DÜĞÜN 67

261 12 1
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Sevgili ailem ve dostlarım. Bu güzel haberi sizlerle paylaşıp kutlamak bizi çok mutlu etti. Hepinizi doğumdan sonra altınlarınızı alarak bebeği görmeye bekliyoruz."

Savaş hayvanı konuştu. Heh Heh Heh güldük ve alkışladık. Çağla kızarmış önüne bakıyordu. Savaş karısının elinden tutup ayağa kaldırdı.

"Günün kahramanı sevgili karıcım. "

Çağlayı öptü. "İki yardımcımız var. Bundan sonra kendini yormak ve üzmek yok. Beslenmene çok dikkat edeceğiz.

Bu konuyla ben ilgileneceğim. Gizem hanım, uygun olduğu zamanlarda onunla ve hafta sonları benimle yürüyüşler yapacağız.

Senin sağlığın bebeğimizin sağlığı. Annesiz bir bebek büyütmek istemem."

Konuştu dangalak hayvan. Sen o bebeği görebilecek misin bakalım!

"Çağlacım ne zaman istersen beni araya bilirsin. Bir arkadaşım var, gerçi yeni erkek arkadaşıyla şu sıralar biraz meşgul, ama olsun beni kırmaz.

Onun arkadaşının butiği var. Oradan ileriki aylarda kıyafet alırız. Bebek alış verişlerine gideriz. Çağla çok sevindim senin adına."

İhsan bana baktı kim o der gibi.

"Çiğdem. Hayatında birisi olmak üzereydi, ama adam evliymiş.

Üstelik karısı da hamile. Dünya şerefsizlerle dolu. Sizde öyle düşünmüyor musunuz Galip bey.

İnsan hamile eşini aldata bili mi? Ama bir gün Tanrı ayağına dolaştırır. "

Galip başını salladı. Hamiyet cık cık çekti.

"İşte şekerim şerefsiz insan çok. Adi aşağılık adam. "

Kocasının elini tuttu. Yemekten sonra bahçede kahvelerimizi içtik. Hava gerçekten bu gün çok güzel.

İzin isteyip ayrıldım. Ayrılmadan önce Hamiyetin yanına gidip,

"Hamiyetcim sende Çağlayla bize katılırsan seviniriz. Doğuma çağır mutlaka gelirim. Arkadaşım bebekleri çok sever. Sorun olmazsa onu da getiririm," 

dediğimde Galip bayılacak sandım.

Sonradan karısının parasıyla geçinen birisi olduğunu Çağladan öğrendiğimde, o günkü konuşmalarımın onu ne kadar rahatsız ettiğini anlayıp daha çok sevindim. 

Dermanı aradım. Saat sekiz olmuştu. Elifi yatmadan görmek istedim. Telefonu açmadı. ya şarj da yada Derman bey duşta. İki durum dışında mutlaka açar. 

"Abla, dizem geldi."

"Canım  sen evde Seher ablanla mısın? baban nerede?"

"Hoş geldiniz Gizem abla. Abim beni evden aldırdı bir işi varmış gitti. Sonra aramadı da. Biz aradık ama açmadı."

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin