Bölüm 26

1.3K 83 89
                                    

(Medyada Zayn var.)

Nympha Snape'in odasına gitti ve yavaşça kapıyı çaldı.
"Girin."
Nympha duyduğu sesle içeri girdi.
"Oturun lütfen Bayan Soltur." Dedi Snape.
"Dediğim şey için özür dilerim Profesör Snape."
"Sorun değil. Sana ceza vermeyeceğim. Seni çok iyi anlıyorum. Sizin özelinize dahil olduğum için özür dilerim. Zaten seni o yüzden buraya çağırmadım. Bana söylediğin sözden dolayı çağırdım. Gençliğini doyasıya yaşa. Sonra benim gibi tek başına sadece işine odaklanma. Elindeki şeylerin kıymetini bil ve sevdiğin insanların gitmesine asla izin verme."

Snape'in gözleri dolmuştu. Nympha ne yapacağını şaşırmıştı. Şaşkınca Snape'e bakıyordu. Snape'e ne olmuştu böyle?! Kısa bir süre sonra Snape'in gözünden bir damla yaş aktı. Hemen kendini toparlayıp gözyaşını sildi ve Nympha'ya baktı.
"Gidebilirsiniz Bayan Soltur."
Nympha yavaşça ayağa kalktı.
"Profesör Snape eğer... bir şeye ihtiyacınız olursa-
"Gidebilirsiniz dedim!" Diye bağırdı Snape.
Nympha Snape'e tekrar baktı ve odadan çıktı.

Nympha tek başına koridorda yürürken Profesör Rachel ile karşılaştı.
"Nympha! Valsi unuttun sanırım. Ve sana çok önemli olduğunu söylemiştim. Eğer ayarlamayacaksan başkasına vereceğim ve takım kaptanı olmayacaksın."
"Çok özür dilerim Profesör Rachel. Tamamen aklımdan çıktı. Bugün halledeceğim." Dedi Nympha ve koşarak arkadaşlarının yanına gitti. Snape'i unutmuştu.

"Hepiniz valse katılıyorsunuz. İtiraz istemiyorum!" Dedi Nympha.
"Kim benim eşim olacak ki?" Dedi Ron.
Nympha gülümsedi.
"Hermione."
Hermione kızarıp Ron'a baktı.
"Harry ve Louis siz de kendinize birini bulun!" Dedi Nympha.
"Ben kiminle olacağım?" Dedi Cedric gülerek.
"Acaba kiminle? Cho'ya ne dersin?" Dedi Nympha sinirle.
Hepsi gülünce Cedric Nympha'nın kafasına öpücük kondurdu.
"Dersler bitince herkes Quidditch sahasına gelsin!" Dedi Nympha.

Dersler bitmişti ve herkes Quidditch sahasına gelmişti.
"Herkes eşinin belini tutsun." Dedi Nympha.
Cedric Nympha'nın belini tutunca Nympha kızardı ve Cedric'e baktı.
"Eee... şimdi ellerinizi birleştirin."
Cedric Nympha'nın elini sımsıkı tuttu.
"Şimdi birbirinize bakın ve dans etmeye başlayın."
Cedric ile Nympha gözlerini ayırmadan birbirlerine bakıyorlardı. Peri masalındaymış gibi bir görüntüleri vardı.

Sonunda provaları bitmişti. Herkes çok yorulmuştu. Akşam olunca herkes odalarına gitmişti. Ama Cedric ile Nympha hâlâ sahadaydı. Nympha Cedric'in kucağına başını koymuş bir şekilde yatıyordu. Cedric ise Nympha'nın saçıyla oynuyordu. Nympha sonunda uykuya daldı. Cedric çok uzun bir süre gülümseyerek onu izledi. Nympha'nın yanağına öpücük kondurunca Nympha uyandı. Cedric'in ona gülümseyerek baktığını görünce o da gülümsedi.

