Herkes pijamalarını giymiş oturuyordu.
"Nympha sana dikkat dağıt dedim. Bütün okulu telaşa sokup dışarı çıkarmanı söylemedim!" Dedi Cedric gülerek.
"Aklıma başka bir şey gelmedi. Ayrıca işe yaradı değil mi?" Dedi Nympha."Eee ne yapacağız?" Dedi Nympha.
"Cennette 7 dakika oynamak ister misiniz?" Dedi Hermione.
Nympha dışında herkes gülmeye başladı.
"O ne?"
"Ah masum sevgilim benim." Dedi Cedric ve Nympha'nın yanağını öptü."Şişe döndürüyoruz. Çıkan iki kişi 7 dakika boyunca dolabın içine giriyor. Artık ne yapmak isterlerse yapıyorlar." Dedi Harry gülerek.
"Çok saçma!" Dedi Nympha.
"Hadi ama Nympha. Oyunbozanlık yapma." Dedi Zayn.
Nympha herkesin ısrarı üzerine kabul etmek zorunda kaldı.Ron şişeyi çevirdi ve başladılar. Şişe Zayn ile Cedric arasında durdu.
"Nympha ile olan planlarım suya düştü." Dedi Cedric ve dudağını büzdü. Nympha güldü ve Cedric'in yüzünü ellerinin arasına alıp burnunu öptü.Cedric ve Zayn odaya girdiler ve Hermione süreyi başlattı.
"Eee ne yapacağız?" Dedi Zayn.
Cedric oturdu.
"Bilmem. Duralım böyle." Dedi Cedric.
"Of çok sıkıcı." Dedi Zayn.
"Ne yapmak istiyorsun öpüşmek mi?" Dedi Cedric gülerek.
"Öğğk. İğrençsin Cedric!" Dedi Zayn ve kusma taklidi yaptı.Sonunda yedi dakika bitti. O sırada Draco geldi ve o da oyuna dahil oldu. Şişeyi tekrar çevirdiler. Şişe Draco ile Nympha arasında duracakken bir anda döndü ve Cedric'i gösterdi. Herkes şaşkınlıkla Cedric ile Nympha'ya baktı.
"Gerçek aşka karşı gelemeyiz değil mi?" Dedi Cedric ve Nympha'yı dolaba götürdü."Büyü yaparak şişeyi kendime çevirdim." Dedi Cedric.
"Cedric! Hile yapmışsın." Dedi Nympha.
"Draco ile mi dolaba girmek isterdin?" Dedi Cedric.
"Öyle bir şey demedim ama hile yapmışsın." Dedi Nympha.
"Özür dilerim." Dedi Cedric.
Nympha gülümsedi ve Cedric'e sarıldı. Cedric'de Nympha'yı öptü."Beni Profesör Dumbledore çağırıyor. Beni bekleme yat sen." Dedi Hermione.
Nympha onayladı ve kitabını okumaya devam etti.
Hermione odadan çıktıktan kısa bir sonra odanın kapısı tıklatıldı. Nympha kapıyı açtı. Karşısında pijamalı bir Cedric'i görmeyi beklemiyordu."Cedric? Ne yapıyorsun burada? Snape seni bu saatte burada görürse çok kötü olur!" Dedi Nympha fısıltıyla.
"Biliyorum o yüzden beni kapıda bırakmazsın değil mi?" Dedi Cedric gülümseyerek.
Nympha hızla Cedric'i içeri aldı ve kapıyı kapattı.
"Neden buradasın?" Dedi Nympha.
"Seni özlemiş olamaz mıyım?" Dedi Cedric ve Nympha'ya sarıldı."Hermione gelince ne yapacaksın?" Dedi Nympha.
"Geldiğim gibi giderim." Dedi Cedric ve kendini Nympha'nın yatağına attı.
Nympha'da yanına yattı ve sarıldılar. Nympha kafasını Cedric'in göğsüne koymuştu. Kalp atışını dinlemek çok zevkliydi. Bir anda Cedric gülmeye başladı.
"Ne oldu?" Dedi Nympha gülümseyerek.
"Aklıma Snape'i kel yapman geldi. Ne kadar deli bir sevgilim var." Dedi Cedric daha da fazla gülerek.
Nympha'da Cedric'e katıldı ve gülmeleri daha da arttı.Birden kapı tıklatıldı.
"Bayan Soltur? Hâlâ uyumadınız mı?" Dedi Snape.
Nympha gözlerini sonuna kadar açarak Cedric'e baktı.
"Kalk çabuk!" Dedi Nympha ve Cedric'i itti. Cedric yuvarlanarak yere düştü ve çok büyük bir ses çıktı.
"Bayan Soltur ne oluyor orada?" Dedi Snape."Cedric niye düşüyorsun?!" Dedi Nympha fısıltıyla.
"Beni yuvarladığın için olabilir mi?" Dedi Cedric.
"Çabuk yatağın altına gir!" Dedi Nympha ve Cedric'i yatağın altına itmeye çalıştı.
Ama Cedric boyu yüzünden sığmıyordu.
"Nympha daha fazla zorlama sığmıyorum." Dedi Cedric.
"Bayan Soltur eğer kapıyı 10 saniye içinde açmazsanız kendim açacağım!" Dedi Snape sinirle."Bir dakika Profesör Snape!" Dedi Nympha ve Cedric'i dolaba soktu.
En azından buraya sığmıştı.
