Bölüm 36

941 66 47
                                    

Gelen kişi bir Ölüm Yiyendi. Cedric Nympha'nın önüne geçti. Tam asasını çıkaracakken Ölüm Yiyen asasını aldı.

"Cedric sen kaç! Hadi koş! Beni bırak." Diye bağırdı Nympha yattığı yataktan.
"Seni asla geride bırakmam." Dedi Cedric ve hızla Nympha'yı kucağına aldı.

"Hazır mısın?" Dedi Cedric.
"Ney-
Nympha sözünü bitiremeden Cedric kırılmış camdan aşağı atladı. Nympha deli gibi çığlık atıyordu.

Tam yere düşeceklerken birden revire geri geldiler.
"Zekice bir hareketti ama savunmasızsınız." Dedi Ölüm Yiyen ve kahkaha atmaya başladı.
"Bizden ne istiyorsun? Bırak bizi!" Dedi Cedric.
"Ben istemiyorum. Karanlık Lord istiyor. Ve ben de onun verdiği emirleri yerine getirmek zorundayım." Dedi Ölüm Yiyen ve hızla Nympha'yı Cedric'in kucağından alıp yere attı.

"Bu sana iyi gelecek. İç bakalım." Dedi Ölüm Yiyen ve bir iksir uzattı.
"Nympha sakın içme!" Diye bağırdı Cedric.
"Eğer içmezseniz ikinizi de öldürürüm. İç!"
Nympha iksiri içmek zorunda kaldı. Birden etraf kararmaya başladı. Nympha'nın başı dönüyordu. Ve yere yığıldı.

"Nympha! Ne yaptın ona?!" Dedi Cedric sinirle.
"İç!"
Ölüm Yiyen asasını Cedric'e doğrultunca Cedric'de içti ve bayıldı.

Uyandıklarında değişik bir odadalardı. İkisi de sırt sırta sandalyeye sarılmışlardı ve odada kimse yoktu.

"Cedric?" Dedi Nympha.
"İyi misin?" Diye karşılık verdi Cedric.
"Evet. Buradan çıkmalıyız."
"Nasıl çıkacağız?"
Nympha hızla etrafına bakındı.
"Bak şu masanın üstünde bıçak var."
"Nasıl alacağız?"
"3 dediğimde zıplayacağız. Tamam mı?"
Cedric onaylayınca Nympha saymaya başladı:

"1."
"2."
"3."
İkisi de aynı anda zıpladı ve masaya yaklaştılar.
"Yaptık! Hadi bir kez daha." Dedi Nympha.

"1."
"2."
"3."
Zıpladıklarında yere düştüler. Nympha deli gibi gülmeye başladı. Sonra Cedric'de Nympha'ya katıldı.

İkisi de sarhoş gibiydi. Ölüm Yiyen'in verdiği iksirin etkisinden dolayı bu hale gelmişlerdi.

Birden odanın kapısı açılmaya zorlandı.
"Cedric biri geliyor!" Dedi Nympha gülerek.
Cedric'de gülüyordu.
Kapı açıldı ve koşarak Draco içeri girdi.

"Draco! Kurtarıcım gelmiş. Bak Cedric kurtarıcım Draco!" Dedi Nympha kahkaha atarak.
"Nympha sen iyi misin?" Dedi Draco iplikleri çözerken.
"Hiç bu kadar iyi olmamıştım!" Diye bağırdı Nympha.
"Anlıyorum." Dedi Draco şaşkınca.

Sonunda oradan kurtuldular. Her şey eski haline dönmüştü. Yine klasik yemek konuşmalarından bir tanesindelerdi.
"Bu sene amigoluk sandığımızdan çok daha talep gördü. Bu yüzden amigoluğu geliştirmek istedik. Artık her binanın kendine ait bir amigo grubu olacak! Seçmeler yarın yapılacak. Formalar en baştan üretilecek ve herkes kendi binası için tezahürat yapacak." Dedi Profesör Rachel.

Herkes mutlulukla alkışlıyordu. Bir tek mutsuz olan kişi Cedric'ti.
"Artık bana tezahürat edemeyecek misin yani?!" Dedi Cedric dudaklarını düzmüş bir şekilde.
Nympha onun bu halini çok tatlı ve savunmasız buluyordu.
"Ben sana her zaman tezahürat yapıyorum. Orada yapmama gerek yok. Ayrıca benim tezahüratıma da ihtiyacın yok. Sen tanıdığım en başarılı kişisin." Dedi Nympha gülümseyerek.

Cedric Nympha'dan aldığı cevapla biraz olsun mutlu olmuştu ama hâlâ bu durumu sevmemişti.

Sabah kahvaltı yaparken Cedric gelmemişti. Nympha bu durumu garip bulmuştu çünkü Cedric her zaman erkenden kalkardı.
"Zayn, Cedric nerede biliyor musun?" Dedi Nympha endişeyle.
"Sabah uyandığımda odadaydı ama şimdi nerede bilmiyorum." Dedi Zayn.

Cedric Diggory ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin