Telefon konuşmalarımız gayet güzeldi. Hatta sevgi doluydu bile diyebilirim.
Önce kızımı, sonra Gizemi aradım her gece. Bana İhsanın arkadaşından bahsetmemişti. Acaba bizden mi şüpheleniyor!
Cuma döneceğimi söylemedim. Ona sürpriz yapmak istedim.
O ne yaptı, benim yokluğumda! erkek arkadaşıyla buluştu. Birde bana çarpıyordu garaj çıkışında.
Kornaya basınca bakmadığı gibi, birde orta parmak çıkarttı. Öyle özlemiş ki arkadaşını gözü bir şey görmedi.
Adamda onun saçlarını okşuyordu. Çok hasret kalmışlar belli.
Ne bekliyorum ki, kız hayatının öncelikleri olduğunu ve beni hayatında istemediğini açıkça belirtti.
Eee bu ne yani, neden ısrar edeyim.
Off Derman, boşuna kendini kandırma sen bu kıza kapıldın zaten. Liseli oğlanlar gibi birde kızın evini röntgenliyorsun. Sana yakışıyor mu?
Sana hesap vermek gibi bir zorunluğu yok kızın. En çok o pisliğin öldüğüne sevindim. Kızı ne hale getirmiş şerefsiz.
Bizimkiler öldürüp atmamıştır her halde, arabasına koyduklarını söyledi.
Dün gece uyumadığım gibi bir de onları dikizledim. Sarılmaklar omuzunda uyumaklar.
Gece yine kabus gördü ki, salonda çok sevdiği koltuk da uyudu. Adamın yanında da kabus görüyor.
Sıklıkla gözlerinde gördüğüm hüzün mü beni etkiledi yoksa masum bakışları mı?
Hala neden bu kızdan bu kadar etkilendiğimi bulamadım. Neyse ya ısrarın bir faydası yok. Bu gün can sıkıntısı adamı yolcu ettiği içindir.
Hava alanında nasıl boynuna sarılıp sarılıp ağladı.
Yarın masasında bir orkide daha olur herhalde.
"Af edersiniz Derman bey, beklediğiniz insanlar geldi, biraz daha beklemelerini söyleyeyim mi?"
Gündüz düşlerini sadece kadınlar görmüyor demek ki!
"Gönderin lütfen."
Saatime baktım, adamları yarım saattir bekletiyorum hiç tarzım değil.
&&&
"Gülin, öğlen yemeğe çıkalım mı? Bana gel istersen. Karşıdaki pizzacıya gidelim. Emre'yi de ara."
Bir türlü kafamı toparlayamıyorum. Dayımın gidişine üzüldüm, ama şu adamların daha fazla nefes almalarına dayanamıyorum. Bu kadar yıl bekledim yeter artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.