Başımı olumsuz anlamda salladım. Bu kez gerçekten bacak aramı sızlatacak bir şekilde öpmeye başladı. Dillerimiz buluştuğunda inledim.
Bu gece beni çıldırtmak için elinden geleni yaptı ve ben yalvarmaya başladığımda ancak o zaman bana acıdı. Ter içinde bir birimize sarıldık.
"Şu Seher hanıma söyleyeyim bakalım geceleri de kalabilir mi. En azından ara sıra."
"Bence de iyi olur, sana sarılıp uyuduğumda huzur buluyorum. "
"Gizem, evlen benimle lütfen güzelim."
" Bir birimizi yeterince tanımıyoruz. Biraz zaman ver."
"Off yine aynı şeyler. Önceliklerin var. İnsanlar on yıl evli kalıyor da hala bir birini tanımaya çalışıyor.
Hem ben seni tanıyorum. Seks düşkünü, beni çıldırtan, sevişirken kural tanımayan rahatlarken çığlıklar atan bir güzelliksin ve ben sana tapıyorum."
"Haydi evine Bayım. Yarın iş var."
"Yarın seni göremeyecek miyim?"
"Derman, ikimizde yoğun çalışıyoruz. Hem yarın Yengem çağırdı, oraya gidiyorum."
Sabahı iple çekiyordum. Şirkete gittiğimde İhsanın odasına çıktım henüz gelmemişti ve bu bir ilkti.
Durumun bu kadar vahim olması ve onların korkusu beni keyiflendirdi.
Odama gittiğimde Çağlayı aradım.
"Selam nasılsın? Seni arayamadım İhsan söylemiştir yoktum."
"Selam. Gizem neler oluyor!? Savaş çok sinirli dün gecede bu günde eve gelmedi ve aradığımda sinirlenip telefonu kapattı. Sen biliyor musun?"
"Çağlacığım ben nereden bile bilirim. İşle ilgili bir pürüzdür meraklanma gelir akşama. Sen evde değil misin, çok rahat konuşuyorsun!?"
"Bahçeye çıktım. Çok korkuyorum Gizem."
"Canım, sen neden korkuyorsun, istersen öğlen uğrayayım. Pizza alıp gelirim birlikte yeriz ne dersin?"
"Çok teşekkür ederim iyi olur. "
"Çağla, bebek ne oldu?"
"Gizem, üç gün geciktim. Biraz daha bekleyip test alacağım. Fakat nasıl alacağımı bilmiyorum bir dakika yalnız kalamıyorum."
"Peki ben gelirken getiririm. Öğlen görüşmek üzere."
İşlere koyuldum ama aklım hep onlardaydı. O sırada İlter le Doğa geldi.
"Hafta sonu çıkıyoruz. Bu Cuma bizim unutmadın değil mi? Bizi çok ihmal ettim."
"Doğacım olur mu öyle şey tabi ki çıkıyoruz?"
"Eniştemiz ne diyecek?"
Beni güldürdü.
"İlter sen dışarı çıkarken Doğudan izin alıyor musun?"
Kızardı önüne baktı.
"Ohoo, kızım şimdiden kendini kilitlemişsin oğlana! "
"Görümceye bak. Oğlan dediğin senin kardeşin şekerim. Ben gelirin canlarım. Çiğdeme de söyleyelim."
"Onun haberi var, konu bulalım. Kötü kız olalım bu hafta."
"Nasıl? Doğa ben öyle açık saçık giyinmem Doğu izin vermiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.