Hepimiz Dermana bakıyorduk.
"Dermancım hoş geldin. Seni özledik. Bu arada geçmiş olsun. Ölümden dönmüşsün. Neyse buna da şükür. Dün Hatice uğradı, ondan aldım haberini. Elif kız pembe pasta istemiş."
Orta boylu, kestane rengi saçları oldukça kısa kesilmiş şirin bir kadındı Jale. Hani ilk gördüğünde bile sarılma isteği uyandıran samimi sıcak birisi.
"Sağ ol Jale. Arkadaşlara da özel bir şey istemiyorlarsa senin özelinden getir. Sosları masaya getirsinler biz istediğimizi kullanırız."
Jale tek tek bize baktı. Hepimiz Dermanın dediği gibi olsun dedik.
Zaten bir tek Doğu biliyordu burayı. Diğerleri ve ben ilk defa geliyorduk.
Tüm duvarlarda ünlülerin resmi vardı ve hepsinde Jale eliyle onlara pasta yediriyordu.
Toplam altı masadan oluşan, küçük ve samimi bir yerdi burası.
Masa bir anda üç çeşit pasta ve dört beş çeşit pasta sosuyla donatıldı.
Dermanın pastası kocaman bir tabakta, gayet süslü geldi. İçinde iki çatal ve bıçak vardı.
Çalışanlar tezgahın arkasından merakla bize bakıyorlardı.
"Sevgiliyi özledim pastası çok özeldir ve birlikte yiyeceğiz."
Kocaman bir parça kesip ağzıma uzattı. Hiç düşünmeden ağzımı açıp pastayı aldım, dudağımın kenarına bulaşanı parmağımla ağzıma ittim ve ve geri kalanını dilimle yaladım.
Gerçekten muhteşemdi. Dermana baktığımda bana bakışından beni soyduğunu anladım. Kızardım, sonra pastayı yiyişimin pekte edepli olmadığının farkına vardım.
Masadakiler bizi unutmuş pastalara saldırıyorlardı. Dermanda kendisi için koca bir parça kesip ağzına attı. Yutarken gözlerini mutlulukla kapatıp inledi.
"Hayatında bu kadar güzelini ve lezizini tatmadığına eminim."
"Haklısın. Teşekkür ederim."
Pasta bitene kadar bir kendisine, bir bana uzattı. Jale gülerek yanımıza yanaştı,
"Sayende bir teklik kazandım."
"Nasıl!?"
"İddiaya girdik, ben pastanı bu şahane kadınla paylaşacağına bire on koydum. Rıfat yanındaki hanıma oynadı. Ben kazandım.
Pastamın adını değiştireceğim ve cama yazacağım."
"Yani böyle bir pasta yok muydu!?"
İkisi de bana bakarak güldü.
"Bundan sonra oldu. Güzellik. Her zaman beklerim. Bu arada bu adam tatlı sevmez. Demek ki sevgiliyi çok özlemiş."
Şaşkınlıkla Dermana baktım. Grilerinin içi gülüyordu ve çizgi haline gelen gözlerine bayıldım. Bende onu özlemiştim.
Fakaaat hemen yelkenleri suya indirmeyecektim.
Hala çok üzgün, aşağılanmış ve kızgındım.
Derman Jaleye baktı,
"Üzeyir yediyse kalkalım."
"Şimdi gönderirim Rıfat la çene yapıyor."
"Gizem, eve gidiyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.