Not: Bu bölüm şarkılıdır. Şarkıyı buradan başlatabilirsiniz.
Nympha ve diğerleri hep birlikte oturup kaymak birası içiyorlardı.
"Birbirimize bir söz verelim. Okuldan mezun olduğumuzda bile her sene buraya gelip kaymak birası içeceğiz. Söz mü?" Dedi Nympha.
Hepsi "söz" deyince biralarını tokuşturup içtiler."Geleceğimizi çok merak ediyorum." Dedi Ron.
"Senin geleceğin belli. Hermione ile evleneceksin ve iki çocuğun olacak." Dedi Harry.
Hermione içtiği kaymak birasını Nympha'ya püskürttü.
"Evet, böyle bir tepki vermeseydin daha iyi olabilirdi." Dedi Nympha ve peçeteyle yüzünü sildi."Özür dilerim. Ama Harry öyle bir şey yok." Dedi Hermione.
"Siz ikiniz dışında herkes biliyor. Artık birbirinize aşık olduğunuzu itiraf eder misiniz?!" Diye bağırdı Zayn.
"Bunu sonra konuşalım." Dedi Hermione ve konuyu kapattı."Nympha çok güzelsin!" Diye bağırdı Draco kendinden geçmiş bir şekilde.
Cedric gözlerini sonuna kadar açarak Draco'ya baktı.
"Ne dedin sen?!" Dedi Cedric.
"Nympha çok güzel ve seninle değil benimle olmalı! Nympha her gün seni düşünüyorum. Senden başka hiçbir şey görmüyorum. Bana gerçek sevgiyi yaşatan tek kişisin. Senin sayende sevginin ne olduğunu öğrendim." Dedi Draco Nympha'nın gözlerinin içine bakarak.
Cedric yumruğunu sıkmış, bir şey yapmamak için kendini çok zor tutuyordu."Nympha beni öp! Benimle çıkar mısın?" Dedi Draco ve Nympha'ya yaklaştı.
Nympha şok olmuş bir şekilde Draco'ya bakıyordu.
Tam dudaklarını birleştirecekken Cedric Draco'ya yumruk attı. Cedric sinirden kıpkırmızı olmuş, durmadan Draco'ya yumruk atıyordu. Hermione çığlık atıyordu. Zayn, Harry ve Ron onları ayırmaya çalışıyordu."Cedric dur! Lütfen bırak onu." Diye bağırdı Nympha.
Sonunda Cedric'i Draco'nun üstünden alabildiler ve Cedric sinirle oradan gitti.
Nympha ne yapacağını bilemedi. Sevgilisinin yanına mı gitmeliydi yoksa ondan hoşlanan ve şu an berbat olan arkadaşının yanına mı?Nympha kararını verip Draco'nun yanına gitti. Cedric arkasını dönüp Nympha'ya baktı ama Nympha'nın Draco'nun yanına gittiğini görünce hızla oradan kayboldu.
Nympha Draco'nun yanına gitti ve onu diğerleriyle birlikte odasına götürüp yatağına yatırdı. Ne kadar garip bir akşam olmuştu! Nympha Cedric'i hatırlayıp hemen Draco'nun odasından çıkıp Cedric'i aramaya başladı.
Hızla Cedric'in odasına daldı.
"Zayn, Cedric nerede?!"
"Bilmiyorum. Ben odaya geldiğimde burada yoktu. Çok kötü kavga edeceksiniz."
"Teşekkür ederim Zayn. Bunu duymaya çok ihtiyacım vardı." Dedi Nympha ve gözlerini döndürdü.Nympha Cedric'in nerede olabileceğini düşündü ve daha önce nasıl aklına gelmediğine şaşırdı. Hızla Yasak ormana gitti. Cedric morali bozuk olduğunda oraya gidip düşünürdü. Nympha oradan çok fazla korksa bile Cedric için bunu yapmalıydı.
Yavaş yavaş yürüyordu. Nympha yürürken bir yandan etrafına bakınıyordu. Önüne baktığında gördüğü şey ile gözleri sonuna kadar açıldı ve donup kaldı. Ne yapacağını bilmiyordu. Karşısında kurt adam vardı. Nympha onun Profesör Lupin olduğunu biliyordu.
Kurt adam Profesör Lupin durmuş Nympha'ya bakıyordu.
"Profesör Lupin. Benim, Nympha. Beni çok seversiniz. Bana bir şey yapmayacaksınız değil mi?" Dedi Nympha korkarak.
Kurt adam Profesör Lupin uludu ve koşarak Nympha'ya doğru gelmeye başladı. Nympha çığlık attı ve elinden geldiğince hızlı koştu.Nympha koşarken bir anda yan taraftan biri ağzını kapatıp onu çekti. Nympha tam tekrar çığlık atacakken o kişinin Cedric olduğunu fark edince sustu.
"Senin burada ne işin var?!" Dedi Cedric sinirle.
"Senin için geldim." Dedi Nympha.
"Benden daha çok sevdiğin Draco'nun yanına gitsene sen!" Dedi Cedric kıpkırmızı olmuş yüzüyle."Cedric bu kavgayı sonra yapsak olmaz mı? Etrafımızda bir kurt adam var ve cidden korkuyorum." Dedi Nympha.
"Beni takip et." Dedi Cedric ve Nympha'nın elinden tutarak oradan uzaklaştılar.
