Gizem, bende sana çok kızmıştım. Bana bir açıklama yapmadan gittiğin için. Beni arayıp hesap sormadığın, bana bağırıp küfretmediğin için."
"Derman bu benim tarzım değil. Ben mantık çerçevesinde düşünür, ona göre karar veririm. Çok fazla sinirlenmem. İnsanları kırmaktansa kendim incinmeyi göze alırım.
Duygularımı işin içine katacak kadar önemli bir ilişkim olmadı. Hiç kıskançlık yaşamadım. Kimseye karşı. Sadece imrendiğim taktir ettiğim insanlar oldu.
Sadece biraz kinciyim ve yapılanı unutmam. İnsanların beni incitecek cesaretleri varsa sonuçlarına katlanacak kadar güçlerinin olmasını isterim. "
"Seni neden görür görmez sevdim biliyor musun, bu özelliklerini daha ikinci karşılaşmamızda anladığım için. Tabi sen söyleyince şimdi detaylandırdım. Bir şeyi atladın sadece."
"Neymiş o?"
"Biraz küfürbazsın onu söylemedin."
Kahkaha attım.
"Biraz seksi, biraz güzel, biraz açık sözlü, biraz tahrik edici, biraz utanmaz."
Arkasından gözlerimin içine bakıp konuşmama izin vermeden dudaklarıma kapandı.
"Haydi yatalım. Yarın iş var."
"Yatalım derken!?"
"Bunun nesini anlamadın yatalım, yatalım demek. Beni bu bacakla eve göndermezsin her halde!"
"Tamam odadaki divana yatağını hazırlarım."
"Gizem, orada uyumayacağımı biliyorsun değil mi güzelim!"
"İyi tamam haydi gel bakalım... Derman, Üzeyir benim evin içini biliyor değil mi!?"
Güldü. "O kadar orkideyi ben taşımadım her halde!"
"Sen hala evimin anahtarını vermedin."
"Verdim."
"Vermedin!"
"Haydi yarın sabah kalkamayacaksın."
Başımı cık cık layarak salladım ve Dermana yardım ettim. Fırçası vardı zaten, banyoda işini bitirince bende işimi bitirip yattım. Sadece boxer ile yatmıştı.
"Sana inanamıyorum Derman böylemi uyuyacaksın!?"
"İstersen bunu da çıkarayım!"
Sırıyordu. Başımı sallayıp yanına yattım. Anında beni kendisine çekti ve kaşık gibi sarıldık.
"El feneriyle mi yattın?"
Kahkahası yatağı salladı. Aletini daha fazla bana dayadı.
"Uyu, ben irademe hiç bu kadar hakim olmamıştım."
Bu kez ben güldüm.
Sabah, Dermanı uyurken bıraktım ve öpücüğümü aldım tabi ki.
Öğlene doğru Çağla aradı ve yemek teklifimin hala geçerli olup olmadığını sordu.
Savaşın ayarladığı bir yerde yemek yiyecektik.
Hemen bir kağıda," En kısa zamanda hamile kal gerisini ben halledeceğim. Cesur ol," yazdım.
Yine şık bir yerdi ve bu kez garsonumuz daha doğrusu bekçimiz kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
PrzygodoweZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.