ARTIK YORUM İSTİYORUM: ESİRGEMEYİN LÜTFEN
Toplantı odasında beş kişi yerimizi almıştık ve altıncı kişiyi bekliyorduk. Bir yandan hiç bir aksaklık çıkmasın diye dosyayı bilmem kaçıncı kez inceliyordum.
Kapı açıldı, Çiğdem," Bay Dorukkaya geldi," dedi.
İster istemez başımız kapıya döndü, İhsan kalkıp kapının yanına gitti ve konuğumuzu karşıladı.
İçeri giden kocaman bir adamdı. Nette gördüğümden, karşımda bu kadar uzun ve iri birisini beklemiyordum.
Bende kısa sayılmazdım boyum 173 cm. stilettolarımla 180 cm. ulaşıyordum ama adam iki metreye yakındı.
Hepimiz ayağa kalkmıştık bizlerle tanıştırdı İhsan. Tokalaşırken elimi biraz uzun tuttuğu için rahatsız oldum ama kabalık olmasın diye çekmedim.
Suratımı buruşturduğumu fark ettiğini de sanmıyorum. Hemen toplantıya başladık. Ben onun yanında oturuyordum.
Karşımda Tanju, onun tanında Aybüke, Derman Dorukkaya'nın karşısında İhsan, onun yanında Hikmet vardı. Dik dörtken masada aramızda fazla mesafe kalmadan oturmuştuk.
"Gizem hanım, hazırladığım slaytları masamda unutmuşum."
Hemen kalkıp İhsanın odasından slaytları aldım. Ve makinanın başına geçerek İhsanın anlatımına eşlik eden slaytları göstermeye başladım.
Bu arada göğüs frikiki verdiğimin farkında değildim. Tanju'nun konuya değildi bana konsantre olduğunu fark ettiğimde kendime baktım ve kıpkırmızı bir yüzle büstiyeri yukarı çekerek işime devam ettim.
Derman Dorukkaya'nın yüzüne baktığımda çok ciddi bir şekilde İhsanı dinlediğini görünce biraz rahatladım.
Slaytlar bitince, diğer arkadaşlar kendilerini ilgilendiren konularda açıklamalarda bulundular.
Derman bey, önündeki küçük kağıda bir şeyler yazıyordu. Sonra kağıdı benim önüme itti.
Şaşkınlıkla kağıdı okudum, gözlerimi açarak adama baktım, ama o buna aldırmadan Hikmet beye soru yöneltti.
Kağıdı tekrar okudum, * kullandığın parfümün adını yaz* yazıyordu.
Çok sinirlendim. Terbiyesiz adam bir anda ateş bastı ve kızardım. Benim eksim, olaylar karşısında kızarmamdı.
Aslında kolay sinirlenmeyen, sakince olanları değerlendiren ve mantıkla karar veren bir yapıya sahibim, ama bu adam beni ilk dakikada sinir etmişti.
Yerimden sessizce kalkıp kapıdan çıktım. Çiğdem gözlerini açmış bana bakıyordu.
"Kıpkırmızı olmuşsun. Gizem ne oldu neye kızdın!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
DobrodružnéZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.