69

197 14 3
                                    


Kalkıp o hızla gözlerimden akanları serbest bırakarak elektrik süpürgesini çalıştırıp işe başladım. İşim bittiğinde her yer tertemiz olmuştu.

Yatağıma temiz çarşaf sermiş çamaşırlarımı yıkamıştım. Şimdi kurutucudan alıp ütüye başlaya bilirdim. Saate baktığımda dokuza geliyordu.

Yani saat on ikiden bu yana iş yapıyordum.

Ütü bitince midem bulanmaya başladı. Canım hiç bir şey istemediği için bir bardak süt alıp ışıkları kapattım ve salondaki her zamanki koltuğuma oturup yolu seyretmeye başladım.

Dermanın evinin bütün ışıkları yanıyordu. Buraya kadarmış demek ki! Olsun en azından aşkı tatım ve ne menem bir şey olduğunu öğrendim.

Telefon çaldığında sütümü bitirmiştim. Dayım!

"Alo dayıcım."

"Zerrin ne haber güzelim?"

"İyiyim sizi bekliyorum. Heyecanla Alex Efe ile tanışmayı da bekliyorum. Ailemizin en küçük üyesi."

"Biz biletleri iki gün önceye çektik sence bir sorun olur mu? İşin varsa, biz otelde de kalabiliriz.

Hiç sıkıntı olmaz. İngret biraz İstanbul'u gezmek istiyor. Çok sıkıldı."

"Ne sıkıntısı olacak, sormanız bile saçma bana göre. O zaman yarın buradasınız kaç gibi gelirsiniz sizi karşılayayım?"

"Eğer saatinde inersek, Gece on iki gibi oradayız."

"Ben sizi onda beklemeye başlarım. yavaş gelsin pilota söyle!"

"Tamam canım yarın görüşürüz. Ha Zerrin, Gülin'in haberi olmasın."

"Söylemem. Çığlığını şimdiden duyar gibiyim."

Evimi temizledim. Erzaklarımı dün dönerken aldım. Haydi gelin canlarım. Birden içimde çiçekler açtı. Duş aldım ve yattım.

                                                                            &&&

"Günaydın Çiğdem."

"Günaydın, programını ayarladım. Ekranına gönderdim."

"Teşekkür ederim kahve içelim mi?"

 Konuşuyorum, ama içimde çok büyük bir acı var. Dermandan ne bir telefon ne de mesaj var.

Kafasını dinlemek istiyorsa dinlesin. Ailesine dönmek istiyorsa onu anlarım.

Otuz küsur yıllık aileyi, altı aydır tanıdığı birisi için terk etmesi adil bir davranış değil.

İki taraf arasında kalıyorsa bunu çözmeli, onun sorunu. Ben ona her zaman destek verdim ve sık boğaz etmedim.

Beni aşağıladılar, ama yine de o üzülmesin diye alttan aldım. Bundan sonra almayacağım. Kocaman holding yönetiyor. Bu olayı da yönetmeli.

Tek istediğim oturup konuşmak ve bu işi bitirmek.

"Gizem iyi misin?"

"Evet, neden sordun!?"

"Kahven soğudu, on dakikadır karşında oturuyorum ama sen beni fark etmedin. Her şey yolunda mı?"

"Evet tabi ki. Abimler bu gece geliyor içim içime sığmıyor. 

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin