Savaşa bir son hala gelmedi!
Derman sarılmak bana huzur veriyor. Bir birimizde eridikten sonra derin bir uykuya daldım.
Sabah gülerek uyandım banyodan su sesi geliyordu hemen kalkıp yanına gittim.
" Bensiz duş ha!"
Kahkaha attı. Eridim. Evden birlikte çıktık o evine gitti.
"Derman sana bir şey vereceğim bunu tek başınayken izle. Benim ailem hakkında. Soru sorma. Cevapları hazır olduğumda vereceğim."
Garipseyerek yüzüme baktı.
Öptüm ve işe gittim. Heyecandan elim ayağım bir birine karıştı. Ne zaman harekete geçeceklerini bilmediğim için Üzeyir'in ben takip etmesi nispeten rahatlatıyordu.
Ya Çetinin dediğinden önce harekete geçerlerse! Telefonum çalınca sıçradım arayan Derman.
"Sevgilim!"
"Gizem, bu CD yi ofiste izlesem olur mu diye iznini almak istedim."
"Hayır evde Elifi yatırdıktan sonra. Sesini kıs. Lütfen!"
"Tamam canım, sadece çok merak ettim onun için sen nasıl istersen."
Oh be! bu hafta işe konsantre olabileceğimi sanmıyorum. İhsan düğüne çağırmadım diye biraz bozuldu sanırım.
Seni onların içine sokayım da, dayım seni oracıkta boğsun! kanlı düğün(!)
Eve gidince dayımla konuşmalıyım. Çok huzursuzum!
Gece yarısı kapım çaldı kalbim deli gibi çarpıyor. Derman gelmiştir. Yoksa bu saatte dışarıdan birisinin siteye girmesi hele yukarı çıkması olası değil.
Dermanın anahtarı var!?
Tabi ya kapının zincirini taktım! sabahlığımı bile giymeden kapıya gittiğimde Derman zinciri kırmaya çalışıyor.
Hemen açtım.
"Elif iyi mi? Herkes iyi mi?"
"Gizem sevgilim!" Derman ağlıyordu ve bana çok sıkı sarılmıştı.
"Haydi bize gidiyoruz Elif evde tek başına. Böyle gel seni bırakamam şu anda çok kötü hissediyorum."
Şimdi kafama dank etti CD yi izlemiş.
Tayt ve tişört giyip peşine takıldım. Elimi öyle sıkı tutuyordu ki,
"Derman parmaklarım acıdı."
"Özür dilerim."
Eve girdik Elife baktık. Melekler gibi uyuyor.
"Gizem anlat, kim bu puştlar. Lütfen sevgilim hala hapisteler mi?"
Başımı olumsuz anlamda salladım ve ağlamaya başladım.
"Derman onları ben buldum. Bu kadarını bil, daha sonra her şeyi anlatırım. Ne olur sadece bana sarıl ve yatalım."
Sabah, Elif kalkmadan eve gittim. Derman bütün gece uyumamıştı. Bu adamın bu kadar hassas ve duygusal olabileceğini düşünmemiştim.
O haftayı Derman benim evimde geçirdi ve beklenen Cuma geldi.
Arabama binerken Çiğdeme seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
PrzygodoweZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.