Tam uzaklaştıklarını sanmışken kurt adam Profesör Lupin tekrar karşılarına çıktı."Koş!" Diye bağırdı Cedric.
İkisi de koşarken Nympha'nın ayağı taşa takıldı ve yere düştü. Cedric Nympha'nın düştüğünü fark edip geri döndü ve Nympha'yı kucağına alarak koşmaya devam etti."Sadece düştüm. Bir şeyim yok. Beni yere bırakabilirsin." Dedi Nympha.
"Şu an konuşmanın sırası değil!" Dedi Cedric ve bir anda durdu.
Yerden taş alıp kurt adam Profesör Lupin'in kafasına fırlattı. Sonra koşmaya devam etti.Sonunda Yasak ormandan çıktılar ve birbirlerine baktılar. İkisi de nefes nefeseydi. Nefes alış verişlerinin sesi ortamdaki sessizliği yok ediyordu. Nympha ellerini Cedric'in yanaklarına koydu ve tam dudaklarını birleştirecekken Cedric kafasını geri çekti. Nympha şaşkınca Cedric'e baktı.
Cedric Nympha'yı yere bıraktı ve arkasına bakmadan yürümeye başladı. Nympha arkasından boş boş bakıyordu.
"Bu mu yani? Biliyorum harika değiliz ama daha önce hiç bu duyguları başkası için hissetmedim. Sadece seni seviyorum Cedric. Hayatım boyunca hiç bu kadar aşık olmamıştım. Hatta hiç aşık olmamışım. Ben gerçek aşkı seninle buldum Cedric."Cedric bir anda olduğu yerde durdu ve arkasını dönmeden olduğu yerde kalmayı sürdürdü. Sanki Nympha'nın konuşmaya devam etmesini bekliyor gibiydi. Nympha durumu anlayıp konuşmaya devam etti:
"Lütfen saçma bir şey için küsmeyelim. Draco kendinde olmadığı için saçmaladı. Bunu sen de biliyorsun." Dedi Nympha fısıltıyla.
Cedric hızla arkasını döndü ve sinirle Nympha'ya yaklaştı.
"Anlamıyor musun Nympha?! Draco bu sefer kendinde değildi. Ama bu söyledikleri gerçek! Harry ile konuşurlarken duydum. Seni deli gibi seviyor. Ve ben buna katlanamıyorum Nympha. Başkasının seni sevmesini istemiyorum. O seni severken bu kadar yakın olmanızı da istemiyorum.""Sen ciddi misin? Yani Draco benden hoşlanıyor olamaz." Dedi Nympha şaşkınca.
"Gayet ciddiyim. Keşke yalan olsaydı. Ve sen de onu seviyorsun. O yüzden size mutluluklar diliyorum. Profesör Trelawney'in kiminle evleneceğini söylememesinin sebebi de onunla evleniyor olmandı! Ben orada olduğumdan üzülmemi istemedi ve söylemedi." Dedi Cedric sinirle.Nympha ne diyeceğini bilemiyordu. Cedric'in söylediği doğru muydu? Profesör Trelawney bu yüzden mi söylememişti?
"Ben Draco'dan hoşlanmıyorum Cedric!" Diye bağırdı Nympha.
Kendisine iftira atılmasından hiç hoşlanmıyordu.
"Öyle mi? O zaman ben Draco ile kavga ettikten sonra niye benim değil onun yanına gittin?" Dedi Cedric kollarını göğsünde birleştirerek."Cedric sen ciddi misin?! Draco kendinde değildi! Ve sen buna rağmen onu dövdün. Tabii ki onun yanına gidecektim. Sen olsan sen de aynısını yapardın." Dedi Nympha.
"Hayır Nympha. Ben senin yanına gelirdim. Ama artık gelmeyeceğim. Hoşça kal." Dedi Cedric ve arkasını dönüp yürüdü.Nympha arkasından gözleri dolmuş bir şekilde bakıyordu. Ne yani, cidden ayrılmışlar mıydı? Draco Nympha'dan hoşlanıyorsa Nympha ne yapabilirdi ki?!
"Cedric dur!" Diye bağırdı Nympha ama Cedric durmadı.
Nympha koşarak Cedric'i kendine çevirdi. Uzun bir süre sadece birbirlerine baktılar. Sonra Nympha hızla Cedric'e sarıldı. Cedric karşılık vermiyordu. Öylece duruyordu.Nympha kısa bir süre sonra ayrılıp Cedric'in kızarmış gözlerine baktı.
"Bunu yapma. Ortada hiçbir şey yok. Lütfen Cedric. Seni bir kez kaybettim ve tekrar kaybedemem. Tekrar olmaz. Lütfen..." Dedi Nympha yalvarırcasına.Cedric duygusuzca Nympha'ya bakıyordu. Karar veremiyor gibiydi. Ama en sonunda duygularını dinledi ve Nympha'nın beline ellerini koyup dudaklarını birleştirdi.
"Seni çok seviyorum." Dedi Nympha.
"Ben seni daha çok seviyorum." Dedi Cedric.
Ve el ele tutuşarak o günü bitirdiler.Bölümler neden bu kadar iğrenç oluyor?! Aklımda başka fikirler var. İnş diğer bölümler güzel olacak. Bölümü beğendiniz mi? Sizce Nympha Draco ile mi olacak yoksa Cedric ile mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.