65

188 14 4
                                    



"Zerrin imdat!"

"Hey beni korkutma ne oldu!?"

"Emre, gelinliğimin özel olmasını istiyor. Ben, o kadar zamanım yok, hazır alıp üzerinde tadilat yaptırmak daha kısa sürer diyorum. Zaten on gün kaldı. Beni bunaltıyor."

"Gülin, yarın öğlen Gözdeye gidip bir konuşalım o bir fikir verir. Sen Emre'ye boş ver nasıl istiyorsan öyle olsun."

"Çok seviyorum nasıl boş verebilirim!"

"İyi be ne halinizi varsa görün. Delilerin zoruna bak!"

"Atarlanma  be, tamam yarın öğlen sana gelirim. Bir ara bize gel de şu davetli listesini bitirelim artık. Organizasyon şirketi ile görüşmeye birlikte gideceğimizi unutma."

"Hadi ya ne zamandı o?"

"Çarşamba akşamı."

"İyi gelirim. Perşembe Kudüs'e gidiyorum. Cumartesi sabah döneceğim."

"İş çıkışı gel o zaman şu işi bitirelim."

Off ya Dermanı göremeyeceğim ama Teyzoşumu ekemem.

"Gelirim ama fazla kalamam. Evde çalışmam lazım. Amcamla yengende gelecek mi?"

"Kaç akşamdır bendeler zaten. Sadece yatmaya evlerine gidiyorlar. Müberra annenin elinde bir kalem defter, hala eksik gedik arıyor.

 Notlar alıyor. Amcana bir şeyler tembihliyor. Sanki kızı evleniyor."

"Oh ne güzel ya. Birde şikayet mi ediyorsun?"

"Yok be şikayet etmiyorum sadece sevgilime bir an önce kavuşmak için can atıyorum."

"Azgın! Neyse birazdan çıkacağım, bir şey ister misin getireyim gelirken?

"Sen gel yeter."

Kapatıp Dermanın mesajlarına döndüm.

* Seni almaya geleyim mi? Arabanı Üzeyir alır. Seher bu gece bizde kalacak*

Off ya işler karıştı.

*İş çıkışı Gülin'e gideceğim. Erken dönerim. Seni ararım.*

Çantamı alıp çıktım. Şu anda Dermanın yüzü görmek istemem doğrusu.

Eve döndüğümse saat on ikiye geliyordu. İşin içine amcam ve yengem girdiğinde kolay kurtulamıyor insan. Derman'ı özledim.

Telefon  etmek yerine mesaj attım. 

Yarım saat içinde bendeydi ve hızlı bir seksten sonra beklediğim an geldi.

"Beni ne zamanlar görmeyi planlıyorsun? Seni özlüyorum, arkamı dönünce bile desem abartı olmaz. Beni hayatına al diye daha ne kadar yalvarmam lazım?"

"Sevgilim, en az senin kadar bende özlüyorum. Düğün yakın ve ablamın bana ihtiyacı var. 

Şu aralar işlerim biraz yoğun. Bu akşam güya evde çalışacaktım. Bu saatten sonra imkansız. Tam işten çıkarken aradı.

 Daha gelinliği bile hazır değil. Derman, biraz zamana ihtiyacım var.

 Bu güne kadar hep bir başıma kararlar verdim ve uyguladım. Şimdi, hem seninle zaman geçirmek, görmek istiyorum, hem işlerimi doğru düzgün yapmak. 

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin