BENİMLE EVLEN 8

370 20 0
                                    


                                                                           BENİMLE EVLEN

Gece yarısına ulaştığımızda hepimiz çember oluşturup ayakta bir birimize sarılarak geri saymaya başladık.

 Tam on ikide, çanlar çalmaya başladığında Emre çemberden çıkıp Gülin'in önünde diz çöktü ve cebinden çıkarttığı kutunun kapağını açarak evlenme teklif etti.

Gülin'in ilk defa dili tutulmuştu, hepimiz merakla ve gülümseyerek ona bakıyorduk ki.. yine yaptı yapacağını kutuyu Emre'nin elinden aldı, altın bir gülün ortasına monte edilmiş pırlantaya baktı.

Emre bayılacakmış gibiydi! 

"Hımm güzel yüzük, bu yüzüğün hatırına kabul ediyorum. Fakat bundan sonra bir saniye bile yanımdan ayrılmayacaksın."

Emre, bizim alkışlarımız eşliğinde sarılıp öptü. Dayım, 

"öhö öhö fazla uzatmayın kısa kesin," diyerek onları ayırdı. Emre alyansı Gülin'in parmağına takıp tekrar sarıldı. 

"Bu anı kaç yıldır bekliyordum biliyor musun uyuz adam," diyerek gözlerinden incilerini dökmeye başladığında dayım gidip sarıldı.

"Lan Emre, daha ilk dakikada ağlattın kardeşimi."

"Yok be abi, sevinçten ağlıyorum. Düşünsene otuz yaşıma geldim, bu adamda bana evlenme teklif etmeseydi yaşlı bir kız olarak kalacaktım."

"Şampanya "dedim ve şişeyi İngrit'e uzattım. Baktım gözleri sulanmış gidip sarıldım. Canım benim o da duygulanmış.

İçkilerimizi içerken can alıcı soruyu sordum.

"Emre, sen böyle zırt pırt ortadan kaybolduğunda, bu kızı nasıl zapt edeceğiz! Şimdi İstanbul'a da taşınıyor?"

Emre'nin kollarının arasında oturan Gülin, birden dikleşip soran gözlerle Emre ye baktı.

"İstifa ettim. Artık Gülin nereye, ben oraya. Yeter be nedir bu hasret. Sevdiceğim ellerimin arasından kayıp gidiyordu neredeyse."

Dayım, gözlerini devirip sinsi bir sırıtışla Emre ye baktı. Emre omuz silkti.

"Emre,  gelsene yanıma bir şey söyleyeceğim."

Emre, dayıma baktı! Dayım sağ elinin işaret parmağıyla gel işareti yaptı. Bir şeyler dönüyordu ama ne!?

 Emre, dayımın yanına gelince dayım ayağa kalkıp kazağını yukarı sıyırdı. Emre'nin karnından başlayıp sağ omuzundan geçen beyaz sargı bezinin üzerinde bir miktar kırmızılık vardı.

Artık saklama Emre, Gülin'in bilmeye hakkı var.  Gülin'in ağzından küçük bir çığlık çıktı. Gözleri akmaya başladığında, Emre gidip sarıldı. 

"İki ay, Sudan da bir hastanede yattım. Görev için gitmiştik. 

Ama dönüşte pusuya düştük. Ben gerisini hatırlamıyorum. Komutanın söylediğine göre iki arkadaşımın üzerine kapanmışım ve şarapnel parçaları vücuduma isabet etmiş.

 İki ay kendimi bilmeden yatmışım. İki ayın sonunda kendime geldiğimde askeri bir uçakla Ankara ya hastaneye götürdüler ve anca bu kadar iyi olabildim. 

Doktorların söylediğine göre bundan sonra sevginin gücüyle daha çabuk iyi olabilirmişim. Karaciğerimin bir kısmını ve böbreğimin tekini almışlar. 

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin