Nympha odasında kitap okuyorken birden gelen mide bulantısıyla tuvelete koştu ve kusmaya başladı. Hemen arkasından Hermione geldi ve Nympha'nın saçlarını tuttu.
Nympha kustuktan sonra Hermione ile göz göze geldi.
"Nympha şey... senin hamile olma ihtimalin var mı?" Dedi Hermione yavaşça.Nympha gözlerini sonuna kadar açarak Hermione'ye baktı.
"Saçmalama Hermione! Yok öyle bir şey. Yediğim bir şey dokunmuştur.""Emin misin? Birkaç günden beri böylesin. Bence yediğin bir şey dokunmadı. Bu başka bir şey. Yakın zamanda Cedric il-
"Hermione yeter! Hamile falan değilim. İyice saçmaladın artık." Dedi Nympha sinirle."Ben sadece söylüyorum. Bu sık kusmaların iyiye işaret değil." Dedi Hermione.
"Hermione konuşmak istemiyorum." Dedi Nympha ve sinirle odadan çıktı.Hermione'nin dediklerini düşündü. Gerçekten hamile olabilir miydi? Eğer hamileyse ne yapacaktı? Evet, belki bu sene mezun olacaktı ama hâlâ çok küçüktü.
Ayrıca Cedric'e ne diyecekti? Cedric'in tepkisi ne olacaktı? Nympha kafasında kurduğu rahatsız edici düşüncelerle yürürken birden birine çarptı ve dengesini kaybetti.
Tam düşecekken çarptığı kişi onu tuttu ve düşmesini engelledi.
"Nympha iyi misin? Dalgın gibisin." Dedi Harry.
"Pardon Harry. İyiyim, bir şeyim yok." Dedi Nympha ve gitti.
Harry arkasından bir süre baktı ve sonra o da gitti.Hermione kütüphaneye gittiğinde Cedric ve Nympha dışında herkesin orada olduğunu fark etti.
"Bizi niye buraya çağırdın Hermione?" Dedi Harry."Konuşmamız gerek!" Dedi Hermione telaşla.
"Ne konuşacağız? Dedi Zayn.
"Hermione korkutma bizi!" Dedi Ron."Konu Nympha...ve Cedric."
"Ne olmuş onlara?" Dedi Zayn.
"Fark etmediniz mi? Nympha kaç gündür kusuyor ve çok dalgın. Hiçbir şeye konsantre olamıyor.""Evet, aşırı dalgın. Bugün bana çarptı ve bana çarptığını ilk başta fark etmedi bile." Dedi Harry.
"İşte bundan bahsediyorum." Dedi Hermione."Eee yani sence ne oluyor? Kavga falan mı ettiler diyorsun?" Dedi Ron.
"Bence Nympha hamile.""Ne?!" Diye bağırdı hepsi.
"Saçmalama Hermione!" Dedi Zayn.
"Bugün sabah yine kustu. Size söylüyorum, Nympha iyi değil.""Belki başka bir şey vardır. Hamile değildir." Dedi Harry.
"Harry nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" Dedi Hermione sertçe."Çünkü bunun için ikisi de çok küçük! Daha kendileri bebek, bebeğe nasıl bakacaklar?!" Dedi Harry sinirle.
"Harry bilmiyorum ama bence öyle!"
"Nympha ile konuştun mu?" Dedi Ron.
"Evet. Aynı sizin gibi o da çok büyük tepki verdi ve çekip gitti.""Eee peki biz ne yapacağız?" Dedi Zayn.
"Bilmiyorum. Büyük ihtimal Nympha hamile bu yüzden Cedric'i buna hazırlamalıyız.""Tamam, biz Cedric'e hafif çıtlatırız. Sen de Nympha ile konuşursun o zaman."
"Cedric'in ağzını yoklayın. Bebeğe karşı nasıl bakıyor, bir öğrenin. Eğer çok büyük tepki verirse Nympha mahvolacaktır o yüzden onu ikna etmeye çalışın.""Ben hâlâ inanmıyorum. Bence öyle bir şey yok." Dedi Zayn.
"Zayn biliyorum en yakın arkadaşının bebek sahibi olacağını hazmetmek zor ama bunu kabullenmek zorundasın. Eğer sen kabul etmezsen Cedric hiç kabul etmez.""Cedric'in ne tepki vereceğini bilmiyorum. Nympha'yı çok seviyor ama baba olmak...çok büyük bir şey. Ayrıca daha mezun bile olmadık. Tepkisini ben bile tahmin edemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.