33

202 18 3
                                    

                                                                Yorum yok küstüm! :))

İlacımı aldım ve evime girdim. Işığı açmadan salonun camından dışarı baktım. Geçen gün gördüğümü sandığım şey karşımdaydı.

Demek ki, yanılsama değilmiş ve Derman bey, tam salon camımın karşısında durmuş beni dikizliyor. Panjuru indirdim.

Duşa girdim, saçlarımı kurutup tepemde topladım. Bu gün giydiklerimi giydim. İhsanı arayıp biraz gecikeceğimi belirttim.

Koyu bir makyaj yaptım. Fondöten ve allık sayesinde gayet sağlıklı ve seksi bir görünüme kavuştum.

Arabama binip yola koyulduğumda keyfim biraz yerine geldi çünkü Savaş hayvanıyla savaşacaktım.

Bu kez Nazike kızını da getirmişti. Gerçekten tam yumurmalık, öpmelik ve yemelik bir kızdı. Yarım yarım konuşuyor, fakat sadece annesi anlıyordu.

Selim, kızını bir an bile kucağından indirmek istemiyordu.

"Bu iki kadın hayatıma girdikten sonra, dünya sadece onların üzerinde dönüyor. Tavsiye ederim İhsan evlen. Savaş, sende acele bir çocuk iste."

"Ben istiyorum ve bunun için inanın çok uğraşıyoruz, kısmet ne zaman olursa. Değil mi karıcım?"

Çağla, gülerek başını salladı. Mürdüm bir tayt ve gri bir salaş buluz giyip de bu kadar şık ve seksi olabilecek bir kadın tanımıyorum.

"Softa hazır isterseniz geçelim. Ben fırına bir bakayım."

"Çağlacığım sana yardım edeyim." Kalkıp mutfağa gittim.

"Ellerine sağlık neler hazırlamışsın böyle?"

"Yemek şirketleri sağ olsun. Ben yemek yapmayı pek bilmem. Savaş da sağ olsun hiç sorun etmez."

Çağla dokunsam ağlayacak gibiydi, ama sesini neşeli çıkartmaya çalışıyordu.

Kulağının dibine kadar gidip sadece onun duyacağı bir şekilde,

"İyi misin?" diye sordum.

Bana dönerek güldü. Gözüyle kapının üzerini işaret etti.

"Savaş gibi bir kocan varsa mutlu olmaman için hiç bir neden yok. Gizem tavsiye ederim sende evlen."

Kapının üzerinde minik bir kamera vardı. Sapık, evin her yerinde olduğuna emin olduğum kameralarla karısını izliyordu. Bu paranoya nereden geliyordu anlamadım?

Yemek daha çok erkeklerin konuşmaları ile geçti. Onlar kağıt oynamaya oturduğunda bizde oturma gurubuna gidip kurulduk.

Gülseren bebek uymuştu. Uslu ve uyumlu bir çocuktu. Birden, iki kez gördüğüm Elifi özledim.

"Siz nasıl tanıştınız Nazike. Ben bunları çok romantik bulurum, bir sakıncası yoksa anlatır mısın?"

Savaşın, gözü ve eminim kulağı bizdeydi. Selim karısına bakıp sevgi gülücükleri gönderiyordu eminim bunlar bir birlerine aşıktı.

"Çok romantik falan değil. Babam Selimin satış müdürü. Yıllardır orada çalışır. Selimin babasının sağlığın da da oradaydı.

Ben daha önce bir iki kez babamın iş yerine uğramıştım, ama o zamanlar, Murtaza amca vardı. Çok iyi bir adamdı ve Selime aşırı düşkünmüş.

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin