HAYAT NORMALE DÖNDÜ 21

223 14 1
                                    


"İlterim, benim, bende aşık olacak göz var mı?"

"Hı tabi, aşkta müsaitsen gelebilir miyim diyor. Siz ne diyorsunuz be. Aşk çok özel bir şey."

"Sen o çocuğa aşık olmuş gibi konuşuyorsun, yoksa bize haber vermeden çıkmaya mı başladın?"

"Yok be, çocuk yanımda genzini temizliyor ya, kusacaktım suratına. "

"Ne, ne zaman dışarı çıktınız da bizim haberimiz yok!?"

"Çıkmadık, kahve molasında yanıma geldi o zaman ığğ."

Yeniden gülmeye başladık. Başım yavaş yavaş ağrımaya başladı ve üzerime ağırlık çöktü.

"Senin yanakların kızarmaya başladı gel yatıralım seni."

"Çiğdem, size ayıp olmaz değil mi? Birde şurada ilaçların içinde ağrı kesici olacaktı."

"Hayır şimdi olmaz önce yemek yiyeceksin. 

Üç gündür boğazından doğru düzgün bir şey geçmedi. Seni yatırsınlar ben bunları tepsiye koyup geliyorum."

Kızlar şaşkınlıkla kapıda dikilen Dermana bakıyorlardı. Hangi ara gelmişti hiç birimiz duymadık! Duş yapmış saçlarını bile doğru dürüst kurutmamış.

Altında siyah bir adidas eşofman, üzerinde siyah tişört.

Yattım, kızlara teşekkür ettim gittiler.

Gözlerim kapanıyordu ve başım çatlayacak gibi ağrıyordu.

"Haydi bakalım, güzel popolu kız, şu çorbayı iç, sonra şu kazan dibini de yiyeceksin sonra ödül olarak ağrı kesici vereceğim.

Aslında başka ödül vermek isterdim ama hastasın!"

"Hiç sizinle uğraşacak havamda değilim, lütfen bir daha popomdan bahsetmeyin."

Gülerek çorbayı önüme koydu. Dereceyi getirip koltuk altıma yerleştirdi.

Üç veya dört kaşıktan sonra bıraktım. Israr etmedi, iki kaşıkta kazan dibi yedim, ilacımı verdi dereceyi aldı. Soramadım bile gözlerim kapandı.

Kazan dibi sevdiğimi ve ezogelin çorbasına bayıldığımı nereden biliyordu. Kalkıp şu İran dosyasına bakayım.

Freman'ı arayıp teşekkür edeyim. 

"Çiçek bırak laptopu. İşim var be pisicik sonra oynarız."

"Abla, annemlerin evlenme yıl dönümlerinde ne alalım onlara?"

"Senin bir düşündüğün var herhalde? Çiçek, ne yapıyorsun çıkart o üzerindekini kan olmuş nereni kestin.

Anneee, Çiçek kan olmuş! Anne sende olmuşsun! Babam yoo neler oluyor hayır hayır Allah'ım, rüya bu rüya değil mi, birazdan gelip bana sarılacaksınız.

Hastalandım ateşim çıktı kabus görüyorum. "

"Gizem uyan, geçti sana su getirdim."

"Sizin ne işiniz var bizde. Annemlere nasıl izah edeceğim."

"Gizem, lütfen aç gözlerini bebeğim uyan."

Beni sıkıca saran kolların arasında titremeye başladım. Gözlerimi zorda olsa açtım. Evdeyim, hangi evde!?

Kendi evimde, ışık açık Dermana sıkı sıkı sarılmışım. Acele ittirdim gözlerine baktım,

KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin