Dermanın toplantısı yoktu, sadece Gizeme kafayı taktığı için onu izleyecekti.
&&&
Eve girer girmez ayakkabılarımı çıkarıp yerlere basmak bana iyi geliyor. Bu gün hava içim gibi sıkıcı ve ağlamaklı.
Derman bey, beni toplantıda görmeyince yüzünün şeklini görsem iyi olurdu. Adamın zoruna bak ahlaksız. Popomu kızartacakmış.
Rüyanda görürsün azgın boğa, beni kevaşeleriyle karıştırdı. En iyisi uzak durmak.
Gözleri de çok güzel. Hele o kumral saçları. Adamı bir kere tebessüm ederken gördüm gülünce gözleri çizgi olup sadece kirpikleri kalıyor.
Neden ya haksızlık, adam çok zengin bu yetmezmiş gibi çok karizmatik bu da yetmezmiş gibi günlerdir söyledikleri kulağımdan, yüzü gözümün önünden gitmiyor.
Kendimi bir güzel azarladım. Bu yaşıma kadar erkeksiz yaşamışım, şimdi mi azıyorum. Üstelik adamın bir kaç iğrenç sözünden sonra.
Aslında alt dudağı üst dudağından biraz daha kalım mı ne! Salak yürü koşmaya. Bu yaştan sonra kevaşemi olacaksın başıma. Salak Zerrin!
Suyumu ve spor çantamı alıp üzerime bir şey almadan spor salona doğru koşmaya başlamıştım. Ateşim söner belki. Titre ve kendine gel azgın, kızgın kedi!
Siyah spor taytım ve spor sütyenim, üzerimdeki giysi bu kadar. Gören kafayı yedim sanır. Aman ne güzel yağmurda atıştırmaya başladı!
Çıkınca bakalım nasıl gideceğim. Yarına hasta olayım da İhsan pisliği işe gitmedim diye demediğini bırakmasın.
Koşarak salona girdiğimde yağmurda hızını artırmıştı. Ne yani Mart sonundaydık ve İstanbuldaydım. İzmir'im şimdi oralara bahar gelmiştir.
Havlumu çıkartıp saçlarımın suyunu aldım. At kuyruğumu yaptım.
Koşu bandını ayarladım ve kulaklığımı takarak koşmaya başladım. Bob Dylan. 'A Hard Rain's A-Gonna Fall'. şarkısına eşlik ediyordum bir yandan.
Benden başka kimse yoktu nasıl olsa. Hangi deli gelir bu havada spora!
Bir gün, kardeşimi okuldan almaya ben gitmiştim. Okul çıkışı yağmura yakalandık. Aylardan Nisan ve İzmir de hava ılık.
Bir birimize bakıp güldük. Yağmurun altında, yerlere birikmiş sulara basarak koşmaya başladık.
Eve geldiğimizde sırılsıklam, ama mutluyduk, hatta gülmekten yanaklarımız acımıştı. Annemler gelmeden hemen üzerimizi değiştirip kurulandık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
MaceraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.