Bölüm 60 (Smutumsu)

1K 31 49
                                    

"Dediğim gibi biz öpüşmedik." Dedi Cedric tekrardan.
"O zaman ben nasıl sizin öpüştüğünüzü gördüm?"
"Cho büyü yapmış olmalı!" Dedi Cedric.

"Gerçekten mi?!"
"Bunun başka bir açıklaması yok."
"Eee ne yapacağız?" Dedi Nympha.
"Önce bunu yapacağız." Dedi Cedric ve hızla Nympha'nın dudaklarına yapıştı.

Uzun bir süre sonra ayrıldılar.
"Bunu çok özlemişim." Dedi Cedric sırıtarak.
Nympha hızla Cedric'in boynundan tutup kendine çekti ve Cedric'nin kucağına çıktı.

Ellerini Cedric'in saçlarına daldırdı ve dudaklarını birleştirdi. Çok derin bir şekilde öpüşürlerken Cedric hızla kendi üstünü çıkardı. Sonra Nympha'nın sweatshirtüne uzandı.

Nympha ilk başta tereddüt etse de sonradan Cedric'in çıkarabilmesi için kollarını kaldırdı. Cedric Nympha'yı hızlı bir şekilde yatağa yatırdı.

Nympha'nın kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Göğsü hızla inip kalkıyordu. Cedric hızla Nympha'nın üstüne geldi ve dudaklarını Nympha'nın zarif boynuna getirdi.

Nympha boynunda Cedric'in dudaklarını hissedince ürperdi.
"Seni çok seviyorum." Dedi Cedric.
Nympha gülümsedi ve inledi.

Cedric sırıttı ve yaptığı işe devam etti. Nympha Cedric'i, dokunuşlarını ve öpücüklerini çok özlemişti.

Cedric Nympha'nın taytını da çıkardı. Nympha iç çamaşırlarıyla Cedric'in karşısında duruyordu.

Cedric tam Nympha'nın iç çamaşırını çıkaracakken kapı açıldı.
"Nympha Cedric gelecekti. Geldi m-
Hermione onları o şekilde görünce gözlerini sonuna kadar açtı ve kıpkırmızı bir şekilde onlara baktı.

"Aman tanrım! Neden kapıyı kilitlemediniz?!" Dedi Hermione gözlerini kapamaya çalışırken.
O sırada Zayn hızla Hermione'yi iterek içeri girdi.

Nympha çığlık attı ve hemen üstüne battaniyeyi örttü.
"Zayn git buradan!" Dedi Nympha telaşla.

"Size demiştim! Onları aşırı iyi tanıyorum. Hermione bir ay boyunca ödevlerimi yapacaksın. İddiayı kazanmama yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim Nympha ve Cedric. Şimdi işinize devam edebilirsiniz." Dedi Zayn ve kapıyı kapattı.

Nympha kıpkırmızı bir şekilde Cedric'e baktı. Sonra Cedric kendini tutamayıp deli gibi gülmeye başladı. Nympha da ona katıldı. Durumları aşırı saçmaydı.

"O zaman Zayn'in dediği gibi işimize devam edelim." Dedi Cedric sırıtarak.
"Kalsın. İsteğim bu olaydan sonra gitti. Başka bir zamana artık." Dedi Nympha ve üstünü giyindi.

"Bu arada söz verdiğin gibi bugün benim yanımda yatıyorsun." Dedi Cedric.
"Cedr-
"Şştt." Dedi Cedric ve parmağını Nympha'nın dudağına koyup susturdu.
"İtiraz istemiyorum."
"Peki."

Nympha Cedric'in odasına gelmişti. Zayn onları kırmayıp bugün için odadan gitmişti. Artık yatma saatleri gelmişti. Nympha pijamalarını giymek için ortaya çıkardı.

O sırada Cedric yatağına yatmış Nympha'yı izliyordu.
"Eee gözlerini kapatsan olur mu? Üstümü değiştireceğim." Dedi Nympha utangaç bir şekilde.

"Nympha seni kaç kere kıyafetsiz gördüm."
"Ama utanıyorum. Ayrıca sanki o kadar fazla şey yapmışız gibi konuşma!" Dedi Nympha utanarak.
"Ney?" Dedi Cedric sırıtarak.

"Şey işte!"
"Ney Nympha?"
"Ya anladın sen!"
"Yo anlamadım."
"Of sus!" Dedi Nympha sinirle.
"Sustursana." Dedi Cedric ve yüzüne belalı bir sırıtış yerleştirdi.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin