Kapıda beni görünce babasının elinden fırlayıp bana koştu. Öyle özlemişim ki..
Giysimin göğüs dekoltesine ve darlığına aldırmadan eğildim kollarımı açıp sarıldım. Elife susamışım her yerini kokladım.
Kulağıma yavaşça,
" Seni çok ösledim. Aladım ama babm sana getiymedi. Sona o da aladı. Bana dedi ki, sen bizi hayata alınca, hep seninle olacakmışız."
Dermana baktım. Yüzündeki ifadesinden bir şey okuyamadım.
"Elif, gel masamıza oturalım kızım. Gizem ablan, konuklarıyla ilgilensin."
Hafifçe reverans yaptım ve " Hoş geldiniz," dedim. Organizasyondan birisi gelen konukların isimlerini öğrenip masalarına yönlendiriyordu.
En son Emre'nin arkadaşları geldi. Onları da kızlar Derman ve benim oturduğum masaya oturttular. Ah Gülin hiç boş durmuyor.
Gelin odasına gidip bizimkilere baktım. Gülin'in yanında bizim kızlar vardı.
"Geldi mi senin uyuz?"
"Kızım gelinsin sen, boş ver geleni gideni. Gülin çok güzel oldun. Emre seni görünce düşüp bayılmazsa iyidir."
Gerçekten peri gibiydi. Sadece biraz süzülmüştü. Dayım onları bir haftalığına Paris'e balayına gönderme işini üstlenmişti. Nede olsa eski yaşadığı yer.
Önce ikisi de itiraz etti, ama dayım düğün hediyesi deyince sesini çıkartmadı.
İngrit, Efeyi doyurmuştu. Pusetinde gelin odasına getirip Gülin'in kucağına verdi.
"Çok yakıştı, yakında Alex abi olacak halası. Bekliyoruz. "
Gülin sevinçle İngrit'e sarıldı , "Gerçekten hamile misin?"
"Olmadı beceremedim. Türkçe hala kötü. Sen bebek yapıcan ya o zaman abi olcak."
Hep birlikte gülmeye başladık. Yengem nikah memurunun geldiğini haber verdi.
Emre, gelinin almaya geldiğinde Gülin'i görünce göz yaşlarını tutamadı.
"Ben seni hak edecek ne iyilik yaptım. Benim melek gelinim."
Alkışlar eşliğinde salona girdiler. Ben ve yengem göz yaşlarımızı tutamadık deli gibi alkışlıyorduk.
Emre'nin şahidi ben, Gülin'in şahidi Amcamdı. Nikahtan sonra onlar dans ederken Emre'nin arkadaşı beni dansa kaldırdı.
"Emre sizi çok anlattı, ama anlattığından çok daha güzelmişsiniz."
"Teşekkür ederim Ziya. Ayrıca benim için araştırma yaptınız size minnettarım."
"Ne demek Emre öl desin ölürüz."
"Yapmayın, sizi ölümden kurtarmış ölmenizi asla istemez."
Yakışıklı bir çocuktu. Fit ve uzundu. Çok güzel gülüyordu. Müziğe ara verildi ve masamıza döndük.
Elif, hemen yanıma sokuldu. Onu Efe ile tanıştırdım. Pusetinde mışıl mışıl uyuyordu.
"Kucama alim mi?"
"Uyanınca annesinden izin alırız. "
"Dizem sen aytık bize gelmicen mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventureZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.