ÇİKOLATALI PASTA 24

210 16 1
                                    

Tam oturuyordu,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam oturuyordu,

" Bende onlara eşlik edecektim, izninizle," diyerek kalkıp kızların yanına gittim. Onların bir şeyden haberi olmadığı için sevinerek beni aralarına aldılar.

Güzel başlayan gece bu pislik yüzünden bana zehir olmuştu.

"Kızlar, kalkalım mı saat biri geçiyor."

Hesabı isteyelim o zaman."

Çiğdem elini kaldırıp garsonu çağırdı ve hesabı istedi.

"Hesabınız ödendi efendim."

"Biz ödemedik değil mi kızlar, kim ödedi!?"

"Patron, bu gece sizin misafiri olduğunuzu belirtti."

"Patronun kim senin.. dedim, ama anladım .

"Kızlar, ben geliyorum."

Bir den ayılmıştım sanki.

"Fikret bey, lütfen çalışanınıza söyleyin hesabımızı getirsin. Bunu kabul edemeyiz!"

"Gizemcim, arkadaşlar arasında meselemi şimdi bu. İlk kez mekanıma geliyorsunuz hesap mı ödeteceğim size."

"Fikret bey, biz sizin arkadaşınız değiliz, ayrıca buranın sizin olduğunu bilseydim gelmezdim.

 Yemeklere de İhsan beyin ricası üzerine katılıyorum."

Adam laf anlar cins den değildi ve ben uzattıkça yavşıyor kolumu falan tutmaya çalışıyor. Sinirle yanından ayrılıp masaya kızların yanına geldim ve kalktık.

Taksi beklerken ayak üstü anlattım. Bende arabamı burada bırakacaktım. Alkol almıştım ve saat ikiye geliyordu. Bu saatte tek başıma araba kullanmayacaktım.

Kapıdaki adam bize yardımcı oldu ve duraktan üç taksi istedi. İlter ve Doğa aynı yönde oturdukları için birlikte gittiler.

Sitenin dışında indim koşarak içeri gir...emedim. 

Bir el kolumu yakaladı kim olduğuna baktığımda gözleri kan çanağı gibi bir adet Fikret benim içeri girmemi engellemişti. Arkamda gelmişti pislik.

"Dur bakalım Gizem hanım. Zengin piçe kuyruk sallıyorsun, ama bende ondan aşağı kalmam. Zor kadınlar ayrıca ilgi alnımdadır."

Adam duraklarıma yaklaşmaya çalıştı. Bacak arasına hızlıca bir diz indirmeye çalıştım, ama isabet ettiremeyince daha fazla gayrete gelip bu kez boğazıma yapıştı boğazımı sıkarken dudaklarıma yapıştı.

Öğürdüm kollarımdan tüm gücüyle tuttu suratıma vurdu. İmdat diye bağırdım ve bende ona vurdum. Bir anlık boşluğundan yararlanarak siteye girdim. Güvenlikte çalışan çocuk,

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin