaktım! İçeri girdim. Savaş odaya gelip onu göndereceğini korkmam gerektiğini ve gidene kadar odadan çıkmamamı söyledi."

"Gerçekten iğrenç. Çağla, Savaş kameraya alıyor ya evi, kayıt odası nerede?"

"Neden?"

"Belki de seni o adamlarla kayıt etmiş şimdide saklıyordur. Doğumdan sonra seni tehdit edip onlarla işte anlarsın?."

"Yapar mı sence!? Çocuğunun annesine!"

"Sen evlilik sözleşmesini ne yaptın? Ayrıca, Savaştan bahsediyoruz, yapar mı bilmem!"

"Sözleşme iki yıllıkmış. Gözümün önünde yırttı. Tüm mal varlığını bebeğin üzerine yaptı. İkinciyi doğurursam üçümüz arasında paylaştıracakmış!"

"Çok parası var mı?"

"Öyle sanıyorum. Gayri menkule yatırıyor ve döviz alıyor.

 Ha kameraların ana odası güvenlik binasında ve kapısı kilitli. Sadece kendisi giriyor.

 Ayrıca çalışma odasında bir kasa var. Duvardaki kütüphanenin arkasında. Her şeyini orada saklıyor."

"Gizem, bebeğimden beni ayırır diye çok korkuyorum!"

 "Yanındayım arkadaşım ne zaman istersen sana yardım derim. Haydi şimdi bebek mağazasına girip biraz sıkıntı dağıtalım."

"Gizem, Savaş aradı, birazdan geliyor bizi yemeğe götürecekmiş."

"Seni teslim edeyim, ben kaçarım arkadaşıma sözüm var."

"Senin erkek arkadaşın var mı? Hep benden konuşuyoruz. Aaa bak, bu takım çok güzel yeni doğan için haydi alalım."

"Bir erkek arkadaşım var. Galiba ona aşık oldum. Neyse, şu zıbınlara bak!"

"Hanımlar bakıyorum gözünüz bir şey görmüyor. Karıcım kendini çok yormadın değil mi?"

"Görmedim Savaş.  Çok güzel vakit geçirdik, ama Gizem yemeğe gelemeyecekmiş arkadaşına sözü varmış."

"O zaman evlenme yıl dönümümüz için vereceğimiz partiye davet edelim!"

"Savaş , bana neden söylemedin çok hoş bir sürpriz oldu!"

"Aslında sana son gün söyleyecektim ama, Gizem hanım şimdiden programını doldurmasın istedim. İhsanın haberi var. O da kız arkadaşıyla gelecek."

"Gizem, sende erkek arkadaşını getirsene hem tanışırız?"

" Bu parti ne zaman?"

 "Bu hafta Cumartesi gecesi, Zıpır barda. Orayı kapattım tamamen biz olacağız."

"Söylerim bir programı yoksa geliriz. Varsa bile ben gelirim. Arkadaşımı bu mutlu gününde yalnız bırakmam.

 Ben bunları ödeyip gidiyorum. Size afiyet olsun. İyi akşamlar."

Çağlaya sarılıp öptüm. Savaşla tokalaştım. En yakın lavaboda ellerimi sabunladım.

Arabama binince hemen Çetini arayıp Çağla ile olan konuşmaları aktardım.

"Tamam, Cumartesi akşamı bu işi bitirmek için plan yapıyoruz. Sen mutlaka orada ol ve hep birlikte ayrılın. 

Bana, ayrılırken mesaj gönder veya ara. Gerçi o zamana kadar işi kotarır bizim çocuklar."

Gönül rahatlığı ile evime gidebilirim.










KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin