Ertesi gün herkes Quidditch sahasında toplanmıştı. Nympha çok gergindi. Soyunma odasında kendi forması olmadığı için Ginny'nin formasını giyiyordu.
"Gelebilir miyim?"
Nympha aşık olduğu çocuğun sesini duyunca hemen ona döndü.
"Tabii."Cedric'i görünce gerginliği biraz olsun geçmişti.
"Heyecanlı mısın?" Dedi Cedric.
"Biraz."
"Dünkü antrenmanı hatırla. Gayet iyiydin. Beni yendin. Kendine güven. Sen Nympha Soltur'sun! Senin yapamayacağın bir şey yok." Dedi Cedric ve Nympha'ya sarıldı.Nympha konuşacakken içeri Hermione girdi.
"Nympha herkes seni bekliyor!"
"Seni izleyeceğim tamam mı? Sakın gerilme. Seni çok seviyorum." Dedi Cedric.
"Ben de seni çok seviyorum." Dedi Nympha ve Cedric Nympha'nın alnını öptü.Sahaya çıktıklarında Cedric hemen trübünlere geçti. Nympha da süpürgesiyle Cho'nun yanına gitti ve el sıkıştılar.
"İşaretimle. 3, 2, 1, başlayın!" Diye bağırdı Cho'nun arkadaşı.İkisi de hızla uçuyordu. Nympha Snitch'i görememişti. Etrafına bakıyordu ama bir türlü görüş alanına gitmiyordu. Cho'ya baktığında onun da aynı durumda olduğunu fark etti. Bu durum onu biraz da olsa rahatlattı.
Nympha o sırada Cedric ile göz göze geldi. Cedric ona yukarıyı gösteriyordu. Nympha Cedric'in gösterdiği yere bakınca Snitch'i gördü. Hızla Snitch'e doğru gidince Cho da daha Snitch'i görmemesine rağmen Nympha'yı takip etti.
Nympha hızla süpürgesinin üstünde ayağa kalktı. Cedric onu soluksuz izliyordu. Herkes deli gibi bağırıyordu. Nympha Snitch'e uzandı. Snitch'i alırken birden ona birinin hızla çarpmasıyla süpürgesinden düştü ve yere çakıldı.
Cho yukarıdan ona gülerek bakıyordu. Hemen herkes Nympha'nın etrafına toplandı.
"Cho sen ne yaptığını sanıyorsun?! Bu yaptığını çok pis ödeyeceksin!" Diye kükredi Cedric ve hemen Nympha'yı kucağına alıp revire götürdü.
Nympha'yı yatağa yatırdılar ve gerekli işlemleri yaptılar.Nympha bir gün boyunca uyanmadı. Herkes onun için çok endişeleniyordu ama revir onun uyanacağını, sorun olmadığını savunuyordu. Cedric Nympha'nın yanından bir an bile olsun ayrılmamıştı.
Nympha gözlerini yavaşça açınca karşısında Cedric'i ve arkadaşlarını gördü.
"Kim kazandı?" Dedi Nympha uyanır uyanmaz.
"Bilinmiyor. Snitch ortada yok. Sanırım kayboldu." Dedi Harry.
"Onu bırak şimdi. Sen iyi misin?" Dedi Cedric.
"Evet. Snitch'i alacakken bir anda bana bir şey çarptı. Sonrası karanlık." Dedi Nympha masumca."O çarpan Cho idi!" Dedi Cedric sinirle.
"Eh, şaşırmadım doğrusu." Dedi Nympha.
Nympha arkadaşlarına gülümserken elinde bir şey hissetti.
"Sanırım elimde bir şey var." Dedi Nympha ve elini açtı.
Elini açınca Snitch hızla uçmaya başladı.Herkes şaşkınca birbirilerine bakıyordu.
"Bir gün boyunca elindeydi ve biz fark etmedik mi?" Dedi Ron gülerek.
"O zaman kazanan Nympha!" Diye bağırdı Hermione.Arkadaşları Nympha için tezahürat yaparken Nympha gülüyordu. Bu kadar güzel arkadaşları olduğu için kendini çok şanslı hissediyordu.
"Dumbledore son senemiz olduğu için bu hafta sonunu tatil yapmış! Harika değil mi?!" Diye geldi Ron.
"Ciddi misin? Ah çok eğlenceli olacak!" Dedi Nympha heyecanla.
"Eee bir planınız var mı?" Dedi Harry.
"Annem ne zamandır sizin gelmenizi istiyordu. Ne dersiniz?" Dedi Ron.
Herkes onayladı ve eşyalarını toplamaya gitti.Ertesi gün Ron'un evine gitmişlerdi.
"Hoş geldiniz çocuklar! Çabuk geçin." Dedi Molly ve herkesi içeri davet etti.
Nympha sıcacık eve girince içini huzur kapladı.
"Biliyorsunuz biraz kalabalık bir aileyiz. O yüzden birazcık sıkışacaksınız." Dedi Molly gülerek.Bütün günü çok güzel geçirdiler. Hepsi çok eğlenmişti. Sonunda akşam olmuştu.
"Artık yatma vaktiniz geldi. Ne dersiniz?" Dedi Molly.
"Ya anne artık bebek değiliz! Bu son senemiz." Dedi Ron.
