64

188 13 4
                                    


"Sırada Gizem var dökül!"

Doğaya baktım güldüm. Dün geceyi anlattım ve

"Kızlar ben sırılsıklam aşık oldum. Onun da bana aşık olduğunu sanıyorum. Çünkü sürekli dile getiriyor ve benimle evlen diyor.

Fakat benim hayatımda bazı önceliklerim ve halletmem gereken şeyler var. Onları halletmeden gönül rahatlığıyla kendimi ona ve evliliğe veremem.

Ayrıca Dermanın dünya tatlısı Elif adında, *döyt buçuk* kendi söyleyişiyle yaşında bir kızı var ve bir birimizi çok seviyoruz.

Sadece ablası olumsuz. Geçenlerde özür diledi, ama içim yine de rahat değil. Benden bu kadar. Doğa, sıra sende."

"Hımm, ben hala arayış içindeyim ve şu aralar fena halde canım bir erkek istiyor. Tüm tekliflere açığım. Hatta şurada duran şef bile olur. Yani ayakta dik dursun yeter."

İlter kızardı, Çiğdem ve ben omuzuna yumruk attık.

"Azgın kadın, o şef senin babandan bile yaşlı. İki ayağının üzerinde bile duramıyor."

İşte yemek böyle eğlenceli geçti ve işe döndük. Çiğdem, Kudüs için gereken hazırlıkları yapmaya başladı. İki gün üst üste ekiple toplantı ayarladı.

Artık önceliğim Gülin'di şunun şurasında düğüne on iki gün vardı. İş çıkışı daha önce randevu alıp konuştuğum doktoruma uğradım.

"Her şey yolunda, artık hapları kesebilirsin. İstediğin gibi üç aylık bir doğum kontrol aşısı yapalı. Üç ay sonra regl bitmeden tekrar konuşalım."

İçim rahat çıktım. Telefonuma hatırlatma ilave ettim.

"Derman ne yapıyorsun? Sen aramayınca yoğunsun diye aramadım. Akşam bana çaya gelin azıcık evcilik oynayalım. Elifi özledim."

Dermana mesaj atıp eve girdim. Evin içi güllerle doluydu. Mis gibi kokuyordu resmen çıldırdım.

"Sen seviyorum, en sonuncu romantik adam." Kalpler ve öpücüklerle gönderdim.

Anında cevap geldi. *Şu anda toplantıdayım o öpücüklerin gerçeğine kavuşmak için birazdan herkesi kovacağım. Uzattıkça uzatıyorlar.*

Üzeyir'i aradım ve Elifi bana getirmesini rica ettim.

Yarım saat sonra kapım çalındı Elif ve Üzeyir geldi. Minik yavruya sarıldım.

"Üzeyir, teşekkür ederim. Elifi getirdiğin için ve gülleri buraya taşıdığın için."

Üzeyir yüzüme baktı.

"Gülleri Derman abi kendi seçti, aldı, getirdi,yerleştirdi. Ben sadece arabaya koydum. "

"Yemeğe kalır mısın?"

"Sağ ol yenge, Seheri yani Seher hanımı bırakacağım."

"Peki selam söyle güzel kız Allah için."

Üzeyir kızardı, bir şey söylemeden gitti. Ee Bahar tabi hepimizin kanı kaynıyor aşk ayı.

"Anlat bakalım ben yokken neler yaptın baban gelmeden kız kıza konuşalım biraz. Mutfağa gel yiyecek bir şeyler hazırlayalım.

Toplantıdaymış. Karnı çok acıkmış olmalı gelince seni yemesini istemeyiz."

Diyerek, Elifi kucağıma alıp Çiçeğe yaptığım gibi karnını mıncıklamaya gıdışına öpücükler koymaya başladım. 

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin