TÜRKÜ BAR 23

215 16 2
                                    

"Dur abla biraz soluklan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dur abla biraz soluklan. Hain cadı babasını sattı. "

"Cadı falan değil minnoşum, hain hiç değil. Haladan bir şey saklanmayacağını iyi bilir sadece. Ama sen öğrenememişsin hala."

"Adı Gizem...diye  bazı şeyleri atlayarak anlattım. Özellikle onların şirketiyle çalıştığımı sakladım. 

Komşum olarak bahsettim. O yapılacak olan kompleks ablama hediye olacaktı. Uzun zamandır böyle bir şey tasarladığını biliyordum."

"Sen ne zamandır bir kızın peşinden böyle koşuyorsun? Üstelik minnoşumu ihmal ederek. Ne kadar üzüldü biliyor musun?

 Senin de onu bırakıp gittiğini düşündü. Bari değecek birisini?"

"Bence fazlasıyla. Bu özel bir durum abla, asla kızımı ihmal etmem, ama çok hastaydı ve korktum."

"Peki bu ilginin onda karşılığı var mı?"

"Şimdilik yok ama olacak. O kızda çözemediğim bir giz var! Aynı adı gibi. Abla bir çok gece gece yarısı uyanıp, pencerenin yanındaki koltukta sabahlıyor. 

Bu güne kadar sevgilisi olmadığını söyledi, kız yirmi sekiz yaşında!"

"Sence bu mümkün mü Derman? Üstelik Avrupa da yetişmiş ve tek başına yaşamış bir kız için. Çok güzel olduğundan bahsetmiştin üstelik."

"Sevgilim, bizim oğlan sanırım liseye yeni başladı. Safım benim hepsi seni kafalamak için anlasana! Erkekler peşlerinden koştukları kızı ister. Değil mi sevgilim!"

Can abi ablama bakıp güldü.

"Abla kızı araştırdım diyorum. Anne ve babasının nasıl öldüğü hiç bir kayıtta yok. Kızın kabusları onu deli gibi korkutuyor. Gözleri açık kabus görüyor. Ablası da ondan aşağı kalır yanı yok. Başlarına gelen şey neyse çok kötü olmalı!"

"Tamam sen beğendiysen seni etkilemem söz konu olamaz. Sadece yeniden hata yapmanı önlemek için söylüyorum. 

Üzülmeni ve hayal kırıklığı yaşamanı istemem. İkinci Candan vakası olmasın yeter!"

Kahvelerimizi içip giderlerken son sözünü söyledi ve ben bunu bekliyordum.

"Hafta sonu getir bir tanışalım."

"Bunun için söz veremem."

"O zaman ilk fırsatta."

Yok biliyorum yakamı bırakmayacak!

                                                                        &&&

"Gizem, gerçekten düzeldin değil mi?"

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin