"Ne çabuk unuttun beni!"
"Derman aklımı aldın." hemen dönüp özlediğim dudaklarla buluştum.
Güçlükle kapıyı açıp, valizleri içeri itekledim. Derman ayağıyla kapıyı itip kapattı.
"Bu hızlı bir seks olacak seni özledim. Sonra seni doyasıya seveceğim söz."
Hangi ara üzerimizdekileri çıkarttık hatırlamıyorum. Bu kadar azacağımı tahmin bile edemezdim!
"Bacaklarını belime dola güzelim."
Dediğini yaptım, beni antrenin duvarına yapıştırdı ve hiç beklemedi. İkinizde deli olmuştuk.
Bu sahneleri filmlerde görüp gülerdim. Hadi canım sende veya yok artık gibi yorumlar yapardım.
Yaşamadan bilinmiyormuş. Dudaklarımdan dudaklarını çekmeden şimdi sevgilim birlikte dediğinde zaten titremeye başlamıştım.
Bir süre soluklandık. Ben inmeye çalıştım ama beni bırakmadı. Yatak odasına gittik ve beni duşa soktu.
"İyi misin? Canını yakmadım değil mi?"
"Bundan daha iyi olamazdım. Derman seni özledim ve seksin bu kadar güzel bir şey olduğunu tahmin bile edemezdim. Sadece rahatlamak anlamında söylemiyorum.
Bir bütün olmak. İki yarımın buluşması içindeki sevgiyi ve ruhu karşındakine akıtmak. Bana bunu öğrettiğin ve tattırdığın için teşekkür ederim."
Güldü. "Sevgilim benim, hiç böyle hissetmemiştim bu zamana kadar. Bana da sen aynı duyguları yaşattın. "
Popoma bir şaplak attı. Çığlık attım.
"Çık bakalım bende geliyorum."
Üzerimi giyindim. Telefonumda iki tane cevapsız arama vardı.
"Emre, efendim canım."
"Dediğin gibi oldu. Yarın sabah İhsan pisliğinin odasında biraz oyalan, mutlaka ona haber gidecek, yüzünü görmeni ve o anın tadını çıkartmanı istiyorum. Mümkün olursa kaydet de bizde seyredelim."
"Teşekkür ederim. Öteki adam ne oldu?"
"Onun dosyası bir valiz doldururmuş çocuklar öyle söyledi. En son Bulgaristan'daymış. Hakan abiyi arayacağım. Bakalım interpol onunla ilgileniyor mu?"
"Şu anda güvendeyim yani!"
"Yine de Dermanın adamı senin yanında olsun. Kendisi olmaya bilir, ama bu işi yaptıracak adamları mutlaka vardır."
"Teşekkür ederim Gülin aramış. Birazdan onu arayacağım. Bizimkiler nasıl iyi mi? Amcam kesin söyleniyordur. Burada canı sıkılıyor adamın."
"İyiler .Şimdilik şikayet etmiyor. Yeni evin işleriyle ilgileniyor. Yarın mobilyalar geliyor. Anlayacağın sevdiği işler."
Eyvah konuştuklarımı Derman duymamıştır inşallah. Birden tek başımayım diye rahat konuştum.
Arkamı döndüğümde Derman beline sardığı havlu ile kollarını kavuşturmuş Bana bakıyordu ve gözlerinde kızgınlık vardı.
Güldüm ve Gülin'in numarasını çevirdim. Yanıma gelip elimden telefonu aldı. Kapattı.
"Güvende miyim derken ne demek istedin ve kime söyledin?"
"Derman, Emre ile konuşuyordum. Sen benimi dinliyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ İNTİKAM ( ÇOK GÜZEL ) Yetişkin içerik
AventuraZERRİN KAMALI yemin etmişti, ailesinin intikamını almadan vazgeçmeyecekti. Ne pahasına olursa olsun. Aşk ve mutluluğu kendine yasaklamıştı. GİZEM ÇETİN Bu iş bitene kadar iki isim, tek kişi olacaktı.