"Gizem, seni devamlı aramamak ve görmemek için çok çaba sarf ediyorum, ama başaramıyorum.
Ne olur izin ver hiç olmazsa akşamları birazcık olsun seni göreyim.
İzin ver, hani küçük oda var ya, oradaki kanepede yatayım. En azından ayni havayı solurum."
Bu kez ben onun yüzünü avuçlarımın arasına aldım, sayılır çünkü ellerim sadece yanaklarının bir kısmını doldurmuştu.
"Derman, inan bana zor kadını, kaçan kadını falan oynamak değil niyetim. Daha önce söylediğim gibi benim başka önceliklerim var.
İnan onları gerçekleştirdiğimde birine gitmem gerekiyorsa bu sen olursun.
Ne olur zorlama, arada görüşürüz, ama sevgili olamayız. Ben kendimi mutlu edemezken başka birisini nasıl mutlu edebilirim."
"Seni görmeme izin verdiğin sürece seni beklerim."
Güldüm ve dudağına minik bir öpücük bıraktım.
"Cuma veya cumartesi akşamı seni yemeğe götüre bilir miyim? Arkadaş olarak. Haftaya beş gün yurt dışında olacağım."
"İki akşamda doluyum. Ben seni yarın öğlen yemeğe davet etsem olur mu?"
"Olamaz maalesef iş yemeği var ve ertelemem mümkün değil."
"Derman, sen benim hakkımda araştırmamı yaptırdın?"
Gözlerini suçlu gibi aşağı indirdi.
"Neden sordun? Şimdi durduk yerde aklına nereden geldi!?"
"Cevap lütfen."
"Evet, seni merak ettim. Bu kadar güzel küfür eden ve poposu olan kız kim diye. Birde tanımadığı adamın uyuz olduğunu nereden biliyor diye!"
Şimdi yere bakma sırası bana geldi.
"Durduk yerde bana çarptın. Ayrıca senin çok titiz ve her şeye kusur bulan birisi olduğunu duydum.
Nette araştırdım ama dişe dokunur bir bilgiye rastlamadım. Zenginliğin ve hayır sever oluşun dışında."
"Bak, sende beni araştırmışsın ödeştik!"
"Beni iş yapacağımız herkesi ve şirketi araştırırım, yani sana tanınmış bir ayrıcalık değil!"
"Bende iş yapacağım ve poposunu çok beğendiğim kızı araştırırım. Hem bunu nereden bildin?"
"Gülin'i bulup bana getirmenden. Tesadüfe bak ki senin bankanda çalışıyormuş. O zaman abimi ve Emre'yi de araştırdın?"
"Evet. Ayrıca bundan utanç duymuyorum. Ne yapsaydım yani. Evli olabilirdin. O hıyar İhsanla birlikte olabilirdin. Daha bir çok şey."
&&&
"Çiğdem bana geliyorsunuz değil mi?"
"Evet, ama evlere herkes kendi imkanlarıyla dönecek. Bize servis şoförlüğü yapmayacaksın!"
Güldüm. "Ben aşağıda bekliyorum toparlanıp gelin."
Kızlar kıyafetlerini ellerinde geldiler. Eve gidene kadar haftanın özetini konuştuk ve son noktayı koydum. Gülin'in içi gitmişti, ama gelememişti. Yengem onu yemeğe davet etmiş. Emrede sitem etmiş. Vazgeçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.