"Sakın sesini çıkarma." Dedi Nympha ve dolabın kapağını kapatıp kapıyı açtı.
"Merhaba Profesör Snape. Kusura bakmayın üstümü değiştiriyordum." Dedi Nympha.
"Üstünüzü değiştirirken hep böyle kahkaha atar mısınız?" Dedi Snape.
"Evet, kendime engel olamıyorum."
"Gülerken sesiniz erkek gibi çıkıyor. Çok kalın bir sesiniz varmış." Dedi Snape.Nympha ne diyeceğini şaşırdı.
"Açık sözlülüğünüz için teşekkür ederim. Evet, sesim gülerken çok kalın oluyor." Dedi Nympha.
"Peki, o zaman odanıza bakmamda bir sorun yoktur sanırım. Değil mi?" Dedi Snape Nympha'nın arkasındaki odaya bakmaya çalışarak.
"Tabii ki." Dedi Nympha ve kapıdan çekildi.Snape hızla odaya göz gezdirdi. Birden yatağın altına baktı. Sonra dolaba yöneldi. Nympha gözlerini sonuna kadar açtı.
"Profesör Snape orada özel eşyalarım var. Orayı açmanız doğru olmaz." Dedi Nympha.
Snape bir süre hiçbir şey söylemedi. Eli dolabın kapağındaydı."Haklısınız. Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. Kusura bakmayın Bayan Soltur." Dedi Snape ve odadan çıktı.
Nympha farkında olmadan tuttuğu nefesini verdi ve dolabın kapağını açtı.
"Bir daha sakın böyle bir şey yapmayalım!" Dedi Nympha.
"Bence tekrarlamalıyız." Dedi Cedric ve gülerek elinde tuttuğu Nympha'nın iç çamaşırını gösterdi.
"Cedric!" Diye bağırdı Nympha ve Cedric'i dolaptan çıkardı.Nympha kıpkırmızı olmuş bir şekilde Cedric'e bakıyordu. Aynı zamanda çok sinirliydi.
"Nympha, özür dilerim." Dedi Cedric ve Nympha'ya sarıldı.
"Dokunma bana! Senin yüzünden kalp krizi geçiriyordum. Ne kadar korktum haberin var mı senin?! Sonra senin yaptığın..."
"Hadi ama biz sevgiliyiz. Abartma bu kadar." Dedi Cedric ve Nympha'nın yanağını öptü.
"Of, peki." Dedi Nympha.Hermione odaya girince Cedric'e garipçe bakmaya başladı.
"Cedric sen ne yapıyorsun burada?"
"Hiçbir şey." Dedi Cedric.
"Eee peki." Dedi Hermione şaşkınca.
"Cedric hadi sen git." Dedi Nympha.
"Beni kovuyor musun yani?" Dedi Cedric.
"Hermione geldi. Artık gitmelisin." Dedi Nympha.
"Beni Snape'in yanına mı gönderiyorsun?" Dedi Cedric.
"Buraya gelen sendin. Hadi Cedric uykum geldi." Dedi Nympha."Bu yaptığını unutmayacağım küçük hanım." Dedi Cedric.
"Hadi Cedric iyi geceler." Dedi Nympha ve Cedric'i odadan çıkardı.
"Snape onu yakalarsa ne olacak?" Dedi Hermione.
"Sınıf başkanı o bir şey olmaz." Dedi Nympha ve yatağına yattı."Dinleyin lütfen! Okulumuzda artık havuz olacak. Düzenli olarak yüzme dersleri de alacaksınız. Hepinizin profesyonel olması lazım. Kendinizi her şeye hazırlamanız gerek. Size dersleri şimdilik Profesör Aiden verecek ama yerine başka bir profesör gelecek. Yarından itibaren derslere başlıyoruz. Ona göre hazırlıklı gelin lütfen." Dedi Dumbledore.
"Yarın seni bikiniyle görmek için sabırsızlanıyorum." Dedi Cedric.
Nympha kıpkırmızı bir şekilde Cedric'e baktı.
"Bikini giyeceğimi nereden biliyorsun?"
"Ne giymeyi planlıyorsun?"
"Bilemiyorum artık." Dedi Nympha gülerek.Ertesi gün Nympha ile Hermione ne giyecekleri hakkında konuşuyorlardı.
"Hazır mısın?" Dedi Hermione.
"Sanırım. Pek emin değilim. Sence diğerleri ne giymiştir?" Dedi Nympha.
"Bilmiyorum. Rahat ol. Sonuçta herkes aynı şeyi giyecek Nympha bir tek sen olmayacaksın." Dedi Hermione.
"Cedric'in dediğinden sonra o biraz zor." Dedi Nympha ve çantasını alıp odadan çıktılar.Soyunma odasında herkes üstünü değiştirdi ve havuza gittiler.
"Hazırsanız başlıyoruz." Dedi Profesör Aiden.
O sırada Nympha ile Hermione geldi. Nympha Cedric'in yanına geçince Cedric Nympha'yı süzdü.
"Bikini giymemişsin. Üzüldüm." Dedi Cedric.
"Kimse giymemiş zaten. İyi ki giymemişim. Mayoyla çok daha rahatım." Dedi Nympha ve derse başladılar.Cedric iyice delirdi arkadaşlar fjfhdjdjd. Yazacak hiçbir şey bulamadığım ve siz de yeni bölüm istediğiniz için böyle bir şey ortaya çıktı. Umarım beğenmişsinizdir. Sizce nasıl devam edecek? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.