15

240 17 1
                                    

                                                                yorum lütfen

Siteye girdiğimde sanki adam beni kapıda karşılayacakmış gibi koşarak evime girdim ve kapıyı kapatıp kilidi çevirdim.

Kahvemi alıp oturduğumda üzerimi değiştirmemiştim. Işıkları açmadan oturup kafamda günün muhasebesini yaptığımda devamlı, adamla içimden yüzüne karşı kavga ediyordum. 

Neden bunu da demedim, neden şöyle davranmadım, baktım olacak gibi değil bu akşam antrenmana her akşamdan daha erken inip, daha uzun kalmaya karar verdim.

 Spor çantamı alıp sitenin arka tarafına yapılmış yüzme havuzunun yanındaki salona girdim. 

Hem evime yakın, hem güvenliydi fazla rağbet görmediği belliydi. İki kız vardı devamlı gelen, birde arada  gelen genç bir çocuk.

 Kızlarla baş selamı ile selamlaştıktan sonra kulaklığımdan Rimsky Korsakov'un Şehrazat adlı eserini dinleyerek koşmaya başladım. 

Saati zamanı ve olayları unutmuştum, zamanını ayarladığım koşu bandı durduğunda yanlarına tutunup soluklandım.

 Esnemeleri mi tamamlayıp evime geldim. Tüm ışıkları ve müziği açarak duşa girdim. Eve geldiğimde laptop dan Borusan Klasik radyosunu açıyordum. Bu alışkanlık olmuştu.

 Hem evin içinde ses oluyordu, hem müzik dinliyor, hem de yorumları parçaların hikayelerini dinliyorum.

Saçlarımı kurutup çıktım. Kremleri -hiç ihmal etmem- sürdüm kendime hafta sonu hazırladığım ve hafta sonuna yaklaşırken azalan yemeklerden bir tabak hazırlayıp mikroda ısıttım ve salonumun baş köşesine oturup yerken Net flix de takip ettiğim diziyi açtığımda telefonum çaldı.

Gülinin adını görünce  geç kaldı diye, gülümseyerek açtım.

"Teyzoşcum."

"Hadi be densiz teyzoşmuş. Ne o kaza yapmışsın!?"

"Ben yapmadım, diyerek detaya girmeden anlattım. 

"Cumartesi akşamı boş musun?"

"Emre'nin bir planı yoksa boşum ne oldu?"

"Kızlarla meyhaneye gideceğiz gelirsin değil mi?"

"Çalgı çengi varsa beni Emre bile tutamaz."

Kahkahamı tutamadım. 

"Asıl, benimle cumartesi alış verişe çıkar mısın diye soracaktım?"

"Yine masraf, ne alacaksın?"

"Nette bir iki gelinlik modeli beğendim. Moda evlerinin adresi var, gidip bir baksak!"

"Emrin olur güzel gelin. Kaynananda gelecek mi?"

"Sakın bahsetme valla gelir."

"Kızım, gelinliği erkek tarafı yaparmış diye duydum!?" Kızdırmak hoşuma gidiyor.

"Ben hem erkek hem kız tarafıyım. Kendi gelinliğimi alırım." Emre'nin kahkahasını duydum.

"Emre yanında mı?"

"Evet, yalnız olduğumuz nadir zamanlardan biri!"

"Ve sen benimle konuşuyorsun. Ayıpladım doğrusu. Uzatmayalım seninle gelirim. Sadece karnın fazla büyürse gelinlik yakışmaz bilesin hem kayna...

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin