Bölüm 17

1.7K 100 78
                                    

Nympha yavaşça ayağa kalktı.
"Cedric artık yoksa ben de olmak istemiyorum. Beni de öldür!" Diye bağırdı Nympha.
"Nympha şu an sağlıklı düşünemiyorsun. Gel buraya." Dedi Draco ve Nympha'yı sakinleştirmeye çalıştı.
"Seni öldürmek yerine Ölüm Yiyen yapabilirim. İşime yarayabilirsin küçük kız." Dedi Voldemort.
"Ne yapıyorsan yap artık yaşamamın bir anlamı kalmadı." Dedi Nympha ağlayarak.
"Avada Kedav- Dedi biri.
Nympha bu sesi tanıyordu. Umutla ayağa kalktı.
"Expelliarmus!" Dedi Bellatrix.
Düşmanın savunmasız bırakma büyüsüdür.
Nympha gördüğü şey ile gözlerine inanamadı. Cedric yaşıyordu! Hatta Bellatrix olmasaydı Voldemort'u öldürecekti. Cedric'in asası yere düştü.
"Avada Kedav-
"Titillando!" Dedi Nympha ve Bellatrix'i durdurdu.
Gıdıklatma büyüsüdür.
Bellatrix cidden çok komik gözüküyordu. Kendi kendine gülüyordu.
"Bu kadar saçmalık yeter! Bugün birini öldürmeden buradan gitmiyorum." Dedi Voldemort.
"O zaman asla gitmeyeceksin!" Dedi Nympha.
Nympha şu an savaşarak intikam almak istiyordu ama en çok istediği şey Cedric'in yanına gitmekti. Nympha derin düşüncelere kapılmışken bir anda savaş başladı. Herkes birbirine büyü yapıyordu. Nympha Voldemort'a büyü yapacakken Bellatrix Nympha'ya karşı çıktı.
"Petrificus Totalus!" Diye bağırdı Nympha.
Dondurma büyüsüdür.
Bellatrix donup kalmıştı.

Çok uzun bir süre savaşmaya devam ettiler. En sonunda bütün Ölüm Yiyenler gitti. Nympha koşarak Cedric'e sarıldı. Kısa bir süre sonra Cedric dudaklarını birleştirdi. Birbirlerini özlemle öpüyorlardı. Nympha bir yandan ağlıyordu.
"Şşt ağlama ben buradayım."
"Seni kaybettim diye o kadar korktum ki. Neden daha önce ortaya çıkmadın?! Draco olmasaydı kendimi Voldermort'a bırakacaktım."
"Özür dilerim. Doğru anı bekledim ama başarılı olamadım."
"Sen benim için hayattaki en başarılı insansın." Dedi Nympha ve tekrar dudaklarını birleştirdi.
"Bay Diggory." Dedi Dumbledore.
Dumbledore'un sesiyle ayrılmak zorunda kaldılar.
"Böldüğüm için özür dilerim ama sanırım bu size ait. Bunu hak ettiniz." Dedi Dumbledore ve kupayı verdi. Cedric mutlulukla kupayı kaldırdı. Herkes onu tebrik ediyor, sarılıyordu. Nympha mutluluktan ağlıyordu. Cedric Nympha'nın yanağına küçük bir öpücük kondurdu.

Bu kötü başlayan ama sonu güzel biten olaydan 1 hafta geçmişti. Herkes çok mutluydu. Cedric Üç Buyucu Turnuvası'nın galibiydi. Cedric artık çok tanınan bir büyücüydü ve Nympha onunla gurur duyuyordu. Nympha yatağında oturmuş günlüğüne bir şeyler yazıyordu. Birden kapı çaldı. Nympha kapıyı açtığında Cedric'in kusursuz yüzüyle karşılaştı. İstemsizce kalp atışı hızlanmaya başladı. Cedric ile sevgili olmalarına rağmen hala onu görünce heyecanlanması normal miydi?
"Hoş geldin!"
Cedric Nympha'nın dudağına kısa bir öpücük kondurduktan sonra Nympha'nın yatağına zıpladı. Gülümserken günlüğü görmesiyle kaşları çatıldı.
"Bu ne?" Dedi ve günlüğü incelemeye başladı.
"Sakın okuma!" Dedi Nympha ve koşarak günlüğü aldı.
"Hadi ama birbirimizden hiçbir şey saklamadığımızı düşünüyordum." Dedi Cedric ve dudaklarını büzdü.
"Tabii ki saklamıyoruz ama bunu kendim için yazmıyorum. İlerde çocuklarımız gençlik anılarımızı okusunlar diye yazıyorum."
"Çocuklarımız?"
"Beğenmedin mi?" Dedi Nympha.
"Yoo hoşuma gitti. Sadece bu kelime çok yeni." Dedi Cedric gülerek.
Cedric yataktan kalkıp etrafta gezinmeye başladı. Sıkılmıştı bunu Nympha'da anlamıştı. Sıkıntıdan bütün çekmeceleri açıp kapatıyordu. Cedric Nympha'nın iç çamaşırlarının olduğu çekemeceyi açacakken Nympha bağırdı.
"Dur açma!" Dedi ama çok geçti.
Cedric açtığı gibi kapattı. Bir yandan da gülüyordu.
"Niye uyarmıyorsun?"
"Uyardım!"
Cedric hala gülüyordu. Gülerken çok tatlı oluyordu. Nympha kızarmıştı.
"Tamam utanma." Dedi Cedric ve Nympha'ya sarıldı.