"Sen ben uyurken beni mi öptün?" Dedi Nympha sırıtarak.
"Evet."
Nympha Cedric'in yanına oturdu ve dikleşti. Kafasını Cedric'in omzuna koydu ve yıldızları izlemeye başladı.

Kısa bir süre sonra Nympha titredi.
"Üşüyor musun? Ceketimi vereyim." Dedi Cedric ve üstündeki Hufflepuff ceketini verdi. Nympha Cedric'e gülümsedi ve dudaklarını birleştirdi.
"Artık gidelim mi? Ceketin de işe yaramıyor."
Cedric güldü ve Nympha'ya sarıldı.
"Şimdi daha iyi mi?"
"Bu romantik anı bozmak istemem ama hiçbir etkisi olmuyor. Donuyorum Cedric!" Dedi Nympha.
Cedric kahkahalarla güldü ve hızla Nympha'yı kucağına aldı.

"Cedric ne yapıyorsun?!" Dedi Nympha.
Cedric kucağında Nympha ile koşuyordu. İkisi de delicesine gülüyordu. Nedensiz bir şekilde çok eğleniyorlardı. Cedric Nympha'yı etrafta döndürüyordu. Durduktan sonra dudaklarını birleştirdiler ve gülümsediler.
"Cedric...bugün Snape gözümün önünde ağladı." Dedi Nympha.
"Neden? Sen cezadayken mi?"
"Evet. Bana bir şey yaptırmadı bile. Sadece konuştu. 'Gençliğini çok iyi yaşa, sevdiklerini kaybetme' dedi."
"Harry'nin annesinden bahsediyor." Dedi Cedric.

"Ne? Ne alaka?" Dedi Nympha şaşkınca.
"Küçükken Harry'nin annesinden hoşlanıyormuş. Gerçi her zaman hoşlanıyormuş. Sonra Harry'nin annesi, Harry'nin babasıyla evlendi. Sonra da öldüler zaten. Onun için çok zor olmalı." Dedi Cedric.
Nympha'nın gözleri doldu. Bu hikayeden çok etkilenmişti. Snape gerçekten bunları hak etmemişti.

"İstersen gidelim." Dedi Cedric.
Nympha ağlamaya başladı.
"Hey, ağlıyor musun sen?" Dedi Cedric.
"Snape'e çok üzüldüm." Dedi Nympha ağlayarak.
Cedric Nympha'nın gözyaşlarını sildi.
"Evet, çok üzücü bir durum ama yapabileceğimiz bir şey yok. Tek yapabileceğimiz şey Harry ve Snape'e destek olmak. Ağlayarak onları geri getiremeyiz değil mi?"
Nympha kafasını salladı.
"Tamam, hadi gidelim."
El ele tutuşarak koşuyorlardı. Okula girdiklerinde Cedric sessiz olmak amacıyla Nympha'yı tekrar kucağına aldı. Nympha beklemediği için küçük bir çığlık attı.

Hızla Nympha'nın odasına giderken karşılarına Percy çıktı. Nympha gözlerini döndürdü. Önceden onu seviyordu ama artık çok gıcık geliyordu.
"Bu saatte burada ne işiniz var?" Dedi Percy ukalaca.
"Bana hesap sorma Percy. Ben de sınıf başkanıyım." Dedi Cedric ve Nympha'yı kucağından indirdi.
"Sınıf başkanı kucağında kız taşımak olmuyor." Dedi Percy ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"Buna sen karar veremezsin!" Dedi Cedric sinirle.

"Her neyse. Size ceza yazmak zorundayım."
"Ben sınıf başkanıyım. Bana ceza yazamazsın! Ayrıca Nympha'da yazamazsın. Onun hiçbir suçu yok."
"Sınıf başkanı olabilirsin ama görevini yerine getirmiyorsun. Daha fazla tartışmak istemiyorum. Eğer bir itirazınız varsa Dumbledore'a ulaşabilirsiniz. Ben görevimi yapıyorum. Senin yapmadığın!" Dedi Percy ve gerçekten onlara ceza yazdı.

