Nympha odasındayken kapı tıklatıldı.
"Girebilirsiniz!" Diye bağırdı Nympha ve gelen kişiyi bekledi.
Karşısında Draco'yu görünce elindeki kitabı bırakıp dikleşti. Draco ile o olaydan sonra hiç konuşmamışlardı."Merhaba Nympha. Biraz konuşabilir miyiz?" Dedi Draco çekinerek.
"Tabii."
"O gün yaptığım şey için çok özür dilerim. Duyduğuma göre benim yüzümden Cedric ile kavga etmişsiniz. Çok özür dilerim Nympha. Kendimde değildim ve-
"Sorun değil Draco. Büyütülecek bir şey değil. Geçti gitti. Ama bana bir söz vermeni istiyorum. Sonsuza kadar arkadaş olacağız. Arkadaştan fazlası değil." Dedi Nympha.
"Sonsuza kadar arkadaş." Dedi Draco ve Nympha ile sarıldılar.Aralarında kesinlikle arkadaşlıktan fazlası vardı. Bunu ikisi de biliyordu fakat ikisi de bunu bastırmak zorundaydı. Nympha Draco'yu sevse bile Cedric için anlatılamaz duygular besliyordu ve bunu Cedric'e yapamazdı.
Nympha koridorda yürürken Profesör Rachel ile karşılaştı.
"Profesör Rachel! Valsi bitirdim. Bugün müsaitseniz izlemeye gelebilirsiniz." Dedi Nympha.
"Ah sana söylemeyi unuttum. O iş iptal oldu. Ama sen tekrar takım kaptanısın. Yani bir şey hazırlamana gerek yok." Dedi Profesör Rachel ve gitti.
Nympha çok rahatladı. Sonunda tekrar takım kaptanı olmuştu!"Harry! Görünmezlik pelerinini almam lazım." Dedi Cedric hızla.
"Ne? Neden?" Dedi Harry şaşkınca.
"Nympha'ya sürpriz yapacağım." Dedi Cedric sessizce.
"Peki, tamam." Dedi Harry ve görünmezlik pelerinini Cedric'e verdi.
"Teşekkür ederim Harry." Dedi Cedric ve koşarak Zayn'in yanına gitti."Harry'e niye yalan söyledin?" Dedi Zayn.
"Ne yani günlüğünü okuyacağımı mı söyleseydim?" Dedi Cedric.
"Dostum, bunun hâlâ iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum." Dedi Zayn.
"Biliyorum ama ne yazdığınızı merak ediyorum. Dün tam dibimde yazdı. Bu kadar çok ne yazıyor olabilir?!" Dedi Cedric.
"Ben de geliyorum!" Dedi Zayn.
"Peki, gel." Dedi Cedric ve görünmezlik pelerinini giyip Nympha'nın odasına gittiler.Odaya girdiklerinde odanın boş olduğunu fark edip günlüğü aramaya başladılar.
"Çekmecelerin hepsine bak. Burada bir yerdedir." Dedi Cedric bütün çekmeceleri açarken.
Onlar bakarken ayak sesleri duyuldu.
"Lanet olsun biri geliyor!" Dedi Zayn ve hemen pelerini giydiler.Odaya Nympha girdi. Zayn ve Cedric onu pelerinin altından izliyordu. Nympha elindeki ders kitaplarını yatağına koyup üstünü çıkardı. Sonra da altını çıkardı. Sadece iç çamaşırlarıyla kalınca Zayn ve Cedric gözlerini kocaman açarak birbirlerine baktılar. Sonra Cedric kendine gelip Zayn'e tokat attı ve Zayn'in bakmamasını sağladı. Ama attığı tokat biraz fazla sert olduğu için ses çıkmıştı.
Nympha duyduğu ses ile kaşlarını çattı ve odaya bakmaya başladı. Kendinden başka kimse yoktu. Nympha sesin geldiği yöne doğru gitti. Sonra aklına birden Harry'nin görünmezlik pelerini geldi. Elini havaya uzattı ve eline gelen kumaşı hızla çekti. Cedric ile göz göze gelince çığlık attı.
"Cedric!"
Zayn'i de görünce çığlığı daha da arttı ve koşarak bir kıyafet alıp üstüne tuttu."Sizin burada ne işiniz var?!" Diye bağırdı Nympha.
"Biz... sana sürpriz yapacaktım. Yardım için Zayn'i çağırmıştım." Dedi Cedric.
"Ben sizi yalnız bırakayım. Belki bir şeyler yaparsınız. Ben çıkarken sessizlik büyüsü yaparım. Dert etmeyin." Dedi Zayn ve göz kırparak odadan çıktı.
Kapıyı kapadıktan sonra hızla kapıyı tekrar açtı.
"Bu arada Cedric seni öyle görünce dondu kaldı." Dedi Zayn gülerek.
"Kapa çeneni!" Diye bağırdı Cedric ve en yakın olan yastığı Zayn'e fırlattı.Zayn sonunda odadan çıktığında Nympha Cedric ile göz teması kurdu.
"Cedric gerçekten buraya ne için geldin?" Dedi Nympha.
"Sana söyledim Nympha. Sana sürpriz yapacaktım." Dedi Cedric.
"Cedric seni tanıyorum. Sen böyle sürpriz yapmazsın. Cidden neden geldin?"
"Günlüğünü okumak için! Her zaman bir şeyler yazıyorsun ve ben ne yazdığını bilmiyorum."
"Öğreneceksin. Ama daha zamanı var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.