"Benim için hâlâ bebeksiniz. Hadi bakalım. Yürüyün.""Hepiniz aynı odada kalacaksınız. Bir sorun olmaz umarım."
"Yok olmaz tabii ki Molly teyze. Her şey için çok teşekkür ederiz." Dedi Nympha ve yatağına yattı.
"İyi geceler. Uslu durun!" Dedi Molly Cedric ve Nympha'ya bakarak.
Nympha kıpkırmızı oldu.
Molly güldü ve kapıyı kapatıp gitti."Ron annene bizim hakkımızda ne dedin?!" Dedi Nympha.
"H-hiçbir şey. Sadece Snape olayını anlattım." Dedi Ron korkuyla.
Cedric gülünce diğerleri de güldü ve bu konu kapandı.Nympha uyandığında karşısında ona bakan Cedric'i gördü.
"Günaydın." Dedi Cedric ve gülümsedi.
"Günaydın."
Nympha diğerlerine baktığında onların daha uyuyor olduğunu fark etti.Çok uzun bir süre sadece birbirlerini incelediler.
"İki saatten beri sizi izliyorum. Sadece birbirinize bakıyorsunuz!" Dedi Zayn sinirle ve yattığı yerden kalktı.
"Zayn sen uyanık mıydın?!" Dedi Nympha.
"Evet! Hadi herkes kalksın!" Diye bağırdı Zayn ve herkesin üstünde zıplamaya başladı.Akşam olduğunda yapacak hiçbir şey bulamamışlardı ve hepsi sıkıntıdan patlamak üzereydi.
"Bara gidelim!" Diye bağırdı Zayn.
"Ne?! Hayatta olmaz! İzin vermiyorum." Dedi Molly sinirle.
"Anne lütfen. Hemen geliriz zaten. Sadece şöyle kafa dağıtmak için. Zaten yapacak hiçbir şey yok." Dedi Ron."Evet Molly teyze nolursun. Söz hiçbirimize bir şey olmayacak. Hemen geleceğiz." Dedi Hermione.
Molly bir süre hepsini süzdü.
"Ah peki, tamam. Ama sarhoş olmak yok! İçkiyi fazla kaçırmayacaksınız! Ve hemen eve geleceksiniz."
Hepsi mutlulukla onayladı ve gittiler.Zayn'in dediği yere geldiler. Bar gibi bir yerdi. Ama tam olarak bar değildi. Işıklar hızla yanıp sönüyordu ve bu gerçekten çok rahatsız edici bir görüntü yaratıyordu.
"Eee ne yapıyoruz?" Dedi Harry.
"Hadi dans edelim!" Dedi Hermione ve Ron'u çekiştirip dans etmeye başladı.Onlar gittikten sonra Zayn de kızların olduğu kısma gitti. Yanında da Harry'i sürükleyince geriye sadece Nympha ile Cedric kalmıştı.
"Eee ne yapacağız?" Dedi Cedric.
"Madem bara geldik. O zaman keyfini çıkaralım!" Dedi Nympha ve barmenden içki istedi.Cedric de Nympha'ya uyum sağlayıp o da içti. Nympha durmadan barmenden yeni içki istiyordu.
"Nympha yeter artık bence. Çok içtin." Dedi Cedric.
"Ya bırak! Çok hoşuma gitti." Dedi Nympha ve tekrar içti.Nympha acayip sarhoş olmuştu. Ayakta bile zar zor durabiliyordu. Gözleri kapanıp geri geliyordu. Birden deli gibi bağırıp umursamadan dans etmeye başladı. Cedric Nympha'yı zapt etmeye çalışıyordu ama başarılı olduğu söylenemezdi.
Nympha masaya çıktı ve herkesin dikkatini toplayarak dans etmeye devam etti. Sonra dengesini kaybetti. Tam yere düşecekken onu güçlü kollarıyla Cedric tuttu.
"Teşekkür ederim, tatlı çocuk." Dedi Nympha ve Cedric'i öpmeye başladı.Sonra Nympha birden Cedric'i itip koşmaya başladı. Eline içkileri alıp üstüne döktü.
"Kim üstümden içki içmek ister?" Diye bağırdı Nympha.
"Ben!" Diye bağırdı bir tane adam ve Nympha'ya doğru gitti.Nympha'nın umrunda değildi. O da adama doğru gidiyordu. Adam Nympha'ya dokunacakken Cedric adama yumruk attı. Adam neye uğradığını şaşırıp geriye sendeledi. Kendine gelince o da Cedric'e yumruk attı ve büyük bir kavga çıktı.
Herkes onlara tezahürat yapıyordu. O sırada diğerleri de hemen Cedric'in yanına geldi. Hermione Nympha'nın yanına gidip düşmesini engelledi.
"Hey tatlı çocuk! Benim için dövüşmek zorunda değilsin. Tatlılığını bozma!" Diye bağırdı Nympha kendinden geçmişçesine.Selam. Bölüm birazcık saçma oldu ama değişik bir şeyler yazmak istedim. Beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum.❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric Diggory ile Hayal Et
FanfictionHogwarts'ın altın çocuğu Cedric ile hayaller alemine dalmak istiyorsanız hikaye tam size göre.