Ayrıldıklarında Nympha Cedric'in dağılmış saçını düzeltti. Cedric ona anlamsızca bakarken Nympha açıklama yapma gereği duydu.
"Saçını seviyorum."
Cedric hiçbir şey demeden Nympha'nın dudaklarına yapıştı. Öpüşmeleri gittikçe derinleşirken Nympha ayrıldı. Cedric ona şaşkınca bakarken Nympha kafasını yere eğdi.
"Özür dilerim ama şimdi yapmak istemiyorum. Hazır değilim." Dedi Nympha yere bakarak.
Cedric yavaşça Nympha'nın çenesinde tutarak yukarı kaldırdı. Göz göze geldiklerinde Nympha'nın kalbi yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu.
"Bunun için özür dilemene gerek yok. Senin verdiğin bütün kararlara saygı duyuyorum." Dedi Cedric ve sarıldılar.
Nympha Cedric'in bu kadar anlayışlı olmasını çok seviyordu. Cedric onu hiçbir şey için zorlamıyordu. Nympha'nın kendine özel sınırları vardı ve Nympha için doğru ilişki böyleydi.

Akşam Nympha ile Hermonie odalarında konuşuyordu. Artık odada sadece ikisi kalıyordu. Diğer iki kız başka odaya geçmişti.
"Nympha sana bir şey söyleyeceğim."
"Dinliyorum."
"B-ben hem Ron'dan hem de Harry'den hoşlanıyorum."
"Ne?!" Diye çığlık attı Nympha.
"Yavaş ol! Duyacaklar."
"Hermonie ikisini birden sevemezsin! Hızın 100.000! Ayrıca Harry ile olmanı da istemem."
"Biliyorum ama ikisini de seviyorum."
"Hangisini görünce heyecanlanıyorsun?"
"İkisi de."
"Hermonie hiç yardımcı olmuyorsun!"
"Hangisini daha çok sevdiğimi bilmiyorum!"
"Tamam. Sana yardım edeceğim. O iş bende."
Kısa bir sessizlikten sonra Hermonie derin bir nefes aldı.
"Peki siz hiç Cedric ile şey yaptınız mı?"
"Ney?"
"Şey işte."
"Aman tanrım! Hayır tabii ki Hermonie."
"Sadece merak ettim."
"Aslında bugün öyle bir şey oldu."
"Ne?!"
"Yani öpüşmeden fazlasına gittiğinde ondan ayrıldım ve kendimi hazır hissetmediğimi söyledim. O da saygı duydu."
"Sizin ilişkiniz dünyadaki en iyi ilişki!"

