Bölüm 37

918 57 51
                                    

Snape hızla ortak salondan çıktı ve herkes gülmeye devam etti.
"Çocuklar yarın bir bir kutlama yapacağız. Her şey üstünüze geldiği için sizi rahatlatmak istedik. Bilginiz olsun." Dedi Dumbledore.

"Dumbledore ciddi mi? Ne zamandan beri rahatlamamız için kutlama yapıyorlar?" Dedi Nympha.
"Bilmiyorum ama güzel bir karar vermişler." Dedi Hermione.

Derste böceği düğmeye dönüştüreceklerdi. Herkes yapmaya çalışıyordu ama herkes çok zorlanıyordu. Birden Cedric yaptı.
"Bay Diggory lütfen yapamayanlardan birine yardımcı olun." Dedi Mcgonagall.

Cedric hemen Nympha'nın yanına geldi. Hızla Nympha'nın ellerini kavradı.
"Sen yanımda olunca daha çok heyecanlanıyorum. Bu sefer hiç yapamıyorum." Dedi Nympha.
"Bir öncekinde yapmıştın. Hadi yapabilirsin." Dedi Cedric ve sıcacık elleri ile Nympha'nın ellerini daha da sıkı kavradı.

Ve yaptılar! İkisi de çok mutlu olmuştu.
"Bayan Soltur'da yaptı! İkinize de bravo!"" Dedi Mcgonagall.

Ders Profesör Aiden'ınındı. Kimse onu sevmiyordu çünkü öğrencilerin üstüne çok gidiyordu.

"Bugün farklı bir şey yapacağız. Sizi bir simülasyonun içine sokacağım. Orada Ölüm Yiyenler ile savaşacaksınız. Büyü yok! Sadece dövüşeceksiniz. Hazırsanız başlıyoruz." Dedi Profesör Aiden sertçe.

Simülasyonun içine girdiler ve başladılar. Nympha'nın kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. Etraf simsiyahtı. Kendini savunabilecek hiçbir silahı yoktu. Karşısına ne çıkacağını da bilmiyordu ve Profesör Aiden'a güvenmiyordu.

Olduğu yerde öylece duruyordu. Birden Nympha kafasına gelen tekmeyle yere düştü. Ne oluyordu? Nympha hızla ayağa kalktı ve ona tekme atan kişiye baktı. Yüzü çok korkunçtu. Tekrar Nympha'ya vurmaya başladı. Nympha'da yüzüne tekme attı.

Birden Nympha yüzüne yediği yumrukla çığlık attı. Burnu kırılmıştı. Acıyla yerde kıvranıyordu. Simülasyon birden yok oldu. Nympha gözlerine inanamadı.

Dövüştüğü kişi Cedric'di!
"Nympha! Aman tanrım. Bunu ben sana yaptım!" Dedi Cedric telaşla.
Herkes başlarına toplanmış hiçbir şey yapmadan Nympha'nın tepkisini bekliyordu.
"Cedric sanırım burnum kırıldı." Dedi Nympha acıyla.

"Neden ona bunu yapmama izin verdiniz?!" Diye bağırarak Profesör Aiden'in üstüne yürümeye başladı Cedric.
"Kendinizi savunmayı öğretiyorum size."
"Bu iki oluyor! Nympha'ya hep zarar veriyorsunuz! Nympha ile alıp veremediğiniz ne?!" Diye bağırdı Cedric.

"Onu revire götür!"
Cedric hiçbir şey demeden hızla Nympha'yı yerden kaldırıp revire götürdü.
"Nympha çok özür dilerim. Senin yüzün çok korkunç-
"Biliyorum Cedric. Sorun değil."
Bayan Poppy büyü yapıp Nympha'yı iyileştirdi.

"Nympha hazır mısın?!" Diye odaya girdi Hermione.
"Evet, nasıl olmuşum?" Dedi Nympha ve ayağa kalktı.
"Yine peri gibisin." Dedi Hermione ve güldüler.

Ortak salona geldiklerinde herkesin çoktan gelmiş ve partinin başlamış olduğunu gördüler. Nympha Cedric'i ararken birden biri onu çekti. Nympha tam asasını çıkaracakken onun Cedric olduğunu fark etti.

"Cedric ne yapıyorsun? O simülasyondan sonra korkmaya başladım. Böyle ani şeyler yapma."
"Çok güzel olmuşsun." Diyince Cedric Nympha kızardı.
"Teşekkür ederim. Sen de çok yakışıklısın."

Cedric hiçbir şey demeden hızla Nympha'nın dudaklarına yapıştı. Hiç olmadığı kadar sert öpüyordu. Nympha Cedric'in neden bu kadar sert öptüğünü anlamamıştı.

Öpüşmeleri derinleşmeye başlayınca Cedric Nympha'nın dudağını ısırdı. Nympha ağzına gelen kan tadıyla Cedric'ten uzaklaştı.
"Özür dilerim Nympha. Bana ne oldu bilmiyorum. Seni öyle görünce... birden... neyse, boşver." Dedi Cedric.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin