Elife Singapur temalı kar küresini verdiğimde sevinçten yüzümü defalarca öpücükleriyle ıslattı.
İşe gidince güzel bir haberle içindeki sıkıntı biraz dağıldı. Hafta sonu İlter'i istemeye gideceklermiş.
İlter benimde gelmem için ısrar etti ama şehir dışında olacağımı söyleyince yüzü düştü.
Nişan için söz verdim. İhsanın odasına gittiğimde onu dağılmış bir şekilde bilgisayarının başında çalışmaya çalışırken buldum.
"Nasılsın?"
"Hala şoktayım. İki iyi dostumu çok kısa aralıklarla kaybettim. Biz çocukluk arkadaşıydık. Aramızda bir iki yaş fark vardı ama dert etmezdik.
Uzun zamandır sadece tatillerde ve telefonla görüşe biliyorduk. Daha doğrusu ben. Onlar burada görüşüyordu tabi. En çok da Savaşa koydu."
"Bu aralar yalnız bırakma bari. Hafta sonları bir yerlere falan götür mesela.
Sevdiğiniz şeyler birlikte yapmaktan hoşlandığınız bir çok şey vardır."
"Bende düşündüm. Bu hafta Kıbrıs'a gitmeyi düşünüyordum. belki Savaşta gelir. Çağlada tatil yapar. Kız uzun zamandır evden çıkmıyor. Havalar tam Kıbrıs havası."
"Makinelerde sıkıntınızı atarsınız. Bir keresinde biz de gitmiştik. Otelin altında kumarhane vardı, Gülin le makinelerin kolunu kırıyorduk neredeyse. Ne eğlence ama!"
"Bende severim. Savaş pek sevmez. Bir ara baya kaptırmıştım. Neyse onlarda denize girer. İyi tavsiye. Ben Savaşı arayayım da şimdiden Şule bize yer ayarlasın."
"Neyse ben kaçtım. Seni yoklamaya gelmiştim. Ha Yarın unutma inşaatı kontrole gideceksiniz. "
Ah İhsan, kuyruğunu kıstırayım. Gençlik resimlerini alınca bakalım nasıl tepki vereceksin!
Bundan Savaşa bahsedecek misin bakalım.
Masama oturduğumda telefonum çaldı. Çağla!
"Efendim Çağlacım."
"Gizem nasılsın?"
"İyiyim canım sen nasılsın. Savaş bey çok üzgün olmalı. Az önce İhsanın yanındaydım baya dağılmış. Allah sabır versin ne diyelim. Benim için Savaş beye ilet canım."
"Gizem Savaş yanımda seni duydu teşekkür ediyor. Ben bir şey soracaktım?"
Pislik herif kızın telefonlarını da dinliyor. Esir hayatı. Çağla tam altın kafeste .
"Sor canım hayrola, sıkıntılı bir durum yok değil mi?"
"Aksine sanırım güzel bir durum var. Gizem senin bir kadın doğum uzmanı tanıdığın vardı.
Hani hastalandım falan diyordun. Bana onun telefonunu verir misin. Randevu almak istiyorum."
"Çağla iyisin değil mi? Ters bir şey yok. Bende gelim istersen seninle?"
"Biz Savaşla hallederiz. Teşekkür ederim."
"Tamam, arkadaşım, sana birazdan mesaj olarak gönderirim. Çok iyi bir doktor memnun kalacaksın.
Beni tedavi etti. Sonucu bana bildirir misin bir sakıncası yoksa."
Kesin kocasının gözüne bakıyordur zavallım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.