"Şimdi ne yapacağız?" Dedi Nympha.
"Sizi Dumbledore'a götürmem gerek." Dedi Percy.
"Gerek yok. Biz gideriz." Dedi Cedric.
"Gittiğinizden emin olmam lazım."
"Biz gideriz dedim!"
Percy'nin bir şey demesine izin vermeden Cedric Nympha'nın elinden tuttu ve hızla oradan uzaklaştılar.
"Dumbledore'a gidecek miyiz?" Dedi Nympha.
"Hayır tabii ki Nympha. Öğrenecek çok şeyin var."

"Öyle mi Bay Diggory? Sizin hiç yalan söylediğinizi görmemiştim. Ah bir dakika görmüştüm. İksirde koku almadığını söylemiştin." Dedi Nympha.
"O beyaz yalandı Bayan Soltur." Dedi Cedric.
"Eğer Dumbledore'a gitmezsek Percy bizi şikayet eder." Dedi Nympha.
"Bir planım var." Dedi Cedric ve Percy'nin yanına geri gittiler.

"Kim yapacak?" Dedi Nympha.
"Sen ceza aldın. Bu sefer ben yapayım." Dedi Cedric.
Percy'nin karşısına geçti.
"Bu kadar çabuk gitmiş olamazsınız." Dedi Percy.
"Obliviate." Dedi Cedric ve hızla oradan gittiler.
Bir insanın beyninden hatıraları silmek için kullanılır.

"Başımız derde girer mi?" Dedi Nympha.
"Hiçbir şey olmaz." Dedi Cedric ve Nympha'nın odasına gittiler. Nympha hemen yatağına girdi.
"İyi geceler." Dedi Nympha.
"İyi geceler öpücüğü yok mu?" Dedi Cedric.
"Yok."
"Ama o zaman uyuyamıyorum. Kabus görüyorum."
Nympha güldü ve Cedric'i yanağından öptü.
"Ama bu sayılmaz!"
"Daha fazlası yok. Hadi odana git." Dedi Nympha.
"O öpücüğü alacağım!" Dedi Cedric ve odadan çıktı.

"Seni çok seviyor." Dedi Hermione.
Nympha çığlık attı.
"Hermione hani sen uyuyordun? Ne ara uyandın?!" Dedi Nympha.
"Uyuma taklidi yaptım. Eee ne yaptınız?" Dedi Hermione ve göz kırptı.
"Hermione! Bir şey yapmadık. Percy'nin hafızasını sildi-
"Percy'nin hafızasını mı sildiniz?!" Dedi Hermione.

"Bunu sana söylememem gerekiyordu! Hermione lütfen kimseye söyleme. Bize ceza yazdı o yüzden silmek zorunda kaldık." Dedi Nympha yalvarırcasına.
"Sakin ol. Kimseye söylemem." Dedi Hermione.
"Teşekkür ederim."
"Bu arada bizi Ron ile yakınlaştırmaya çalıştığının farkındayım." Dedi Hermione.
Nympha güldü.

"Bir tane planım var. Her zaman işe yarar." Dedi Nympha ve sinsice güldü.
"Korkuyorum."
"Korkmalısın."
İkisi gülüşürken birden odaya Zayn daldı.
"Çabuk gelmeniz lazım. Cedric çok kötü!" Diye bağırdı.

Merhaba. Bölümü beğendiniz mi? Sizce Cedric'e ne oldu? Ayrıca sizinle bir saat belirlemek istiyorum. Bölümü o saat civarında atmayı planlıyorum çünkü kafama göre bir saatte atınca aktif olmayabiliyorsunuz. O yüzden yorumlara müsait olduğunuz saatleri yazarsanız çok sevinirim. Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum. ❤️❤️

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin