İş güçmüş! Yaptığınız pisliklerden kaçtınız şerefsiz herifler.
Başında bekliyorduk. Yüzü gözü şişmiş insanlıktan çıkmıştı.
İhsanın telefonu çaldı kısa bir konuşmanın ardından,
"Hakkı amcalar gelmiş, ben gidip getireyim sen kal istersen."
Canıma minnet. İhsan gidince yanına iyice yanaşıp kulağına,
"Kulağında tecavüz ettiğin ailenin ve küçük kızın çığlıklarıyla cehenneme git. İnşallah daha fazla acı çekersin pislik. "
Kalp atışları değişti. Bir süre sonra kalp atışları düz çizgi haline geldi ve alarm çalmaya başladı.
Beni duydu diye içim biraz rahatladı. Belki de ben öyle sandım. Seslere hemşire ve doktorlar odaya dolup beni çıkarttılar.
Orta yaşlı bir adamla kadın ve yanlarında Fikret'in abisi olduğunu tahmin ettiğim bir adam koşarak kapının önüne geldiler. Kadın ağlıyordu. Adamlar ağlamaklı.
İhsan ne oldu der gibi bana baktı.
"Birden alet ötmeye başladı, beni çıkartıp içeri doluştular sanırım öldü."
Adam suratıma öyle bir baktı ki, sahte bir üzüntüyle,
"Af edersiniz, birden ağzımdan çıktı," dedim.
İçim bayram yeri gibi. Biri gitti kaldı üç. Çok geçmeden Savaş ve Selimde geldiler.
"İhsan, ben gideyim yapacak bir şey olursa ara."
Oradakiler dönüp baş sağlığı diledim. Oysaki resmi bir ölüm bildirimi gelmemişti.
Oğlunun yaptığı pisliği temizlerken de böyle üzgün müydü bu, onun bunun çocuğu.
Tam asansöre binecekken annesinin feryadını duydum. Demek ki ölmüş.
Ben feryat bile edememiştim, acımdan kaskatı olmuştum. Bana ölülerini bile göstermemişlerdi. Geberin pislikler.
Arabaya binince Gülin'i aradım.
"Teyzoş, duvarda dört çatlak şişe biri düştü kaldı üç çatlak şişe," diyerek neşe ile şarkı söylemeye başlayınca,
"İş çıkışı bana geliyorsun bu gece kutlama var ben Emre'yi arıyorum."
"Bende dayımı. Hoşça kal."
Dayımı da arayıp müjdeyi verdim. İçin içime sığmıyor içim bayram yeri, atlı karınca, dönme dolap, Sevincim zincirli salıncak.
Emre ve Gülin le bir balık pişiricide buluştuk. Olanları anlattığımda ikisi de hayretle bana bakıyorlardı.
"Yani bu adam seni takip mi ettiriyormuş!?" Soru ikisinden birden geldi. Güldüm.
"Teker teker gelin. Evet takipteymişim ve çok da iyi olmuş. Elimi bulaştırmadım. Bir pislik dünyadan silindi. En azından şimdi biraz daha temiz."
"Öbürleri için bir planın var mı?"
"Belki istediğim fırsat ayağıma gelir. İhsanla ilgili bir planım var, ama daha plan aşamasında onu en sona saklıyorum. "
"Neden, birlikte çalıştığınız için mi?"
"Hem öyle, hem uzun ve çok ince bir iş. Ayrıca ötekilere göre daha masum. Arabanın önünde kusuyormuş olanları görmemiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AdventureZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.