Ertesi gün Nympha ile Hermonie yemek yerken Ron ile Harry koşarak geldi.
"Snape Çapulcu Haritası'nı ve görünmezlik pelerinini aldı. Onları geri almalıyız!" Dedi Harry.
"Nasıl olacakmış o?" Dedi Nympha.
"Kılık değiştireceğiz. Bunun için biraz kişiye ihtiyacımız var." Dedi Hermonie.
Kısa süre sonra bütün ihtiyaçlar toplanmıştı. Herkes Hermonie ve Nympha'nın odasında oturmuş Hermonie'nin iksiri yapmasını bekliyordu.
"Hazır! Şimdi herkes kim olacağını seçsin."
"Ben Goyle olacağım." Dedi Draco.
"Ben Crabbe." Dedi Harry.
"Draco." Dedi Ron.
"Harry." Dedi Hermonie.
"Ron." Dedi Nympha.
"Nympha." Dedi Cedric.
"Ben mi? Benim bu planda olmama bile gerek yok!" Dedi Nympha.
"Biliyorum sadece bir kere sen olmak istedim."
"Tamam şimdi herkes saçları içine koysun ve içsin." Dedi Hermonie.
Cedric koşarak tuvalete girdi. Çıktığında gülüyordu.
"Sandığımdan da güzelmiş."
"Sen benim vücuduma mı baktın?!"
"Evet."
"Cedric!"
"Şaka yapıyorum. Sen istemeden asla öyle bir şey yapmam. Yüzünü görmen lazımdı." Dedi Cedric gülerek.
Nympha da gülerek karşılık verdi.
"Hadi gidelim." Dedi Draco.

Plan basitti. Crabbe, Goyle ve Draco Snape'i oyalayacaktı. Harry'nin aldığı belli olmasın diye Harry Profesör Mcgonagall'ın yanında olacaktı. Ron ve Nympha'da haritayı ve pelerini alacaktı. Cedric Nympha'nın elini tutunca Nympha irkildi.
"Unutma sen Nympha'nın ben de Ron'um. İkimizin el ele tutuşması çok garip olur."
"Haklısın unuttum."
Yolda giderken Crabbe, Goyle ve Draco'nun Snape'i oyaladığını gördüler. Koşarak Snape'in odasına gittiler. Kapı tabii ki kilitliydi.
"Alohomora" Dedi Nympha sessizce.
Kilit açma büyüsüdür.
Kapıyı açtıktan sonra Nympha etrafa bakındı.
"Ben arıyacağım sen kapıda dur." Dedi Nympha.
"Colloportus." Dedi Cedric.
Odayı mühürleyen büyüdür. Mühürlendikten sonra dışarıdan Alohomora ile açılmaz, içeriden ise açılabilir.
"Sen bir dahisin!" Dedi Nympha.
"Tabii ki öyleyim. Boşu boşuna Üç Büyücü Turnuvası'nı kazanmadım."
Nympha güldü. Sonunda aradıklarını bulmuşlardı.
"Cedric bunun etkisi geçiyor. Eski halimize dönüyoruz."
"Tamam hadi gidelim."
Tam gidecekleri sırada kapı açılmak için zorlandı. Nympha ile Cedric birbirlerine baktılar. Ne yapacaklardı şimdi? Buradan çıkmaları lazımdı ama kapıda biri vardı.
"Ne yapacağız?" Dedi Nympha fısıltıyla.
"Bilmiyorum. Gitmesini bekleyelim."
"Alohomora." Dedi dışarıdaki ses.
Kapı açılmadı.
"İçeride kim varsa hemen çıksın yoksa hiç iyi şeyler olmayacak."
"Bir planım var." Dedi Nympha.
Görünmezlik pelerinini aldı. Cedric ile altına girdiler. Kapıyı yavaşça açtılar. Nympha'nın korkudan kalbinin sesini duyabiliyordu. Snape onları görürse çok kötü olurdu. Snape'in yanından geçtikten sonra koşmaya başladılar. Koşarken Nympha pelerine takılıp düştü. Böylece pelerinin altından çıkmış oldu ve Snape'i onu gördü.
"Bayan Soltur!" Diye kükredi Snape.
Nympha korkudan ne yapacağını bilemedi.
"Calvorios!" Dedi ve Cedric onu kucağına alıp pelerinin altına soktu.
Kel yapma büyüsüdür.
"Soltur!"
Snape kel bir şekilde koşuyordu. Cedric ile Nympha gülme krizine girmişti.
"Cidden Nympha yapa yapa adamı kel mi yaptın?" Dedi Cedric gülerek.
"Çok korktum. Aklıma yapacak başka bir büyü gelmedi. Başım çok büyük bir dertte. Ne yapacağım bilmiyorum."

Selamm! Bir önceki bölümde Cedric öldüğü için çok üzülmüştünüz. Ama tabii ki geri döndü! Ben hiç Cedric'i öldürür müyüm?! Bölümü beğenmedim aslında ama sizi merakta bırakmak istemedim. Bölümü nasıl buldunuz? Bu arada (Outerbanks) JJ Maybank ile hayal et yazdım. JJ ile yazılan ilk hayal et kitabı! Okursanız çok sevinirim. Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin