62

179 13 1
                                    


"Şule hanım, hasta mısınız?"

"Hayır yorgunum ve uykusuzum."

"İhsan bey seni çok çalıştırıyor herhalde. İki gün bile dinlenmene yetmiyor!"

"Hayır. İhsan bey iyi bir patron. Uçak yolculuğu beni biraz geriyor."

Dedi ve sonra kırdığı potu anladı yüzü kızardı. Cevabımı almıştım üstelemedim.

Kendi katıma inerken dağıtıcının elinde kargo paketiyle Şulenin masasına gittiğini gördüm.

Tüh be kaçırdım. Neyse yüzünün şeklini hayal etmek bile güzel.

Saat ikiye gelirken başımı kaldırıp gözlerimi kapattım. Devamlı ekrana bakmak başımı ağrıtmıştı. Öğlen yemeği yatmıştı.

Çiğdeme buraya bir şeyler söylemesini rica ettim Tabi ben çıkmayınca o da aç kalmıştı.

Karışık sandviçlerimizi yerken telefonum çaldı. Çağla!

"Çağlacım nasılsın?"

"Gizem, harika haber ,altı haftalık gebeyim. Doktorun çok iyi tüm endişelerimizi giderdi.

Savaş, bebeğin kalp atışlarını duyup, çıktıyı eline alınca ağladı. İnana biliyor musun çok mutluyum.

Hafta sonu evde yakın arkadaşlar ve benim ailemle bir mangal partisi yapıyoruz. Bebeği ilan edeceğiz.

Savaş senin de gelmeni istiyor lütfen gel. Ben sana daha sonra saatini bildiririm. Gizem teşekkürler."

"Bu çok güzel bir haber. Tabi ki gelirim. Bu güzel haberi seninle kutlamak isterim. Hayırlı olsun canım."

Gerçekten çok sevinmiştim. Çağla adına, kız bundan sonra mutlu olup yaşadıklarını unutur.

"Çiğdem senin kulüpte tanıştığın adam ne oldu sormaya vakit bulamadım. Hafta sonu çıktınız mı?"

"Her gün arıyor. Adı Galip, küçük çaplı bir işletmesi varmış. Gizem adam çok karizmatik. Ses tonu bile içimi ürpertiyor. Ama bir şey var adlandıramıyorum.

Pek güvenmiyorum. Eğer bu ilişkiye başlarsam bu adama kısa zamanda bağlana bilirim. Bu beni çok korkutuyor."

"Bana ne demiştin hatırladın mı?

" Yaşamadan bilemezsin! En azından aşkı yaşamış olursun." Bende sana aynısını söylüyorum. "

"Gizem ben kötü bir tecrübe yaşadım sen bilmiyorsun kızlar biliyor. Evlenecektik düğün için salon bakıyorduk ve ben deli gibi aşıktım. Keşke daha akıllı aşık olsaydım(!)

Adam ne yaptı biliyor musun? Eski sevgilisiyle gitti. Gelinliğim bile hazır bekliyordu."

Çiğdemin gözleri doldu. "Ne kadar oldu?"

"Bir buçuk yıl. Daha yeni kendime geldim. Bir yıl yardım aldım. Şimdi çok korkuyorum. Adam fazla üzerime düşüyor. Aramazsa ,mesaj atıyor. Sanki yirmi yaşında yeni yetmeyiz!"

"Çiğdemcim, üzüldüm. Bilmiyordum. "

"Yok üzülme, bu aşk beni öldürmedi. Şimdi daha güçlüyüm. Yaşamadan öğrenemezdim değil mi!?"

Güldüm. Biz konuşurken adam, yarın akşam için yemeğe çıkıp çıkamayacağını soruyordu.

Çiğdeme baktım!

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin