Bölüm 57

725 30 23
                                    

Nympha inanılmaz bir baş ağrısıyla uyandı. Kafası çatlayacak gibiydi. Gözlerini ovuşturup kendine gelmeye çalıştı.

Üstündeki battaniyeyi kaldırınca altında sadece iç çamaşırının olduğunu fark etti. Hızla etrafına baktığında buranın kendi odası olmadığını anladı.

Telaşla yataktan kalktı ve taytını aramaya başladı. Ama bir türlü bulamıyordu. Lanet tayt nerede olabilirdi ki?!

Nympha yerde taytını ararken birden gördüğü ayaklarla yerden kalktı ve karşısında duran Cedric'e baktı. Duştan yeni çıkmıştı.

Elinde de Nympha'nın taytı duruyordu. Nympha'ya bakıp sırıtıyordu.
"Bunu mu arıyorsun?"
"Evet!" Dedi Nympha telaşla.

Cedric gülerek Nympha'yı süzdü. Nympha utanarak perdenin arkasına geçti ve kızardı.

"Hemen taytımı ver!" Dedi Nympha.
"Bunu mu istiyorsun? Ups!" Dedi Cedric ve taytı yere düşürdü.

Nympha gözlerini döndürdü ve perde ile birlikte tayta doğru gitti. Cedric de yaptığından pişman olup alacakken Nympha'nın ayağı perdeye takıldı ve perde kopunca Nympha Cedric'in üstüne düştü.

Cedric sırıtınca Nympha hemen taytını giydi.
"Ben neden buradayım?! Başım neden ağrıyor ve neden taytım yok?!"

"Hiçbir şey hatırlamıyor musun?" Dedi Cedric şaşkınca.
"Hayır."
"Bu garip. Dün bayağı sarhoş oldun. Yani...bayağı."

"Nolur utanılacak bir şey yapmadığımı söyle."
"Oh, merak etme bir şey yapmadın."
"Şükürler olsun."
"Bir sürü şey yaptın."
"Lanet olsun!"

"Mesela ne?"
"Mesela bana evlenme teklif etmen gib-
"Ne?!"
Cedric kahkaha atmaya başladı.

"Peki sen ne dedin?"
"'Evet,'tabii ki!"
"Cedric!"
"Hemen yarın düğünümüz olacak." Dedi Cedric deli gibi gülerek.

"Of Cedric, ben gidiyorum!" Dedi Nympha ve kapıya gitti.
"Bir şey unutmadın mı?" Dedi Cedric Nympha'yı süzerek.
"Ne?"
"Benim tişörtümü giyiyorsun."

Nympha üstüne baktı. Cedric haklıydı. Nympha iç çekti.
"Ced, veremem!"
"O zaman gidemezsin."

"Of, al!" Dedi Nympha ve hızla tişörtü çıkarıp Cedric'in kafasına fırlattı. Kapıyı açtı. Tam dışarıya çıkacakken Cedric onu hızla içeri çekti ve kapıyı kapattı.

"Şaka yapıyordum! Gerçekten böyle gidecek miydin?"
"Evet!" Dedi Nympha.
"Saçmalama. Benim tişörtümü istediğin zaman giyebilirsin. Sadece sana takılmak hoşuma gidiyor."

Nympha gülümsedi ve Cedric'e sarıldı. Cedric de ellerini Nympha'nın sırtına koyup gezdirmeye başladı.

Birden kapı açıldı:
Hermione onları öyle görünce onlara garip garip baktı. Sonra kendine gelip konuştu:

"Böldüğüm için özür dilerim ama hemen gelmeniz lazım. Draco okuldan gidiyor!" Dedi Hermione nefes nefese.
"Ne?!" Dedi Nympha ve hızla odadan çıktılar.

Nympha karşısında gördüğü manzaraya inanamadı. Draco'nun gözleri mosmordu. Sanki aylarca uyumamış gibi bir hali vardı.

Yanında babası duruyordu ve oldukça sinirliydi.
"Çabuk ol, hadi!"
Draco hiçbir şey demeden Slytherin'deki arkadaşlarının yanına gitti. Onlarla biraz konuştuktan sonra Nympha'nın yanına geldi.

"Draco, neler oluyor? Neden okuldan ayrılıyorsun?" Dedi Nympha şaşkınca.
"Nedenini biliyorsun. Artık burada kalamam. Ben de onlardan biriyim."
"Hayır, değilsin! Draco bunu Profesör Dumbledore'a söyle-

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin