49

206 13 1
                                    


Önce, daha önce sorduğu sorularına cevap verdim, sonra yeniden ağlamaya başladım.

" Gülin ,Çiçeği çok özledim. Bu gece Elifin kahkahaları ve sevinç çığlıkları onu ne kadar çok özlediğimi hatırlattı. Ne istediler benim küçücük kardeşimden. O daha tomurcuktu."

Bir süre ikimizde konuşmadık. Sanırım o da ağlıyordu.

"Pazar günü öğlen hep birlikte kebapçıya gidelim amcam et sever."

Gülin'in kahkahası beni şaşırttı.

"Kızım ya.. burnunu çekiyordu bu arada.. Bu mu aklına geldi şimdi!?"

Bende güldüm. "Evet, başka şeyler düşünmeliyim. "

Telefonumu kapatmıştım ki, tekrar çaldı.

"Güzelim bizi sepetleyip hemen kimi aradın. On dakikadır meşgulsün!"

"Hesap soruyorsun yani?"

"Off hayır tabi ki değil. Sadece Elif sana teşekkür etmek istiyor. Kızım kafayı sıyırdı. Evin içinde kıvırarak dans ediyor. En çok istediği şeydi bebek evi.

Doğum gününde almayı planlamıştım. Üzeyir'i oturttu önüne birlikte kuruyorlar.

Gizem seni özledim. Beş dakika gelip o güzel dudaklarının tadına baksam!"

"Derman, yattım uykum var. Yarın görüşelim benim için Elifi öp. Sevindiğine çok sevindim."

Güldü ve kapattık. Işıkları söndürüp pencere kenarındaki koltuğuma oturdum.

Tül çekili olduğu için Derman beni göremezdi. Şimdi uyursam gece kabuslarım beni rahat bırakmazdı.

Tahmin ettiğim gibi gece yarısı ter içinde uyandım. Kulaklarımda, Annemin ve babamın yalvarışları Çiçeğin çığlıklarıyla.

Duşa girip bir süre suyun altında sakinleşmeyi bekledim. Saçlarımı ıslatmamıştım. Kahvemi alıp, laptop'u açtım. Önce İhsanın defterini dürecek çalışmamı yaptım.

Şimdi sıra, pazartesi gideceğim Singapur için çalışmaya bir hafta öncesinden başlamıştım. Öncesi de vardı, ama İhsan ile gideceğiz diye daha çok ona bırakmıştım.

Şimdi bu proje bana verilmişti ve mutlaka başarılı olmalıydım.

Elektronik devi olan şirketin tüm yedek parçalarını biz temin edecektik ve büyük bir işti. Bir kaç firma daha teklif vermişti ve bizden iyi olanlarda vardı.

Bizim avantajımız, çok uluslu bir şirket olmak ve yüksek güvenirlilik belgemizin olmasıydı.

Benimle birlikte üç kişi daha geliyordu ve Çiğdem.

Başımı bilgisayardan kaldırdığımda karnım guruldadı. Saat yedi buçuk olmuştu bu da demektir ki, Tam üç saattir aralıksız çalışıyordum.

Kendime tost yaptım bir bardak sütle ayakta hallettim. Netten Singapur'un hava durumuna baktım. İzmir gibi.

Götüreceğim valizi yan odadaki, çekmeceli dolabın üzerine koyup içine bir kaç parça giysi koydum. gidene kadar hazırlardım nasıl olsa.

Saat dokuza doğru Derman aradı. Kahvaltı için ısrar etti ama öğlenden sonra bir ara uğraya bileceğimi söyledim. Biraz gücenmiş gibiydi.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin